/Pomeranian Voivodeship/Bank

Bank Millennium

Grunwaldzka 8, 83-000 Pruszcz Gdański, Polska

Bank Millennium
Bank
3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
7J6P+J6 Pruszcz Gdański, Polska
+48 801 331 331
bankmillennium.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Pablo In-Travel Poland
Pablo In-Travel Poland2 lata temu
Czekałem na obsługę 1h koszmar
Piotr Słowik
Piotr Słowik2 lata temu
Bardo Miła obsługa szybko sprawnie wszytko załatwione
Magda Manikowska
Magda Manikowska2 lata temu
Wplatomaty to jakaś porażka nie ma dnia żeby bankomat 1 jak i 2 były chwilowo niedostępne. Naprawiane na kilka godzin i znowu nieczynne i zawsze obydwa naraz. Porazka
Fenek Zdzisiu
Fenek Zdzisiu2 lata temu
Bardzo pomocna i sympatyczna obsługa. Dogodna lokalizacja. Godziny otwarcia oddziału podane na Google różnią się od tych, które widnieją na drzwiach oddziału i na stronie banku. Oddział jest czynny od 9.30 do 17. Pomimo dotarcia do banku moment przed 17 obsłużono mnie profesjonalnie i z uśmiechem.
Krzysztof Goniszewski
Krzysztof Goniszewski2 lata temu
Obsługa i jej jakość na poziomie zerowym - pomimo złożenia cesji ubezpieczenia do kredytu hipotecznego Millenium wzywa mnie do ponownego złożenia tego dokumentu. Pani kierownik nie obsłuży mnie, bo 10 minut wcześniej zamknęli placówkę. Nie może też sama sprawdzić i wyjaśnić problemu po weekendzie, bo „może być potrzebny podpis”. W efekcie z powodu błędu czy zaniedbania po stronie banku muszę wziąć wyjście z pracy i pofatygować się ponownie (ktoś wymyślił super godziny pracy oddziału 10-17.30) Nie polecam!!
Jarek Kowalczyk
Jarek Kowalczyk2 lata temu
Jakiś dramat. Kolejka za drzwiami na pół godziny. Okienko otwarte jedno. W innych siedzą panie ale w nosie mają klientów tylko w klawiaturę klepią. Jak bym mógł to bym zero dał
Karol C
Karol C2 lata temu
Duże kolejki. Pani Agnieszka (krągla blondynka) nieuprzejma. Przyszliśmy w sprawie kredytu dnia 12.02.2018 koło godziny 16:30. Pani obsługiwała klientke, a my czekaliśmy w kolejce. Za nami wparowal Pan w mokasynach, mówiąc "dzień dobry Pani Agnieszko", po czym rozsiadl się jak król przy nieczynnym stanowisku. Kiedy przyszła nasza kolej, Pani ku naszemu zdziwieniu zaprosiła tego właśnie Pana. Kiedy przypomnielismy że byliśmy pierwsi, Pani nas zbyla i zaczęła obsługiwać tego pana. Widocznie znajomi najważniejsi.
Wkurzeni wyszliśmy do konkurencji. Po około pół godziny miłej obsługi w PKO po drugiej stronie ulicy, stwierdziliśmy że spróbujemy jeszcze raz. Wchodzimy do banku - niemalże pusto. Na stanowisku Pani Agnieszki nie ma, bo chodzi po całym oddziale jakby miała owsiki. W końcu usiadła przy biurku, a my spytalismy czy może nas obsłużyć (widziała nas wcześniej), na co zimno odpowiedziała "proszę czekać". Oderwala 4 duże litery od fotela, chwyciła portfel i wychodzi...do spożywczego na zakupy. Poziom olania klienta sięgnął apogeum. Wyszliśmy z oddziału i uznaliśmy że skoro taka obsługa, to co dopiero byłoby gdybyśmy brali z takiego banku kredyt. Aktualnie przenosimy nasze 2 konta, które posiadamy od ukończenia 18 roku życia (jesteśmy przed 30) do PKO. Brawo Millennium. Nie dziękujemy za współpracę. ODRADZAM WSZYSTKIM KTÓRZY MAJĄ GODNOŚĆ I SZANUJĄ SIEBIE.
Agrafka Zwyczajna
Agrafka Zwyczajna2 lata temu
Zdecydowanie odradzam! Pani Żaneta pomimo wyraźnego kilkakrotnego sprzeciwu dołożyła dodatkowe produkty do zakładanego konta, pozaznaczała wszelkie zgody marketingowe bez pytania, czy wyrażam na nie zgodę. Po kilkukrotnym zwróceniu Pani Żanecie uwagi, że nie chcę tych produktów i zgód, nadal nie dokonała zmian w umowie. Ponadto pytała dane, które nie są niezbędne do założenia konta. Upomniana, że to nie jest potrzebne, powiedziała tylko, że przyda się na przyszłość. Zdecydowanie odradzam zakładanie konta u tak niekompetentnej osoby, która świadomie naciąga na dane osobowe i dodatkowe produkty.
Zalecane lokalizacje