/Pomeranian Voivodeship/Bank

Credit Agricole Bank Polska S.A. - Placówka Bankowa

Krótka 2, 83-000 Pruszcz Gdański, Polska

Credit Agricole Bank Polska S.A. - Placówka Bankowa
Bank
4.2
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
7J6P+XH Pruszcz Gdański, Polska
+48 516 292 647
credit-agricole.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–17
Wtorek: 9–16
Środa: 9–16
Czwartek: 9–16
Piątek: 9–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Angelika Splitt
Angelika Splitt2 lata temu
Byłam w tej placówce zlikwidować konto. Moje pierwsze wrażenia były pozytywne- do czasu kiedy nie minął okres mojego wypowiedzenia i okazało się, że moje konto nadal nie zostało zamknięte!!! Podczas wizyty Pani poinformowała mnie, że ostatniego dnia środki pozostałe na koncie zostaną mi przelane na wskazane przeze mnie konto, którego numer od razu ode mnie wzięła. Jak zobaczyłam że konto nadal jest otwarte, zadzwoniłam na infolinię dowiedzieć się z jakiego powodu to się dowiedziałam, że to dlatego, że mam wciąż środki na koncie, a powinnam zrobić sama przelew na inne konto. Mogę to zrobić teraz, ale żeby domknąć konto, muszę znowu udać się do placówki!!!! To po co w takim razie Pani brała ode mnie numer konta- jakbym mnie poinformowala, że mam wyczyścić konto przed zamknięciem to bym to zrobiła i zaoszczędziło by mi to sporo czasu, bo nie musiałabym zwalniać się z pracy, żeby ponownie iść do placówki, no i mnóstwo nerwów!!!!!
Sebastian Masznic
Sebastian Masznic2 lata temu
Placówka godna polecenia panie zawsze uśmiechnięte,miłe.Rzadko korzystam z wizyt w placówce bankowej,ale każda wizyta powoduje uśmiech na mojej twarzy.
Krystian Jagielskii
Krystian Jagielskii2 lata temu
Bardzo miła i sympatyczna obsługa w Pruszczu Gdańskim. Obsługiwała mnie pani Justyna. Pani Justyno serdecznie dziękuję za profesjonalizm 😀
Oliwcia
Oliwcia2 lata temu
Oddział w Pruszczu Gdańskim, bardzo sympatyczna pani Karolina, wszystko wytłumaczyła i pomogła.
Anna Borowska-Kos
Anna Borowska-Kos2 lata temu
Niestety totalne nieporozumienie. Przygotowanie dokumentów do kredytu praktycznie niemożliwe, 3 wizyty w banku i nadal braki w dokumentacji. Brak kontaktu ze strony doradcy, wszystko wyjaśniane przez infolinię. Nie polecam, kolejna wizyta to zamknięcie kont w ww banku. Nie takiej obsługi oczekujemy.
Maria Guz
Maria Guz2 lata temu
Jestem klientką kilku banków, ale ten wyróżnia się na tle innych - jakością obsługi. Wysoki standard obsługi, czyli to co cenie najbardziej. Odpowiedzi udzielane na każde pytanie, rzetelnie, uczciwie. Indywidualne podejście do każdego klienta. Najlepsze oferty! Polecam.
Eryk RIko
Eryk RIko2 lata temu
Mam konto w tym banku parę lat, na początku nie było super ale wiele lepiej jak w moim poprzednim banku. Ostatnio brałem mały kredycik to Pani, która mi go udziela bardzo fajnie wszystko wytłumaczyła. Dziś byłem zwrócić kartę kredytową i bez żadnych problemów z uśmiechem na twarzy zostałem obsłużony.
Co do kolejek to są ;ostatniego dnia miesiąca, po 10 i po 15 tych dni lepiej unikać.
Piotr Lewandowski
Piotr Lewandowski2 lata temu
Fachowa i miła obsługa klienta.
Zalecane lokalizacje