/Pomeranian Voivodeship/Bank

BNP Paribas Bank Polska S.A.

plac Kaszubski 8, 81-350 Gdynia, Polska

BNP Paribas Bank Polska S.A.
Bank
1.5
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
GGFV+42 Gdynia, Polska
bnpparibas.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–18
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Jaca
Jaca2 lata temu
Dzień dobry Bank zablokował mi konto ponieważ jakąś niedorobiona pracownica nie zaktualizowała moich danych bo nie umiała wprowadzić ich do komputera , nie mogę korzystać z moich pieniędzy ani płacić za zakupy.Oddział na Placu Kaszubskim to nieporozumienie.
Elżbieta Gończ
Elżbieta Gończ2 lata temu
Nie podzielam większości opinii krytycznych o Oddziale w Gdyni na Placu Kaszubskim. Dobra, przyjazna i kompetentna obsługa. Przyjazne wnętrze. Przypuszczam , że problemem jest obsługa kasowa, bo są tam dwie kasy i jeśli przyjdą 4 osoby, to czekają. Ale większość z nas posługuje się bankowością on-line i kartą. Zatem wystawanie w kolejkach do kasy nie jest na co dzień potrzebne. Ponadto, można poprzez infolinię lub kontakt ze strony internetowej zamówić się na spotkanie z doradcą na określoną godzinę. To także zaleta.
Hiacynt Klocyn
Hiacynt Klocyn2 lata temu
Podzielam zdanie poprzedników. Byłem tu parę razy bo to jedyny oddział w okolicy gdzie można wypłacić gotówkę.
Wszystko dzieje się wolno, kasę musiałem liczyć przy wyspie na środku sali. Facet wysyłał mi jakieś dokumenty na fona a specjalnie zrezygnowałem z tego typu obsługi.
Ale nie mam pretensji do polskich pracowników
Urszula Wrzesniewska
Urszula Wrzesniewska2 lata temu
Horror. Dyrektor placówki który ciągle powtarza że on nic nie może, sprawa spadkowa ciągnie się miesiącami pomimo oddania wszystkich dokumentów, sądowych włącznie. Pomimo reklamacji, kontaktu z rzecznikiem praw klienta i prawnikiem jak również wystawienia polecenia zapłaty i praktycznego mieszkania w banku nikt nic nie umie załatwić. Pieniądze są przetrzymywane przez bank i nie wiadomo kiedy je oddadzą. Dyrektor nie odbiera telefonu, osoba która sprawą się zajmuje ma wyłączony telefon od 3tyg, miły pan na infolinii nie ma uprawnień by sprawdzić co się ze sprawą dzieje a głównego numeru oddziału nikt nie odbiera. To nie jest bank tylko parabank. Nie polecam nikomu. Zostaje nam tylko droga sądowa a dyrektora powinno się wywalic ze stołka bo jak sam wielokrotnie powtarza: on nic nie może zrobić.
Oleksandr Koniakhin
Oleksandr Koniakhin2 lata temu
20 dni już nie mogą menedżery tej placówki odblokować mojej karty. Nie zrozumiało(
Natalia XYZ
Natalia XYZ2 lata temu
Byłam dzisiaj świadkiem chamskiej prowokacji ze strony klienta, Pana Marka. Pani, która obsługiwała tego typa zachowała się bardzo profesjonalnie, a przyłożona jak lwica broniła podwładnej. Wielkie brawa za zgrany zespół.
Niestety zespół jest bardzo okrojony, więc trzeba trochę poczekać na obsługę.
Andre Dani
Andre Dani2 lata temu
obsługa klienta na poziomie głębokiego PRL. Na wiadomość od "doradcy klienta" czekam już 8 dzień (miał się odezwać nazajutrz). Prędzej się do Sanepidu dodzwonisz niż ktoś tam odbierze telefon. DNO
Marzena Rogaczewska
Marzena Rogaczewska2 lata temu
Obsługa mega niekompetentna. Nie potrafią załatwić sprawy raz a dobrze. Musiałam kilka razy udawać się do oddziału. W dodatku musiałam czekać bo na 3 pracowników tylko jeden obsługiwał klientów.
Zalecane lokalizacje