/Pomeranian Voivodeship/Bank

BNP Paribas Bank Polska S.A.

Rajska 4, 80-850 Gdańsk, Polska

BNP Paribas Bank Polska S.A.
Bank
2.6
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
9J4X+3M Gdańsk, Polska
bnpparibas.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–18
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Tris
Tris2 lata temu
Porażka. Byłam jedynym klientem. W banku 6 pracowników. Wszyscy widzieli jak wchodzę. Po 10 minutach podeszła łaskawie Pani z laptopem. Chciałam zerwać lokatę przed terminem. Okazało się, że nie można, bo nie.... Poszłam do innego oddziału, tam również odczekałam swoje, ale przynajmniej załatwiłam sprawę.
Pawel
Pawel2 lata temu
Obsługa pozostawia wiele wiele do życzenia
Jakub Roszkiewicz
Jakub Roszkiewicz2 lata temu
Czytając poniższe opinie jestem trochę zaskoczony, ale to może dlatego, że do obsługi trafiłem bezpośrednio p. dyrektor oddziału, Panią Joannę K. I przyznam, że 100% profesjonalizmu, zero niepotrzebnych informacji, dowiedziałem się za każdym razem tego czego chciałem. Pani Joanna obsługiwała dla mnie spory produkt i cały temat poprowadziła bardzo płynnie, mimo nie jednej przeciwności po drodze. Co dla mnie również ważne - nie tylko sprzedażowo a i posprzedażowo, co doceniam jeszcze bardziej. Personalnie - polecam bardzo.
Tomasz Burcon
Tomasz Burcon2 lata temu
Bardzo niebezpieczny bank. Tę opinię miałem napisać wcześniej. Napisałem tylko reklamację i to był błąd. Opinia dotyczy działania tego oddziału w okresie wakacji 2018 oraz aktualnego działania całego banku (infolinia i system online) okres koniec roku 2018 do teraz.
Od 22:00 do 7:00 system działa losowo. Nie wiadomo czy przelew poszedł czy nie, czy zmiana w zleceniu stałym została zrobiona czy nie. Nie widać w historii przelewów z ostatniego czasu.
Na podniesienie słuchawki na infolinii czeka się od 5 min. do ponad 40 min. Nie wiadomo ile będzie się czekało - czy położyć się spać czy zaparzyć kawę.
Przez te problemy z działaniem w nocy, co normalne jest jeśli:
- pracujesz w nocy
- pracujesz z zagranicy
- kooperujesz z kontrahentami z innych stref czasowych
Używam/łem prywatnych kont w wielu innych bankach i w ciągu 10 lat nie napisałem tyle wiadomości i reklamacji co w tym w ciągu 2 miesięcy.
W oddziałach podają sprzeczne informacje, bardzo ważne pisma z odwołaniem dostępu dla pracownika GINĄ i dalej ma dostęp. W tym oddziale przez miesiąc nie mogłem załatwić prostej sprawy - na dodatek b. niemiła i niekompetentna Pani dyrektor (zdanie moje i pracownika z innego oddziału tego samego banku - o ile wiem P. dyrektor już nie pracuje). W innym oddziale załatwili mi w niecałą godzinę za to później w tym samym ww. dokumenty zginęły! Konsultanci dedykowani się zmieniają i nawet nikt Cię nie powiadomi.
Konsekwencje: naliczają za dwie usługi, które już dawno wg pism powinni wyłączyć, przelewy stałych zleceń nie wyszły, inny przelew wyszedł na kwotę z przed modyfikacji. Mimo, iż ich błędy trzeba po parę razy iść do oddziału. Poprawiać.
Bardzo niebezpieczne.
Powiem jak bratu - unikać.
Monika B.
Monika B.2 lata temu
Właśnie wyszłam po pół godzinie siedzenia i czekania aż ktoś mnie łaskawie obsłuży. Oczywiście nikt nie podszedł i się nie zainteresował, mimo że pracowników z 10 osób a klientów 2. Kpina.
Aleksander Pietraszewski
Aleksander Pietraszewski2 lata temu
Po przeprowadce placówki obsługa nie do przyjęcia, a raczej jej brak, przy stanowiskach brak obsługi kolejka klientów, a pracownicy po fotelach "grzebią" w laptopach. Czas zmienić bank. A było tak dobrze. Długoletni klient banku.
Bartosz Grudzień
Bartosz Grudzień2 lata temu
Ogromną kolejka. Przekierowanie od okienka do pokoju itd. Nie działająca drukarka Pani w biurze z której drukuj wszyscy. Czeka się bardzo długo. Ekspres dla klientów nie działa.
Adam adam
Adam adam2 lata temu
Obsługa bardzo sympatyczna i pomocna. Pani Anna Michalska jest osobą profesjonalną i pełną uśmiechu. W 100 % POLECAM
Zalecane lokalizacje