Oddział PKO Banku Polskiego
Prymasa Stefana Wyszyńskiego 11, 41-940 Piekary Śląskie, Polska
4.5
8 komentarze
9WFW+FF Piekary Śląskie, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 9–16
Wtorek: 9–16
Środa: 9–16
Czwartek: 9–16
Piątek: 9–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 9–16
Środa: 9–16
Czwartek: 9–16
Piątek: 9–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Pani Romualda to przeciwieństwo konsultanta, który potrafi słuchać, pomagać. Pani jest zarozumiała, nie da dojść do głosu, ona wie najlepiej.
Przyszedłem po zamówioną telefonicznie pożyczkę gotówkową dla Klientów PKO, którzy nie braki jeszcze w ogóle pożyczki. Atrakcyjne oprocentowanie, koło 7 %. Konsultant telefonicznie potwierdził, że jako Klient Inteligo PKO od wielu, wielu lat kwalifikuję się do promocji. Konsultantka chciała mi wcisnąć na miejscu o wiele droższą pożyczkę prawie 25 procent. Na nic tłumaczenia, że zamówiłem pożyczkę z oprocentowaniem poniżej 10 procent.
Konsultantką namówiła mnie do założenia konta w PKO. Aby pożyczka o niższym oprocentowaniu pojawiła się jej w systemie. No ok, konto za 0 zł, może być. Odmówiłem wzięcia karty debetowej. Mam karty z Revolut, Zen czyli instytucji finansowych z ofertą o wiele lepszych warunkach. Pani Romualda kłóciła się, że absolutnie nie ma możliwości, aby wziąć konto bez karty. Prosiłem, na nic. Albo konto z kartą albo nic. Zmuszony wybrałem konto z kartą.
Po przyjściu do domu, w ciągu 30 sekund założyłem nowe, TO SAMO konto przez internet za 0 zł BEZ karty debetowej. Zakładając konto system pyta czy Klient życzy sobie kartę debetową czy nie. Konsultantka nie dała mi wyboru.
Podczas wizyty konsultantka bez mojej wiedzy i zgody zaznaczyła zgody marketingowe na tak. Nie wspominając o tym ani słowem. Nie zapytała czy sobie życzę kontaktu marketingowego ze strony banku czy nie.
W tym samym dniu złożyłem obszerną reklamację na nierzetelną obsługę przez tę Panią (czekam na odpowiedź), w tym zgłosiłem reklamację odnośnie danych osobowych. Nie może być tak, że konsultant banku decyduje za nas czy chcemy marketing czy nie.
Poddczas rozmowy zapytałem czy zawierając umowę w placówce banku przysługuje mi prawo do 14-dniowego odstąpienia od umowy. Tak, jak najbardziej.
Następnego dnia przyszedłem odstąpić od umowy. Na miejscu okazało się, że niestety, konsultantka kolejny raz wprowadziła mnie w błąd. Umowy nie zawarłem zdalnie, odstąpienie od umowy mi nie przysługuje, mogę jedynie wypowiedzieć umowę w trybie 30-dniowym, tak aby prowizja za kolejnego Klienta wpadła do kabzy tej Pani.
Serio, jestem rozczarowany taką postawą, obsługą i zarozumiałością konsultantki. Jednak warto wybierać bank internetowy, jak Inteligo PKO, gdzie nie ma się bezpośredniego kontaktu z konsultantem lub alternatywę.
Pani jest starszej daty, ale według mnie totalnie nie nadaje się do kontaktu z Klientem. No chyba że PKO zależy tylko, by wyciągnąć kasę od Klienta bez zadowolenia i nie szanować ustawy o danych osobowych.
Jeśli inni konsultanci w tym punkcie mają podobny styl obsługi to radzę się trzymać z daleka od tego oddziału PKO BP.
Dla tych Pań nie ma rzeczy niemożliwych.
Zawsze uśmiechnięte i grzeczne.
Polecam wszystkim ten Oddział.