/Silesian Voivodeship/Bank

BNP Paribas Bank Polska S.A.

Dworcowa 1, 41-902 Bytom, Polska

BNP Paribas Bank Polska S.A.
Bank
2.9
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
8WW9+PG Bytom, Polska
bnpparibas.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–18
Wtorek: 8–16
Środa: 8–16
Czwartek: 8–16
Piątek: 8–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
MakaR
MakaR2 lata temu
Jedna wielka awaria! Co by człowiek niemiał do załatwienia to zawsze słyszy jeden i ten sam śpiew: "mamy awarię systemu, nie chcemy by państwo czekali i tracili czas, proszę zostawić nr tel my oddzwonimy". Obawiam się że braknie komuś życia w oczekiwaniu na połączenie zwrotne z tego oddziału.
Rycerz Grzanki
Rycerz Grzanki2 lata temu
Fantastyczny oddział. Jestem młodą osobą i bankowość dla mnie jest zupełnie nowym tematem. Dzięki miłej I pomocnej obsłudze, która wykazała się nie lada cierpliwością, zrozumiałem zarówno zamysł jak i zarys ich oferty, dzięki czemu wybrałem coś dla siebie. Dziękuję szczególnie wysokiej pani z ciemnymi, kręconymi włosami (pani kierownik?) I młodemu chłopakowi.
Maria Machowska
Maria Machowska2 lata temu
Najlepsza obsługa banku z jaką spotkałam się do tej pory. W tej placówce założyłam zarówno konto osobiste jak i firmowe. Zawsze jestem bardzo miło i szybko przyjęta, a rozmowa wygląda rzeczowo i profesjonalnie. Szczególnie pozytywnie wspominam współpracę z Panią Natalią oraz kierowniczką Panią Dorotą. Dzięki konsultacji z Paniami zdecydowałam się na korzystanie z opcji Polska bezgotówkowa i od tej pory korzystam z terminala płatniczego :)
Baster Koniu
Baster Koniu2 lata temu
Fatalna obsługa. Bardzo długi czas oczekiwania.
Pięć osób siedzi za dużą szybą z nosami w laptopach a tylko jedna pani podchodzi i obsługuje petentów.
Nie polecam.
Onid1994
Onid19942 lata temu
Całkowity brak szacunku do klienta, ciągła wymówka to awaria systemu. Pan młodszy specjalista nie wie chyba jak wygląda profesjonalna obsługa klienta(juz 3 dzien czekam na telefon z rozwiązaniem problemu). Po wizycie w tej placówce chcialem zrezygnować z usług tego banku, cale szczęście w innych oddziałach jest dużo dużo dużo lepiej
Alicja Lempart
Alicja Lempart2 lata temu
Uważam, że w tej placówce spotkała mnie jedna z najlepszych obslug bankowych z jakimi mialam do czynienia. Faktycznie społeczeństwo oczekuje natychmiastowego zalatwienia sprawy A onserwowanie grupy ludzi w akwarium nie zaangażowanego w sytuacje klientów przychodzących do placówki może być odbieranie jak ingnorancja. Troszkę źle to logistycznie macie rozegrane, żadne konwenanse w tym już nie pomogą. Ale jestem wyrozumiałym klientem dlatego ocena 5. Mam doświadczenie w wielu bankach A tu gładko plynnie i miło. Szczególne uznanie dla Pana Damiana J.
Monika Wójcik
Monika Wójcik2 lata temu
Miałam przyjemność załatwiać sprawę w tym banku i osobiście nie polecam, jeżeli pracownicy nie potrafią czegoś zrobić wykręcają się ogólnopolską awarią systemu po czym dzień później odwiedzając inną placówkę takowego banku okazało się,że żadnej awarii nie było. Straciłam 3 godziny czasu nie załatwiając nic.
Sebastian Gajek
Sebastian Gajek2 lata temu
Dramat to za mało. Od ponad tygodnia probuje rozwiązać problem ale niestety nikt z doradców nie odbiera telefonu, załoga bez wiedzy z zakresu bankowości, zrzucanie odpowiedzialności na osoby drugie. Pan który zdeklarował pomoc okazal się niewiarygodny. Nie polecam
Zalecane lokalizacje