/Silesian Voivodeship/Bank

Velo Bank

Zwycięstwa 15, 44-100 Gliwice, Polska

Velo Bank
Bank
2.7
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
7MW9+59 Gliwice, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–16
Wtorek: 9–16
Środa: 9–16
Czwartek: 9–16
Piątek: 9–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Krzysztof Matuszny
Krzysztof Matuszny2 lata temu
Bardzo niekompetentna obsługa klienta. Po kilkukrotnej, bezkustecznej próbie kontaktu z Infolinią wybrałem się do tego punktu aby rozwiązać problem odrzucenia płatności przez bank przy płatności kartą w EUR. Spodziewałem się że Pani pomoże mi od ręki albo chociaż ze swojej strony skontaktuje się z kimś kto będzie mi w stanie pomóc to zamiast tego nie zaproponowała żadnego rozwiązania i jeszcze bardzo opryskliwym głosem stwierdziła że jeżeli nie jestem zadowolony to zawsze mogę zmienić bank bo jest dużo ofert na rynku. Daje jedną gwiazdkę za szczerość bo przynajmniej nie owijała w bawełnę jakim beznadziejnym bankiem jest Getin Bank xD. Także naprawdę szkoda czasu na wizytę w tym banku chyba że ktoś chce się dowiedzieć podstaw typu jak odpalić aplikację mobilną czy zalogować się na bankowość internetową ;)
Jerzy Jerzy
Jerzy Jerzy2 lata temu
Mili i pomocni do momentu założenia lokaty. Potem można zapomnieć o dodzwonieniu się do banku. O wizycie też można zapomnieć, 1 oddział na duże miasto. Non stop tłumy i kolejki.
Aleksandra Nentwich
Aleksandra Nentwich2 lata temu
Korzystając z usług z Getin banku można przedwcześnie osiwieć. W banku kolejki często starszych ludzi zupełnie olewanych przez personel, bo tylko dwa stoiska są czynne. Obsługa trwa bardzo długo, mnóstwo niepotrzebnych formalności, można też zostać namówionym przez doradcę na ryzykowną inwestycję. Obsługa internetowa pozostawia do życzenia. Za przelewy dokonane przez internet w odróżnieniu od innych banków płaci się i to niemało.
Adam Motyl
Adam Motyl2 lata temu
Świetna obsługa, pani Katarzyna bardzo miła, dobrze zna się na swoich produktach. Życzyłbym sobie takiej obsługi we wszystkich bankach. Jest poczekalnia ze stolikiem. Niestety miejsca do obsługi klienta nie zapewniają żadnej prywatności - ludzie czekający na swoją kolej patrzą przez ramię i słuchają całej rozmowy ze specjalistą. Warto byłoby pomyśleć nad "pokojami" do obsługi klientów kosztem liczby stanowisk, skoro i tak nie wszystkie są wykorzystywane.
Maciek Mackiewicz
Maciek Mackiewicz2 lata temu
Nr telefonu to chyba jakas fikcja po co podajecie tel jak nikt go nieodbiera
Zdzisław Szydłowski
Zdzisław Szydłowski2 lata temu
Miła kompetentna obsluga
Jakub Puzicki
Jakub Puzicki2 lata temu
Александра Стежко
Александра Стежко2 lata temu
Zalecane lokalizacje