BNP Paribas Bank Polska S.A.
Rajska 4, 80-850 Gdańsk, Polska
2.6
8 komentarze
9J4X+3M Gdańsk, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 10–18
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Od 22:00 do 7:00 system działa losowo. Nie wiadomo czy przelew poszedł czy nie, czy zmiana w zleceniu stałym została zrobiona czy nie. Nie widać w historii przelewów z ostatniego czasu.
Na podniesienie słuchawki na infolinii czeka się od 5 min. do ponad 40 min. Nie wiadomo ile będzie się czekało - czy położyć się spać czy zaparzyć kawę.
Przez te problemy z działaniem w nocy, co normalne jest jeśli:
- pracujesz w nocy
- pracujesz z zagranicy
- kooperujesz z kontrahentami z innych stref czasowych
Używam/łem prywatnych kont w wielu innych bankach i w ciągu 10 lat nie napisałem tyle wiadomości i reklamacji co w tym w ciągu 2 miesięcy.
W oddziałach podają sprzeczne informacje, bardzo ważne pisma z odwołaniem dostępu dla pracownika GINĄ i dalej ma dostęp. W tym oddziale przez miesiąc nie mogłem załatwić prostej sprawy - na dodatek b. niemiła i niekompetentna Pani dyrektor (zdanie moje i pracownika z innego oddziału tego samego banku - o ile wiem P. dyrektor już nie pracuje). W innym oddziale załatwili mi w niecałą godzinę za to później w tym samym ww. dokumenty zginęły! Konsultanci dedykowani się zmieniają i nawet nikt Cię nie powiadomi.
Konsekwencje: naliczają za dwie usługi, które już dawno wg pism powinni wyłączyć, przelewy stałych zleceń nie wyszły, inny przelew wyszedł na kwotę z przed modyfikacji. Mimo, iż ich błędy trzeba po parę razy iść do oddziału. Poprawiać.
Bardzo niebezpieczne.
Powiem jak bratu - unikać.