/Pomeranian Voivodeship/Bank

Citi Handlowy

Aleja Grunwaldzka 103A, 80-244 Gdańsk, Polska

Citi Handlowy
Bank
1.9
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
9JH4+R3 Gdańsk, Polska
online.citibank.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Robert Radomski
Robert Radomski2 lata temu
Omijać z daleka ten Bank. Na zmiane kontaktowego numeru telefonu czekaliśmy ponad godzinę. Kpina. Pracownicy chodzą sobie z laptopami w łapie i nic nie robią. Nie obowiązuje żadna kolejka. Osoby, które dotarły po nas zostały obsłużone szybciej. Nie polecam nikomu takiego miejsca. Tragedia. Przygotujcie się na długie czekanie.
Marcin Gmiat
Marcin Gmiat2 lata temu
Trzeba dygać przez całe miasto, zapłacić za parking a wplato-bankonmat nie działa! Dziś a ostatnio byłem tu 3 tygodnie temu i była taka sytuacja! Kto tym zarządza? Nie macie pieniędzy naprawić jedyny wplatomat e okolicy?!!!
Przemysław Warkiewicz
Przemysław Warkiewicz2 lata temu
Zdecydowanie nie polecam banku oraz obsługi. Starsza Pani o niemiłej barwie głosu podczas weryfikacji w lobby powtarza moje dane osobowe na głos przy osobach trzecich ( imię, nazwisko i numer PESEL). 30 minut oczekiwania do kasy. Zrezygnowałem. To nie jest nowoczesny i wygodny bank w standardzie XXI wieku.
Tadeusz Kulczycki
Tadeusz Kulczycki2 lata temu
Horror,już godzinę czekam,żeby zrobić przelew.Kolejka nie posunęła się nawet o milimetr.
Przede mną jeszcze dwie osoby.Nie mam pojęcia ile to jeszcze potrwa.
Czy na prawdę nie można tego inaczej zorganizować?
Joanna Pietrzak
Joanna Pietrzak2 lata temu
Skontaktowanie się z tą "firmą" to jakaś porażka. Gdy udało mi się dodzwonić po 40minutach zostałam przełączona ponownie na kolejke gdyż konsultanci nie mają pełnych kompetencji w udzielaniu informacji. Serdecznie NIE POLECAM
Adam P
Adam P2 lata temu
Beznadziejna obsługa, brak kontaktu do doradcą kredytowym.
Dariusz Hinc
Dariusz Hinc2 lata temu
Jednego klienta na 1 godzinę obsługują w kasie. Czekać trzeba ciągle.
Dawid Kask - Worek Ryżu
Dawid Kask - Worek Ryżu2 lata temu
Oddział przeniesiony na 18. piętro wieżowca (w dawnym oddziale na parterze nie zauważyłem żadnej informacji na ten temat). Czas oczekiwania do kasy faktycznie dość długi - siedziałem w lobby 30 minut. Ale nie mogę jednak skarżyć się na opryskliwość czy złe zachowanie pracownic, jak w innych komentarzach. Cała wizyta dość miła, panie bardzo uprzejme.
Zalecane lokalizacje