/Pomeranian Voivodeship/Bank

Bank Pekao

Ogarna 116, 80-826 Gdańsk, Polska

Bank Pekao
Bank
2
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
8JXX+9X Gdańsk, Polska
+48 58 660 27 08
pekao.com.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Kasia Stanke
Kasia Stanke2 lata temu
Dramat! Jedna kasjerka! 8 osób w kolejce. Pani jednym palcem rejestruje czeki!!! A w okol kilku pracowników banku dzwoni i namawia na kredyty😂😂i zakładania u nich kont! Kierownik placówki ani drgnie!!!!!
Mac senior
Mac senior2 lata temu
Beznadziejna obsluga Klienta z kredytem hipotecznym.
Nie odbieraja telefonow, domofonu, komorkowy rzadko kiedy.
Nie komunikuja sie z Klientem. Sprawy trwaja miesiacami. Zenujace zachowanie!
Marcin Stachulski
Marcin Stachulski2 lata temu
Obsługa kredytów hipotecznych w oddziale w Gdańsku ( Ogarna) poniżej krytyki. Bank uniemożliwia wcześniejszą spłatę. Pani Aleksandra K. z obsługi celowo przedłuża załatwienie sprawy.
Asia Piechocinska
Asia Piechocinska2 lata temu
Sprzedaż w tym banku leży. Nie rozumieją pojęcia prywatność, jak widza w Biku, ze masz kredyt w innym banku nie dadzą Ci spokoju. Zablokowałam już kolejny raz numer. W przyszłym tygodniu rezygnuje z usług banku i zamykam konto :)
Tomasz Malinowski
Tomasz Malinowski2 lata temu
Podzielam opinie masakra. Kredyt tak potem nic. Dzwonią po 15 skundach jak wciśniesz że chcesz kredyt. Odrwotnie jak potrzebujesz czegoś to jak nfz.
Bogusław Wenta
Bogusław Wenta2 lata temu
Dno i kilometr mułu. Nic nie da się tu załatwić. Dodzwonić również. Domofonu również nie odbierają. Wejdziesz jak ktoś wychodzi. Numery na drzwiach do pracowników również nie odpowiadają. Pracownik ma zadzwonić co w związku ze sprawą bo nic nie wie i sprawdzić nie może. A i tak nie oddzwania. Placówka bez sensu.
Agnieszka Erdmann
Agnieszka Erdmann2 lata temu
Nie można się skontaktować telefonicznie. Mam kredyt hipoteczny z byłym mężem na mieszkanie. Męczą mnie z ubezpieczeniem od zdarzenia losowego. Wszesniej niż trzeba było wykupiłam ubezpieczenie mieszkania na 3lata. Byłam w tym oddziale z papierami, kazali mi przesłać internetowo. Dwa razy załączyłam pliki. Raz dostałam podwyżkę raty,teraz nagrywają z Warszawy wiadomości że nie mam ubezpieczenia,żeby dopilnować i skontaktować się z oddziałem. Dzwonię i nikt nie odbiera,to jest strasznie frustrujące. Przed świętami Bożego Narodzenia... Proszę o kontakt,nie nagranie... Wściekła klientka
Wojciech Pioch
Wojciech Pioch2 lata temu
Totalny burdel, brak kontaktu, nieudolność pracowników. W lutym przekazałem im dowód zawarcia ubezpieczenia kredytu, dziś dostałem list z informacją o podwyższeniu stopy % ... za jego brak. To, że od lutego do maja przyjęli to ode mnie za potwierdzeniem, to, ze wysłałem do kilku osób oddzielnie zawartą umowę ubezpieczenia, potwierdzenia płatnosci to nic. Dzięki, ale nigdy w życiu nie zdecydowałbym sie na ten bank, gdyby nie konieczność. Dramat, to mało powiedziane. I żadnej pomocy w sprawie, mimo, że jakiś amator kilka razy dzwonił, to nie potafił sie wysłowić o co im chodzi. Nigdy więcej PKO S.A. !!!
Zalecane lokalizacje