/Pomeranian Voivodeship/Bank

Oddział Millennium

Gospody 2B, 80-344 Gdańsk, Polska

Oddział Millennium
Bank
3.2
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
CHCJ+5X Gdańsk, Polska
+48 801 331 331
bankmillennium.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–16
Wtorek: 9–16
Środa: 10–17
Czwartek: 9–16
Piątek: 9–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Burza Burza
Burza Burza2 lata temu
Bardzo miła obsługa. Pomocna, uprzejma.

W oddziale było wielu ludzi, troszkę wolno kolejka się ruszała, ale udało się załatwić to, po co przyszłam.
Rafał Kowalczyk
Rafał Kowalczyk2 lata temu
Zatęchła smierdząca dziura z grzybem w powietrzu. Czas oczekiwania zabójczy. Obsługa bylejaka
Gosia Sieradz
Gosia Sieradz2 lata temu
Tragiczna obsługa, po 15 minutach oczekiwania w środku poinformowano mnie,że muszę opuścić placówkę Banku, bo nagle 3/4 personelu musi obsłużyć bankomat. Albo za mało osób albo fatalną organizacją pracownic. Oprócz mnie wyszło kilku innych klientów Banku, zniesmaczonych tą sytuacją, zwłaszcza ze pani Blond włosach traktowała wszystkich z góry i praktycznie nie wyjaśniło o co tak naprawdę chodzi.
Dodam,że dla.mnie ta sytuacja była krytyczna bo w ciągu pół godziny potrzebowałam pilnie kontaktu z pracownikiem oddziału. Niestety takie podejście do klienta powoduje że mam uraz do banku i w najbliższym możliwym terminie przeniosę moje aktywa gdzie indziej.
Morfii Tatsuki
Morfii Tatsuki2 lata temu
Bardzo miła obsługa Pani w białych włosach. Jest uprzejma i robi wszystko dla klienta. Wspaniała obsługa! Dziękuję za Pani czas i zapoznanie mnie z aplikacją. Będę każdemu Panią polecać! Życzę podwyżki! PS. Dziękuję również za pomoc mojej babci, ma Pani cierpliwość anioła!
Szychaczynka xD
Szychaczynka xD2 lata temu
Czasami tutaj bywam i za każdym razem sie zastanawiam czy to ze mną jest coś nie tak czy z tym obiektem. Panie i Panowie w oddziale okropni, pracują za karę. Zachęcanie ludzi do bezgotowkowosci i usuwanie gotówki w celach ,,ekologicznych" ? Pani siebie słyszy?hahah Wlasnie ten papier to nasza wolność a nie te kontrolowane co gdzie i jak przelewy. Stanowczo odradzam wizyty w tej klicie
Jarosław S
Jarosław S2 lata temu
Bardzo miła i uprzejma obsługa! Sprawa aktualizacji dowodu załatwiona w 2 minuty.
Biuro Namor Nieruchomości
Biuro Namor Nieruchomości2 lata temu
Jedynym usprawiedliwieniem opisanej sytuacji, jest pierwszy dzień po długim weekendzie :). Po wejściu do oddziału byłem 9 w kolejce. Obsługiwały 2 Panie. Jedna dobrze ogarniała (w 15 min. trzech petentów) i się zablokowała przy czwartym. Druga Pani po 15 min. z jednym Klientem, powiedziała, że zamyka kiosk i koleżankę zostawiła z całym sznurkiem zainteresowanych. Na to wychodzi trzecia i podchodzi do biurka gdzie czeka na nią starsza kobieta od 1,5 h. Pojechałem do oddziału w Sopocie i ogarnięto mnie w 5 min.
Adam2 Bruździak
Adam2 Bruździak2 lata temu
Najgorszy oddział w trójmieście. Obsługa po otwarciu potrzebuje 15 minut na zalogowanie się do system. A powinno być tak, że po otwarciu placówki wszyscy powinni być gotowi do pracy.
Zalecane lokalizacje