/Pomeranian Voivodeship/Bank

II Oddział Santander Consumer Bank

Aleja Grunwaldzka 83/85, 80-244 Gdańsk, Polska

II Oddział Santander Consumer Bank
Bank
2
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
9JH5+74 Gdańsk, Polska
+48 71 358 99 09
santanderconsumer.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–17
Wtorek: 10–17
Środa: 10–17
Czwartek: 10–17
Piątek: 10–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Dominik
Dominik2 lata temu
Ilość gwiazdek i słabe opinie mówią same za siebie. 2 podejście w tym oddziale i nic nie załatwiłem. Tym razem straciłem 40 minut czekając na to aż jedna z dwóch Pań się wyrobi z obsługą co niestety się nie stało. Od momentu kiedy tam się pojawiłem siedziała już jedna kobieta która załatwiała kartę kredytową i przez te 40 minut nie udało się tego ogarnąć. Porażka. Wpadam tam pomiędzy zajęciami dzieci i pomimo wolnej godziny kolejny raz się rozczarowałem. Nie polecam tej placówki.
Aizen Sousuke
Aizen Sousuke2 lata temu
chwilę po 8.30 wszedłem do banku w celu zmiany danych osobowych potrzebnych do logowabia konta.
Zostałem spławiony informacją że panie nie zajmują się takimi rzeczami i mam iśc do innej placówki. panie do zwolnienia.
Kamila Jodel
Kamila Jodel2 lata temu
Pani z obsulgi wyslala mnie do innego oddzialu. Na klonowa . Po czym Pani z klonowej powiedziala ze powinnam isc na Grunwaldzka , nie moglam wplacic pienedzy bo Odsylaly mnie z jednego do drugoego dopiero na Kadmowej zostalam obsluzona
Dominik Nakonieczny
Dominik Nakonieczny2 lata temu
Bank który znajduje się w centrum Gdańska uprzejmie informuję swoich klientów , iż w Godzinach 11-16 obsługa gotówki może być realizowana na jednym stanowisku. Jest 16:15 i nie widzę aby drugie stanowisko było otwarte. Proponuję zamknąć ten oddział.
Wixa Wix
Wixa Wix2 lata temu
Pracownice beszczelne, odsyłają tylko do innych placówek. Nie mam pojęcia dlaczego jeszcze mają prace
Szymon Złoch
Szymon Złoch2 lata temu
Zalewanie klientów po chamsku. Nie mają pojęcia o niczym. Brak kontaktu. W oddziale nie mają nawet prawidłowych wniosków. Wielkie zdziwienie że ktoś odwiedza placówkę i przyjęcie klienta z wielką łaską i oburzeniem. Nic nie robią a żyją jak typowi... Z dala od nich.
Boguslaw Cieśliński
Boguslaw Cieśliński2 lata temu
Złożyłem dokumenty o kredyt, poinformowano mnie ,że na drugi dzień oddzwonią czy mam przyznany, czy nie .....cisza. Druga kwestia , bank nie posiada telefonu, tylko infolinia ( w której nic nie można się dowiedzieć )
Konrad Kazanecki
Konrad Kazanecki2 lata temu
Żałosny poziom obsługi. Nie polecam tego oddziału nikomu :((
Zalecane lokalizacje