/Pomeranian Voivodeship/Bank

Oddział Alior Banku w Gdańsku

Rajska 8, 80-891 Gdańsk, Polska

Oddział Alior Banku w Gdańsku
Bank
2.2
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
9J4X+7P Gdańsk, Polska
+48 12 370 70 00
aliorbank.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Łukasz Szulc
Łukasz Szulc2 lata temu
Będąc klientem tego banku, nie byłem często obsługiwany w poprawny sposób, natomiast idąc po raz kolejny do tej placówki mogłem załatwić swoje sprawy na najwyższym poziomie.
Opiekunka klienta Pani Marta, w bardzo czytelny sposób odpowiada na pytania oraz sprawnie załatwia sprawy kasowe.
Zdecydowanie polecam, czysto, schludnie i profesjonalnie.
Boar Hunter
Boar Hunter2 lata temu
Nie polecam, przyszedłem zamknąć kredyt hipoteczny rozumiem że można nie mieć doradcy do tego typu kredytu ale pani przyjęła mnie bardzo chłodno stwierdziła że to ja powinienem wiedzieć ile mam kredytu do spłacenia po zapytaniu oczywiście. Dużo innych bajek mi naopowiadała ostatecznie podziękowałem i pojechałem do innego oddziału w Gdańsku gdzie zostałem obsłużony rzeczowo i profesjonalnie
Grzegorz Er
Grzegorz Er2 lata temu
Nigdy nie spotkałem się z takim brakiem zainteresowania klientem, Panie nie wiedzą co mówią, załatwianie czegokolwiek trwa godzinami/dniami. Nie polecam. Dramat !
Marta Karolina
Marta Karolina2 lata temu
Piękny oddział, zrobiony z rozmachem, stoliki "złote, a skromne". Korzystałam z pomocy pracowników trzy razy i za każdym razem w banku czekałam nie krócej niż 40 min. Za pieniądze, które bank nalicza za wszystko (wiem, bo miałam tu wcześniej kredyt) aż dziwne, że nie zainwestował w większą ilość pracowników. Bardzo cieszę się, że moja przygoda z tym bankiem dobiegła końca i nie będę musiała marnować czasu na czekanie w przeogromnej kolejce kolejny raz.
Tris
Tris2 lata temu
Od samego wejścia nieprzyjemna atmosfera. Wychodzi Pani i pyta, po co się przyszło, z taka miną, że od razu można poczuć się jak intruz. W banku pusto, brak innych klientów, ale musisz odczekać 10minut, zanim ktoś poprosi do stanowiska. Pani obsługująca również niemiła, jakby pracowała "za karę". Mam nadzieje, że nie prędko będę musiała skorzystać ponownie.
Alicja Szwarc
Alicja Szwarc2 lata temu
Byłam przemile zaopiekowana, Pani Marta Tatys wyjaśniła mi wszystkie niuanse ekonomii i pomogła się zalogować do aplikacji. Po wielu perturbacjach słońcu byliśmy mile obsłużeni. Słowa podziękowania 😀
Agnieszka Kochańska
Agnieszka Kochańska2 lata temu
Ten oddział to jakaś porażka i nieporozumienie. Byłam jedyną osobą w kolejce, a mimo to czekałam ponad godzinę na załatwienie sprawy. Pracownicy tej placówki traktują klientów jak zło konieczne. Nie polecam, omijajcie szerokim łukiem.
Mathiu Urbanello
Mathiu Urbanello2 lata temu
Nie polecam miejsca. Miejsca płatne parkingowe. Tłok i panie mające czas na wszystko. Wybierające sobie osoby do obsługi.
Zalecane lokalizacje