/Silesian Voivodeship/Bank

Alior Bank - Oddział

Jana Pawła II 10, 43-100 Tychy, Polska

Alior Bank - Oddział
Bank
3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
4X6P+WG Tychy, Polska
+48 12 370 70 00
aliorbank.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Mira M
Mira M2 lata temu
Dziś bezinteresowność jest niemodna, tym bardziej warto doceniać takie podejście do klienta. A z tym spotkałam się w ubiegły piątek w Alior Bank Tychy. Dziękuję p. Sybilii Kik-Maślanka za wyczerpujące przedstawienie oferty i pomoc w doborze najbardziej odpowiedniego dla mnie produktu banku, tj. skorzystania z usługi wielowalutowej na Koncie Jakże Osobistym. Super oferta!
Sabina Bina
Sabina Bina2 lata temu
Pracownicy nie kompetentni, nie potrafią liczyć !! Zamykaliśmy kredyt pani dwa razy pomyliła się w kwocie co okazało się w później w kasie. Po dwóch dniach naliczyło odsetki a kredyt jak się okazało nie zamknięty. Na infolinii dostaliśmy informację że nie było dyspozycji zamknięcia kredytu.
Robert Kowalczyk
Robert Kowalczyk2 lata temu
W sposób bardzo pozytywny oceniamy z żoną kulturalną i fachową obsługę przez Panią Katarzynę Bąk. Jesteśmy naprawdę pod wrażeniem takiego pracownika. Omówiła wszystko jasno i wyraźnie sprawiając, że byliśmy obsługiwani w tak profesjonalny i miły sposób. Używała sensownych argumentów, żeby pokazać plusy swojego banku. Nie tylko poznaliśmy świetną ofertę, ale także spędziliśmy czas w świetnej atmosferze, z uśmiechem na ustach.
Katarzyna Ścisłowicz
Katarzyna Ścisłowicz2 lata temu
Obsługa klienta na bardzo wysokim poziomie. Pani Sybila, która pomagała nam w dość skomplikowanej sprawie wykazała się pełnym profesjonalizmem, ale też chęcią pomocy i serdecznością. Polecam:)
Błażej
Błażej2 lata temu
Powiem tak, dzięki Pani Katarzynie z tego punktu aliora nie stracili klienta, byłem odsyłany z 3 różnych miejsc tego banku aż w końcu ta Pani rozwiązała mój problem w 5 min. Profesjonalizm i życzliwość, więcej takich pracowników życzę, no i oczywiście z pewnością zawitam ponownie do tego punktu.
Monika B.
Monika B.2 lata temu
Niekompetentny i nieuprzejmy personel obsługujący klientów indywidualnych. Zachowanie pani Katarzyny (menadżera???) byłoby trudne do zaakceptowania nawet na straganie targowym. Radzę omijać placówkę szerokim łukiem.
Katarzyna Wysota
Katarzyna Wysota2 lata temu
Godzina czekania do kasy. Zawsze gdy tu jestem. To nie rekompensuje żadnych innych plusów, jakie niewątpliwie ma ten bank
Edit: W dodatku zero pomocy na infolinii - przy obsłudze bankowości online. Prosiłam o zwykłą instrukcję krok po kroku, żeby móc poinstruować członka rodziny, przebywającego za granicą. Nie dość, że zmarnuje drogi w roamingu internet, szukając potrzebnej opcji, to jeszcze i tak pewnie będzie musiał dzwonić.

Podsumowując: masa wydatków i masa zmarnowanego czasu. Wrogowi bym nie poleciła...
Justyna Kwiatek
Justyna Kwiatek2 lata temu
Niemiła obsługa. Kolejka. Brak organizacji przy większej ilości osób.
Zalecane lokalizacje