/Silesian Voivodeship/Bank

MBank Oddział Bankowości Detalicznej

Kościelna 16, 41-200 Sosnowiec, Polska

MBank Oddział Bankowości Detalicznej
Bank
2.7
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
74FH+GW Sosnowiec, Polska
+48 783 300 800
mbank.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–16
Wtorek: 9–16
Środa: 9–16
Czwartek: 9–16
Piątek: 9–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Aleksandra Gądek
Aleksandra Gądek2 lata temu
Dramatyczna obsługa klienta. Po raz 3 jestem zmuszona jechać załatwiać sprawę stacjonarnie, ponieważ za każdym razem udzielono mi niekompletnej odpowiedzi.
Grzegorz Dałek
Grzegorz Dałek2 lata temu
Aktualizuje moja 3 gwiazdkową opinie po tym jak dziś byłem przekierowany z wolnych pan z okienek do obsługi klienta do obsługi bezgotówkowej, bo „tutaj blokujemy kasę” przy absolutnie pustej placówce. Po zaledwie godzinie i 10 minutach udało mi się załatwić sprawę, która powinna być możliwa do ogarnięcia przez infolinie lub aplikacje, ale oczywiście nie była bo to wypowiedzenie.

Poprzednim razem została mi udzielona błędna informacja odnośnie aneksu dla firmowej karty kredytowej i zostałem przekierowany na infolinie, gdzie otrzymałem informacje ze aneks można załatwić tylko w placówce i osoby w placówce udzieliły mi złej informacji.
Oliwier Pawlowski
Oliwier Pawlowski2 lata temu
Dramat nic nie ogarniajom stojom i nic nie robiom i telefonu ni odbierajom a zadzwonisz, na info linie załatwisz wszystko
Sławków Artur
Sławków Artur2 lata temu
Obsługa dramat. Hasła typu nie będę z Panem dyskutować itp. a chciałem tylko wpłacić pieniądze. Pozdrawiam p. Z kasy.
Wojciech Lyszcz
Wojciech Lyszcz2 lata temu
Byłem umówiony na rozmowę o pracę w tym oddziale, z powodu kontroli drogowej spoźniłem się 6 minut przy czym dyrektor przy pracownikach i klientach na środku oddziału ocenił moje spóźnienie nawet nie dopytując co się stało i wyprosił ... chamskie zachowanie które przypuszczam wobec klienta jest takie samo. Chętnie bym zadzwonił do dyrektora gdyby wysłał mi chociaż dane kontaktowe albo wiadomość potwierdzającą spotkanie. Tak łatwo jest wymagać od innych 😉 nie polecam !
Jaco JaCo
Jaco JaCo2 lata temu
Warto się zastanowić nad zmianą godzin otwarcia placówki lub ich wydłużeniem. W mieście, w którym jest ponad 200 tyś. mieszkańców oddział otwarty do 16.30, a obsługa kas do 16.00. Nie wszystkie czynności wykonamy zdalnie.
Antoni Podgurski
Antoni Podgurski2 lata temu
Nie wiem czy w mBanku pracują osoby z schorzeniami, czy czymkolwiek co wplywa na rozumowanie, ale najpierw przez pomyłkę że strony pracownika zablokowano moją kartę, a teraz, od 4 dni, codziennie kiedy pytam się, o to czy, I kiedy karta zostanie odblokowana, dostaje odpowiedź typu, mamy problemy techniczne zrobimy to tak szybko jak tylko damy radę 😂 wielkie dzięki, porównam oferty konkurencji i się przenoszę, porażka
Anna
Anna2 lata temu
Obsługa klienta na najwyższym poziomie. Pracownicy kompetentni, pomocni i sympatyczni.
Szczególne podziękowania dla Pani Sandry, mam nadzieję, że przełożony docenia i odpowiednio wynagradza tak dobrego pracownika :)
Zalecane lokalizacje