/Silesian Voivodeship/Bank

Oddział Alior Banku w Bytomiu

Józefa Jainty 22, 41-902 Bytom, Polska

Oddział Alior Banku w Bytomiu
Bank
1.9
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
8WXC+47 Bytom, Polska
+48 12 370 70 00
aliorbank.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
IMV Settyx
IMV Settyx2 lata temu
Nie polecam czas oczekiwania to jakiś dramat,obsługa też nie jest zbyt uprzejma
Nevermindd87
Nevermindd872 lata temu
Nie jestem wymagającą klientką. Natomiast ludzie pracujący w tej placówce, powinni sobie przypomnieć, że nie pracują w jakiejś podrzędnej piwiarni, tylko w banku... W żadnej placówce, nie spotkałam się z takim typowym butnym, oceniającym klienta z góry "bankierstwem". Obsługa jest naprawde nie miła, wręcz nie posiada potrzebnych w tym zawodzie, umiejętności interpersonalnych. Te ocene wystawiam, po bezpośrednim kontakcie z jedną z osób z obsługi. Więc nie chce też uogólniać... Natomiast, za samo tolerowanie, przez zwierzchników, traktowania klientów jak intruzów przez obsługe, nie polecam tej placówki.
Dawid2
Dawid22 lata temu
Pusty bank, a pani z kasy mówi, żeby poczekać. Panie unikają pracy.
Karina Mazur
Karina Mazur2 lata temu
Jestem bardzo zadowolona z obsługi w tym oddziale.
Moja sprawa została załatwiona w pełni profesjonalnie, w miłej atmosferze.
Agnieszka Kaleja
Agnieszka Kaleja2 lata temu
Placówka ktora ma za nic klientów, otwarta jedna kasa,reszta Pań tylko się przemieszcza bez celu,eh
Małgorzata Więckowska
Małgorzata Więckowska2 lata temu
Uważajcie na Alior Bank i ten oddział. Bardzo niekompetentna i niemiła obsługa. Poszłam tam złożyć reklamację i zrezygnować z ubezpieczenia karty. Pani rezygnacji z ubezpieczenia na miejscu nie przyjęła. Obiecała kontakt w sprawie reklamacji i rezygnacji ubezpieczenia w kolejnym dniu roboczym i ...tyle ją widziałam i słyszałam. Po 2 miesiącach okazało się, że żadna reklamacja nie została zarejestrowana w systemie, ubezpieczenie dalej jest pobierane, bank umył ręce. Po pisemnej skardze wziął stronę pracownika. Ostrzegam zatem, nic nie przyjmować na" gębę". Wszystko potwierdzać na piśmie, nawet, jeżeli pracownik mówi, że to nie jest konieczne. Nie wystarczy melonik na głowie, by reklamować się jako wyższa kultura bankowości. Trzeba jeszcze nauczyć pracowników, że to dzięki Klientom i ich pieniądzom Bank generuje zyski i wypłaca pensje. Brak zrozumienia tej korelacji skutkuje taką obsługą, jak na Jainty 22. Wybierzcie inny bank. Jest tyle innych "sieci bankowych", które nie mają problemu z obsługą Klienta, po co się męczyć...
T Mrostel
T Mrostel2 lata temu
Najgorszy oddzial jaki moze byc chyba w Polsce, obsługa dramat. Trzy okienka i tylko jedno zawsze czynne i tam zalatwoa się wszystko:-( dwie osoby przedemna i 45min oczekiwania. Nie polecam tego banku a tym bardziej oddziału!!!!!!!!!!!!
Marcin L
Marcin L2 lata temu
Poziom obsługi jest skandaliczny!!!! Klientem się pomiata i się go obraża. Personel jest w niespotykany sposób bezczelny i chamski a jednocześnie niedouczony. Kierowniczka tej placówki (notabene włączająca się nieproszona do prywatnych rozmów klientów) oraz część jej pracowników nadaje się do natychmiastowego zwolnienia i to dyscyplinarnego!
Zalecane lokalizacje