/Pomeranian Voivodeship/Bank

Oddział Banku Millennium

ul, Jana Heweliusza 1/3, 80-890 Gdańsk, Polska

Oddział Banku Millennium
Bank
2.8
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
9J4X+72 Gdańsk, Polska
+48 801 331 331
bankmillennium.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–16
Wtorek: 9–16
Środa: 9–16
Czwartek: 9–16
Piątek: 9–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Karolina Witusińska
Karolina Witusińska2 lata temu
Szybka i kompetentna obsługa. W miarę szybko nie tak jak w co niektórych placówkach. Pan Hubert szybko rozwiązał moją sprawę, sympatyczny i konkretny w działaniu
Pozdrawiam serdecznie
Paulina Barańska
Paulina Barańska2 lata temu
Niestety nie polecam tego oddziału. Doradcę mieliśmy z polecenia, a okazało się że nasza współpraca nie przebiegła pomyślnie. O statusach wniosków dot. kredytu hipotecznego dowiadywałam się sama poprzez infolinię, ponieważ ze strony opiekuna mojej sprawy nie było informacji nawet przez 2 tygodnie !
Kontakt mailowy słaby, telefoniczny nie możliwy.
Sam bank Millennium - masakra. Na wypłatę kredytu czekaliśmy miesiącami, ciągle jakieś "ale",
a przez błędnie podana informacje właśnie przez osobę obsługująca nas w tym oddziale musieliśmy składać wniosek o wydłużenie terminu wypłaty transzy na wykończenie domu. To z kolei skutkowało kolejnymi 2 miesiącami czekania :/ Aneks mial być bezpłatny, ponieważ nie było to z naszej winy, jednak analityk nie uwzględnił prośby i musieliśmy zapłacić za to 500 zł :/ nasz "opiekun/doradca" wgl sie tym nie przejął i nie zaproponował żadnego innego rozwiązania. Po prostu nas "olał". W innym oddziale poinformowano nas, że jednym rozwiązaniem jest złożenie reklamacji.
Nie dość, że nie zliczę naszych wizyt, nerwów i poświęconego czasu, to jeszcze muszę płacić za aneks nie ze swojej winy i prosić się o oddanie pieniędzy.
Żałuję, że wybraliśmy właśnie ten bank i ten oddział. NIE POLECAM.
Alicja Ryżewska
Alicja Ryżewska2 lata temu
Niestety brak profesjonalnej obsługi i respektu skłonił mnie do wystawienia tej opinii.
Odmówiono mojej babci, Pani w wieku 76 lat, wypłaty gotówki przy okienku, ponieważ do zamknięcia oddziału zostało za mało czasu aby w/w serwis wykonać -20 min.
Musiała wypłacić kilka tys. zł na ulicy, w bankomacie poza placówką.
Brak respektu pokazała również kierowniczka placówki. Po zgłoszeniu do niej całej sytuacji, zasugerowała babci, że ze względu na pandemie musi nauczyć się obsługi bankomatu.
Illia Goncharov
Illia Goncharov2 lata temu
Bardzo wolna obsługa, minimum 2 godz trzeba spędzić w oddziale
Każdy zajmuje się czymkolwiek oprócz obsługi
Wojciech Górecki
Wojciech Górecki2 lata temu
Mimo dużej kolejki Pani z obsługi na siłę chce wcisnąć starszej Pani karte kredytową mimo, że ewidentnie jest to zbędne. Ciężko cokolwiek załatwić nie rezerwując 2 godzin. Masakra. Niestety jedyna placówka w centrum.
Eve Eve
Eve Eve2 lata temu
Mała filia z bardzo pomocnymi pracownikami. Długo trzeba czekać w kolejce, ale zawsze jest pewność , że postarają się jak najwięcej pomóc
Wilhelmina Vasper
Wilhelmina Vasper2 lata temu
Powtórzę to co w jednym komentarzu już padło, niekompetentni i niedoinformowani!!! Dzwonią na swoją infolinię żeby się czegoś dowiedzieć, klient czeka pół godziny i patrzy sobie na pracownika banku, który próbuje się na nią dodzwonić, żeby dopytać się o coś co przecież powinien wiedzieć. Wprowadzają w błąd, częste pomyłki które później ciężko naprawić. Przyszłam do placówki z prostą rzeczą. Zmiana ubezpieczyciela (ubezpieczenie niezbędne przy kredycie hipotecznym) niestety pani temu nie podołała. Dodzwonić się to tragedia, próbowałam cały tydzień i jak w końcu się dodzwoniłam to Pani mnie zbyła i powiedziała, że oddzwoni. Zgadnijcie czy oddzwoniła... Omijać szerokim łukiem, szkoda nerwów i stresu. Zdecydowanie nie polecam, więcej dowiedziałam się dzwoniąc na infolinie niż w tej placówce.
Agata
Agata2 lata temu
Świetna obsługa w odziale. Osobiście polecam Pana Huberta
Zalecane lokalizacje