/Pomeranian Voivodeship/Bank

Oddział PKO Banku Polskiego

Wojska Polskiego 38, 83-000 Pruszcz Gdański, Polska

Oddział PKO Banku Polskiego
Bank
3.8
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
7J4M+R2 Pruszcz Gdański, Polska
+48 58 691 18 00
pkobp.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 8–17
Wtorek: 8–17
Środa: 8–17
Czwartek: 8–17
Piątek: 8–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
APBRUski
APBRUski2 lata temu
Obsługa klientów biznesowych w tej placówce nie istnieje. Jest tylko jedna Pani która się tym zajmuje i pomimo że bank czynny do 17 to i tak sprawy nie można załatwiać bo tej Pani nie ma. Byłem dwa razy i nic nie załatwiłem bo Pani nie zastałem a chciałem tylko zamknąć konto bankowe.
Waldemar A
Waldemar A2 lata temu
Bardzo krótko. Chciałem dokonać w tym oddziale zamiany banknotów na wyższe nominały. Bankomat wypłacił 10x100 zl a ja potrzebowałem 2x500 zł. Przy jednym stanowisku siedziały trzy panie. Jedna z tych pań oświadczyła, że taka wymiana jest niemożliwa. Jestem w szoku, w końcu byłem w banku a nie w sklepie ogrodniczym czy piekarni. Ten bank to kompletna pomyłka. Nawet jedna gwiazda to zbyt wysoka ocena.
Bogumiła
Bogumiła2 lata temu
Bank jest otwarty do godziny 17:00 , natomiast kasa do 15:30. Nie można wypłacić ani wpłacić pieniędzy,nie miałabym problemu gdybym nie potrzebowała pieniędzy w obcej walucie niestety euro nie wypłacę z bankomatu.Kpiny z klientów banku!
Baaart Jot
Baaart Jot2 lata temu
Wspaniała obsługa, nie zapomnę jej nigdy, a tak poważnie to moja sprawa została załatwiona FULL PROFESIONAL pani nawet podeszła do bankomatu żeby pokazać opcje
Piotr Pełszyński
Piotr Pełszyński2 lata temu
Super obsługa, byłem w zeszłym tygodniu i naprawdę mi się podobało. Zero problemów i wszystko szybko załatwiłem. Polecam💅💅💅
Magda Ka
Magda Ka2 lata temu
Znowu wpłatomat nie działa! Zbyt często te usterki.
Tomasz Jarosz
Tomasz Jarosz2 lata temu
JEDEN WIELKI SKANDAL jeśli chodzi o godziny otwarcia JEDYNEJ PLACÓWKI W PRUSZCZU GDAŃSKIM!!! Jeśli się to nie zmieni, zamknę konto i założę w innym banku. Już po raz piąty w ciągu kilku miesięcy śpieszę się wracając z pracy do banku i co? Znowu to samo! Godziny otwarcia banku się zmieniły. Raz pracują do 17, a raz do 15.30. Godziny przyjmowania interesantów ktoś zmienia jak chce, nie licząc się z klientami, nie myśląc jak bardzo utrudnia im to załatwienie ważnych i często niecierpiących zwłoki spraw. TO JEDYNA TAKA PLACÓWKA KTÓRA TAK TRAKTUJE KLIENTA! Jeszcze nigdy w życiu nie spotkałem się z takim zachowaniem w żadnym banku. Niejednokrotnie zmuszony byłem pojechać do placówki w Gdańsku co jest dużym utrudnieniem, nie wspominając o stracie czasu i dodatkowych kosztach. Ktoś, kto za tym stoi i podejmuje takie decyzje naklejając na drzwi wejściowe kartkę ze zmienionymi godzinami otwarcia, nie przepraszając nawet klientów za utrudnienia, gdyby pracował u mnie, byłby już bezrobotny.
Kasia M.
Kasia M.2 lata temu
Niestety obsługa nieprofesjonalna i niemiła. Pani podniesionym głosem, niedyskretnie informowała mnie że „nie mogę zamówić gotówki w walucie, bo nie otrzymują i nie ma” i już. Na szczęście zadzwoniłam na infolinię, gdzie dowiedziałam się, że z zamówieniem nie ma żadnego problemu- od bardzo długiego czasu zamówień należy dokonywać telefonicznie. Czy pracownik banku nie mógł mnie o tym poinformować? Nie polecam.

Co do Państwa odpowiedzi- „od dłuższego czasu nie mamy z tym problemu” - powyżej wspomniana sytuacja miała miejsce tydzień temu. Powiedziano mi, że „mogę się dowiadywać w następnym tygodniu” Dzień później zamówiłam pieniądze bez problemu telefonicznie.
Kiedy w oddziale banku siedziałam przy okienku z zaplecza wyszła pani, żeby upewnić się czy na pewno nie ściemniam wybierając numerek dotyczący konta „aurum”. Czy Państwo w ogóle wiedzą co to dyskrecja i miłe nastawienie do klienta? Pozdrawiam jedynie panią A.G., która była miła i profesjonalna.
Zalecane lokalizacje