Bank Pekao
ul, Wielkokacka 2, 81-611 Gdynia, Polska
2.4
8 komentarze
FGX5+6M Gdynia, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Zacznę od samego początku. 11.02.2020 umówiliśmy sie na spotkanie przez główną infolinię banku w sprawie hipoteki z jedną z Pań na 14.02.2020 na godzinę 16. Zjawilismy się dziś na umówione spotkanie jak się okazało Pani z którą byliśmy umówieni nie było... żadnej informacji dla umwoionego klienta (o ile infolinia faktycznie umówiła spotkanie). Na obsłudze był jeden Pan który nas poinformował ze koleżanki dziś nie ma. Zapytaliśmy czy w takim razie ktoś inny może nas w tej sprawie obsłużyć bo sam nie zaproponował żadnego rozwiązania. Pan był bardzo niemiły potraktował nas jak parę dzieci która nie wie co tam robi. Chcieliśmy zapytać o zdolność i ewentualne koszty kredytu. Pytając o dodatkowe produkty które były obowiązkowe do tej oferty "specjalista" nie potrafił odpowiedzieć na zwykłe pytania. Parę przykładów: zapytaliśmy o koszt karty kredytowej najpierw info że jedna transakcją i karta jest darmowa potem po naszych pytaniach okazało się ze 15zl za wydanie. Otrzymaliśmy info ze z karty mozna potem zrezygnować ale jak już zapytaliśmy konkretnie kiedy czy po podpisaniu umowy hipotecznej czy za pół roku czy za 2 lata to odpowiedź brzmiała "nie wiem" po czym dodał "to moze zróbmy bez karty i podwyższymy Panu marżę o 1pp jak nie chce Pan tej karty i po problemie "zamaist po ludzku odpowiedzieć na pytanie. Dodatkowy koszt to ubezpieczenie od utraty pracy koszt całkowity podany na kartce i zero informacji czy jest to na rok czy 2 lata po czym dowiedzieliśmy się ze ubezpieczenie jest na 4 lata ale też nie musimy brać ubezpieczenia możemy znów podwyszscy marzę o 1pp... Nie wytrzymalismy dłużej nastawienia tego Pana do nas i zrezygnowaliśmy ze spotkania. Mam nadzieję że "specjalista" który nas "obsługiwał" spotka sie z kierownikiem i ustala razem jak powinna wyglądać obsluga klienta...