/Silesian Voivodeship/Bank

VeloBank S.A. Oddział

Katowicka 16, 41-902 Bytom, Polska

VeloBank S.A. Oddział
Bank
3.1
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
8WWC+3J Bytom, Polska
+48 664 919 797
velobank.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–16
Wtorek: 9–16
Środa: 9–16
Czwartek: 9–16
Piątek: 9–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Kata Rzyna
Kata Rzyna2 lata temu
Panie w banku widząc ogromny brzuch kobiey w ciąży i tak wołają osoby inne. Nie polecam! Kobiety w widocznej ciąży powinny być przyjmowane poza kolejnością! Było tyle ludzi, że nie było miejsc siedzących wolnych.
Julia Kowalska
Julia Kowalska2 lata temu
Bank otwarty do 16:30, ale wpłaty i wypłaty tylko do 15:30. Do takiej godziny ciężko zdążyć jeśli się pracuje.
Praktycznie zawsze są tu kolejki z powodu niewielkiej liczby pracowników
Kamila Gmerczyńska
Kamila Gmerczyńska2 lata temu
Bardzo szybko i sprawnie Pani Karolina założyła mi konto i jasno wszystko objaśniła. Jest pracownikiem godnym zaufania. Szczerze polecam 😉
Natalia Byrska
Natalia Byrska2 lata temu
Podejście do klienta - dla mnie niedopuszczalne.
Pracownik działu stwierdził, że za dużo formalności i mam przyjść w inny dzień, ponieważ za chwilę zamykają (mieli kwadrans do zamknięcia, bilet pobrany wcześniej).
Pracownik opryskliwy, niemiły, wyśmiewał, patrzył z góry (być może wydawałam się młodsza niż jestem, jednak to nie powinno grać żadnej roli).
Dla mnie pracownik, który kompletnie nie zdaje egzaminu, przez swoje podejście do klienta zniechęca do wiązania się z bankiem.
Hanell Sos
Hanell Sos2 lata temu
Kiedyś to był super bank, natomiast od pewnego czasu obsługa klienta w tym banku to jest jakiś koszmar. Oczekiwanie w kolejce ponad godzinę. Poczekalnia w nagrzanym holu. Serdecznie nie polecam załatwiania czegokolwiek osobiście
K Z
K Z2 lata temu
Kolejki masakra zawsze brakuje ludzi ...a bez kolejkowe obsługiwanie świętych krów z UM to parodia i porażka tym bardziej iż nie ma żadnej informacji że takie praktyki są stosowane po za tym nie wiem czy jest to zgodne z prawem bo z tego co wiem to w kolejce wszyscy są równi ewentualna zgoda kolejki może pozwolić na taką ewentualność ...sprawdze i zgłoszę odpowiednim organom
Diana Kub
Diana Kub2 lata temu
System poboru biletów to fikcja, nikt tym nie zarządza, pod koniec dnia roboczego pracownicy nie potwierdzają jaki numerem obsługują (podejrzewam, że w celu zniechęcenia wchodzących do banku tj. osoba pobiera numerek np. 150, widzi na monitorze że obsługiwany jest 135, mimo że faktycznie jest to np. 145 i rezygnuje z wizyty w placówce). Na kilkanaście stanowisk obsługa odbywa się w dwóch, mimo kolejki.
Ewa Cieszewska
Ewa Cieszewska2 lata temu
Powinno być 0 za tempo i czas obsługi klienta. Pracuje jeden pracownik
Zalecane lokalizacje