/Pomeranian Voivodeship/Bank

Bank Pekao

ul, Wielkokacka 2, 81-611 Gdynia, Polska

Bank Pekao
Bank
2.4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
FGX5+6M Gdynia, Polska
+48 58 660 27 13
pekao.com.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Piotr Strzelczyk
Piotr Strzelczyk2 lata temu
Zero zaangażowania obsługi - 4 osoby ale nikogo kompetentnego do obsługi klienta, po umówieniu okazuje się, że pracownik jest chory (zdarza się), ale brak żadnej informacji, przełożenia spotkania -- to już jest karygodne.
Marcin Tarnacki
Marcin Tarnacki2 lata temu
Plan dnia popsuła mi dosyć mocno 30to minutowa "przerwa techniczna" w kasie. Informacja o owej nie jest dostepna nigdzie poza karteczką na stanowisku kas.
Karol K
Karol K2 lata temu
Witam
Zacznę od samego początku. 11.02.2020 umówiliśmy sie na spotkanie przez główną infolinię banku w sprawie hipoteki z jedną z Pań na 14.02.2020 na godzinę 16. Zjawilismy się dziś na umówione spotkanie jak się okazało Pani z którą byliśmy umówieni nie było... żadnej informacji dla umwoionego klienta (o ile infolinia faktycznie umówiła spotkanie). Na obsłudze był jeden Pan który nas poinformował ze koleżanki dziś nie ma. Zapytaliśmy czy w takim razie ktoś inny może nas w tej sprawie obsłużyć bo sam nie zaproponował żadnego rozwiązania. Pan był bardzo niemiły potraktował nas jak parę dzieci która nie wie co tam robi. Chcieliśmy zapytać o zdolność i ewentualne koszty kredytu. Pytając o dodatkowe produkty które były obowiązkowe do tej oferty "specjalista" nie potrafił odpowiedzieć na zwykłe pytania. Parę przykładów: zapytaliśmy o koszt karty kredytowej najpierw info że jedna transakcją i karta jest darmowa potem po naszych pytaniach okazało się ze 15zl za wydanie. Otrzymaliśmy info ze z karty mozna potem zrezygnować ale jak już zapytaliśmy konkretnie kiedy czy po podpisaniu umowy hipotecznej czy za pół roku czy za 2 lata to odpowiedź brzmiała "nie wiem" po czym dodał "to moze zróbmy bez karty i podwyższymy Panu marżę o 1pp jak nie chce Pan tej karty i po problemie "zamaist po ludzku odpowiedzieć na pytanie. Dodatkowy koszt to ubezpieczenie od utraty pracy koszt całkowity podany na kartce i zero informacji czy jest to na rok czy 2 lata po czym dowiedzieliśmy się ze ubezpieczenie jest na 4 lata ale też nie musimy brać ubezpieczenia możemy znów podwyszscy marzę o 1pp... Nie wytrzymalismy dłużej nastawienia tego Pana do nas i zrezygnowaliśmy ze spotkania. Mam nadzieję że "specjalista" który nas "obsługiwał" spotka sie z kierownikiem i ustala razem jak powinna wyglądać obsluga klienta...
Kamil
Kamil2 lata temu
Zalatwienie sprawy rozciąga się do abaurdalnych miar czasu, pracownice banku na głos ujawniają mój stan konta, obsługa jednego okienka mimo dostępnego personelu - polecam omijać szerokim łukiem
Oliwia Szewczuk
Oliwia Szewczuk2 lata temu
Jesli chce się coś tu załatwić to niestety trzeba uzbroić sie w cierpliwość i przeznaczyć dłuższy czas na wizytę tutaj. W ostatnim czasie jest jedna pani (co prawda bardzo miła) na kilka osób, ale to jednak za mało.
Annna Kwaśniewska
Annna Kwaśniewska2 lata temu
Dno!panie nic nie robią i ciężko obsłużyć klienta!
Filip B
Filip B2 lata temu
WPŁATOMAT NIE DZIAŁA OD ROKU
Monika Monika
Monika Monika2 lata temu
dobra i miła obsługa:)
Zalecane lokalizacje