/Pomeranian Voivodeship/Bank

MBank Oddział Bankowości Detalicznej

Kazimierza Górskiego 2, 81-304 Gdynia, Polska

MBank Oddział Bankowości Detalicznej
Bank
2.5
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
GG3J+2M Gdynia, Polska
+48 783 300 800
mbank.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–16
Wtorek: 9–16
Środa: 9–16
Czwartek: 9–16
Piątek: 9–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
DeYman
DeYman2 lata temu
Początkowo trafiliśmy do Pana Mateusza,który totalnie nie miał pojęcia o swojej pracy i odesłał nas mówiąc,że nie może nic zrobić ,na szczęście w próbie numer dwa Pan Łukasz zajął się nasza sprawą i pomógł nam.
Bio nda
Bio nda2 lata temu
Obsługa klienta przez aplikantki zostawia wiele do życzenia. Nie profesjonalna i opryskliwa Pani. Nie polecam tego oddziału
Tomasz G
Tomasz G2 lata temu
Niestety podzielam opinie podejście anty klient , polisa ubezpieczenia kredytu do złożenia, wg doradcy tylko z dowodem w ręku, w innym oddziale bez problemu od ręki, bez dowodu. Można można .
Emilia Jurek-Czupryniak
Emilia Jurek-Czupryniak2 lata temu
Przyszłam 45 minut przed zamknięciem i usłyszałam, że Pan nie da rady założyć mi już dzisiaj konta firmowego…
Eliza Dargacz
Eliza Dargacz2 lata temu
Jedna rozmowa z konsultantem zaprzecza drugiej a w internetowej obsłudze klienta powstaje trzecia wersja 🤔
Kubanczyk
Kubanczyk2 lata temu
10 minut czekania w kolejce i pani Serafinowicz z obsługi zirytowała jak mało kto. Podaję dowód osobisty. Twierdzi że dowód osobisty połamany. A na dowodzie ryska a nie pęknięcie. Podaję prawo jazdy twierdzi że musi być paszport. Mimo że jestem polakiem, przychodzę do polskiej placówki i chce padzport i z chorą satysfakcją twierdzi że nie może mi wypłacić moich pieniędzy, z mojego konta.
Łukasz Doralak
Łukasz Doralak2 lata temu
Obsługa na najniższym poziomie. Nawet szczerze powiedziawszy nie spodziewałem się takiego podejścia do klienta. Pani wyglądała jak by tam była za karę a pani dyrektor czy kierownik placówki nie wiele lepiej. Zamiast starać się wytłumaczyć problem panie postanowiły to zbyć i kazały udać się do innego banku a chodziło o założenie konta ze współwłaścicielem. Nie polecam tego oddziału a wręcz odradzam!!!
Paweł P
Paweł P2 lata temu
40 minut czekałem z małym dzieckiem, kolejka na 6 a pracują 2 stanowiska, 4 innych pracowników tylko biega po placówce albo rozmawia za szybą widząc kolejke… czas zmienić bank
Zalecane lokalizacje