/Pomeranian Voivodeship/Bank

Bank Millennium SA placówka

Gniewska 21, 81-047 Gdynia, Polska

Bank Millennium SA placówka
Bank
3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
GFR6+MW Gdynia, Polska
+48 801 331 331
bankmillennium.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Damian Habasiński
Damian Habasiński2 lata temu
Jedna gwiazdką to za dużo!!!
Bank czynny od 9:30, a Pani kierownik ani myśli o otwarciu banku ! Strasznie chamska ! Nie polecam !
Ewa Pl
Ewa Pl2 lata temu
Coś okropnego! Kolejka, ale to standard. Pan głośno pyta w jakiej sprawie.. bez komwntarza....Jeśli ma kontakt bezpośredni z klientem, to powinien bezwzględnie zadbać o własną higienę. Z szczególnym naciskiem na higienę jamy ustnej! Podstawy !!!!
MerituM MGM
MerituM MGM2 lata temu
Różnie z tym bywało od wielu lat tam niezaglądam i teoretycznie na stanie nieposiadam żadnej karty do tego konta tylko sterta faktur i wyciągów. Niepotrafili rozmawiać teraz mają drame... Infolinia też kipski żart...niech wkońcu zamkną tą placówkę
Sebastian T
Sebastian T2 lata temu
Odradzam wizyty w tej placówce. Na dzień dobry Pani pyta po co przyszedłem a ja muszę jej publicznie odpowiedzieć, że po kasę no i oczywiście ile tej kasy. Żenada, to są rzeczy poufne. Druga sprawa, muszę czekać tylko do jednego stanowiska bo tylko ta Pani ma gotówkę, a ta Pani zajęta jakimiś papierkami. Po 40 minutach zrezygnowałem...
Magdalena Bogusz
Magdalena Bogusz2 lata temu
Nie polecam tej placówki. W ostatnim czasie zgłosiłam się w sprawie odblokowania aplikacji millenium nie udzielono mi pomocy,wręcz przeciwnie po wizycie w tym oddziale stracilam nie tylko dostęp do aplikacji millenium ale również do strony internetowej. Obsługa nieciekawa,niesympatyczna za główny problem w rozwiązaniu sprawy uznała brak połączenia z internetem i kazała wrócić po doładowaniu konta. Pomoc jaką uzyskałam oceniam na zerowa plus przy każdej wizycie w tym oddziale trzeba się liczyć z kolejkami gdyż pracownicy bardziej niż praca zajęci są pogawedkami.
Pauka von Paukinken
Pauka von Paukinken2 lata temu
Skoro bank zakłada konta osobom anglojęzycznym jego obsługa powinna mówić po angielsku przynajmniej w stopniu podstawowym - w końcu jesteśmy w Unii Europejskiej i powinien to być standard. W dniu 26.04.2021 pani pełnomocnik Iwona Nowicka nie potrafiła obsłużyć klienta w języku angielskim. Bezczelnie mówiąc na początku wizyty "tylko po polsku!" bardzo chamskim tonem. Gratuluję wykształconych pracowników banku Millennium na Gniewskiej 21.
Karol Ciacho
Karol Ciacho2 lata temu
Bardzo słaba obsługa zero zainteresowania klientem!!!!! nie polecam tej placówki
Michał Kossowski
Michał Kossowski2 lata temu
Placówka którą należy omijać szerokim łukiem . Ludzie niekompetencji pytają się jedni drugich co należy zrobić a suma summarum i tak sprawa jest źle załatwiona ogólny chaos i bałagan kolejki przez złe zarządzanie przez to rezygnuję z usług tego banku
Zalecane lokalizacje