/Pomeranian Voivodeship/Bank

Bank Pekao

Mikołaja Reja 13/15, 81-874 Sopot, Polska

Bank Pekao
Bank
3.3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
CHJ4+68 Sopot, Polska
+48 58 660 27 24
pekao.com.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Tomek Wojcik
Tomek Wojcik2 lata temu
Bardzo polecam panią Magdalenę Pastuszak. Miałem skomplikowaną sytuację i problemy z uzyskaniem kredytu , byłem u wielu doradców w przeciągu ostatnich miesięcy - każdy był bezradny, Z pomocą pani Magdaleny udało mi się w końcu uzyskać kredyt konsolidacyjny na dobrych warunkach. Pani Magdalena jest bardzo miła i konkretna więc jeśli ma ktoś problem z uzyskaniem kredytu to zamiast się poddawać to warto jeszcze spróbować z pomocą pani Magdaleny - pełen profesjonalizm.
Robert Ciechonski
Robert Ciechonski2 lata temu
Ten bank to relikt z średniowiecza. Nigdzie nie mogę się dodzwonić, chat nie działa, brak odpowiedzi na wiadomości zadane drogą elektroniczną. Wstyd. Nie sądziłem że takie rzeczy są dopuszczalne w XXI wieku. Nie polecam nikomu tego banku
Danuta Laska
Danuta Laska2 lata temu
Jestem niepełnosprawnym seniorem,jak wielu klientow tego jedynego oddzialu w Sopocie ,myślę ,że brak windy jest nieludzki PANIE PREZESIE
Kw Lutniarz
Kw Lutniarz2 lata temu
Panie w okienkach mimo starań średnio pomocne. Zebrały się we 3 i dyskutują za szybą o wielkiej trudności przyjęcia wniosku. Po naradach i kontakcie z doradcą doszły do rezolucji, muszą poczekać na dyrektora który zjawi się następnego dnia. W trakcie koleżanki bez krępacji rozmawiały głośno na sali o prywatnych sprawach. Sprawę udało się połowicznie załatwić. Kompletny brak prywatności jak na bankowe standardy.
ROBERT MACKOWSKI
ROBERT MACKOWSKI2 lata temu
Obsługa to parodia a kierownik oddziału nie zna swoich obowiązków...unikać jak ognia
Piotr Korpacki
Piotr Korpacki2 lata temu
Żenująco niski poziom obsługi. Chcąc zrealizować czek za zwrot podatku z USA, zostałem zarzucony pytaniami „dlaczego tu, przecież są inne punkty” oraz pytano mnie co mają wpisać w rubryki potwierdzenia przyjęcia czeku, jakbym to Ja był pracownikiem tej placówki. Wybrałem ten punkt przez przypadek bo był po drodze z Gdańska do Gdyni. Pani z obsługi sugerowała, że jest tendencja odsyłania z tymi czekami do nich. Przecież to nie mój problem, wybrałem pierwszy lepszy punkt. Niezależnie, który wybiorę, to świadczone usługi są wszędzie takie same. Niestety poziom obsługi jest inny. Nie polecam!!!!! Lepiej omijać.
Buch
Buch2 lata temu
Żenujący poziom obsługi pierwszy raz i ostatni zawitałem w tym oddziale.
Może jakieś szkolenie by się przydało obsłudze.
Pawel Nowak
Pawel Nowak2 lata temu
Żenująca obsługa klienta 5 pracowników w okienkach jedno okienko przyjmuje, obsługując jednego klienta 30 min a reszta patrzy i udaje że coś robi. Wpłata zajęła mi godzinę i od jutra czas zmienić bank. Gorąco nie polecam tego miejsca!!!!
Zalecane lokalizacje