/Silesian Voivodeship/Bank

Oddział Millennium

al. Niepodległości 39, 43-100 Tychy, Polska

Oddział Millennium
Bank
3.1
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
4X8R+QG Tychy, Polska
+48 801 331 331
bankmillennium.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–16
Wtorek: 9–16
Środa: 9–16
Czwartek: 9–16
Piątek: 9–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Piotr Szuster
Piotr Szuster2 lata temu
Porażka. Żeby załatwić cesję umowy ubezpieczenia potrzebne są 4 wizyty w oddziale. Godziny otwarcia są, jakie są - proszę sobie wyobrazić jakie akrobacje trzeba wykonać w pracy, żeby można było odwiedzić bank tak, aby nie brać urlopu za każdym razem
Marian Żątek
Marian Żątek2 lata temu
Jeden wpłatomat na 115 000 ludzi w Tychach, to jest wstyd. Nie dawno chciałem wpłacić, z przyczyn technicznych nieczynne. WCZORAJ 30.XII.2022 NIECZYNNE Dzisiaj 31 XII. 2022 NIECZYNNY Z PRZYCZYN TECHNICZNYCH. MAM KONTO W TYM BANKU OD OKOŁO 35 LAT, PORA ODEJŚĆ DO ŚLĄSKIEGO. Pa.
Piotr K.
Piotr K.2 lata temu
Obsługa jest żenująca. Załatwienie nawet najprostszej sprawy trwa i trwa i trwa. Ale chyba cały bank to porażka. Wszystko można załatwić on line, ale na koniec osobiście trzeba przyjść. I patrz początek tekstu.
Jacek Plucik
Jacek Plucik2 lata temu
Ciężki kontakt z personelem banku, nie ma możliwości zadzwonienia.
Wiele problemów przy wypłacaniu transz. Nie polecam!
Bartłomiej Pawlak
Bartłomiej Pawlak2 lata temu
Bank porażka przejęli eurobank zrobiło się milenium nawet dodzwonić się na żadna infolinię nie da bo trzeba śmieszny mile kod którego klienci przechodzący z eurobanku nie mieli parodia żadna infolinia żaden kontakt tak się poblokowali na klientów pożyczkę spłaciłem i nie mogę się nic dowiedzieć czy zakończona czy jak. Dałem dobra ocenę zeby każdy widział omijajcie zdaleka
Katarzyna Skrobotz
Katarzyna Skrobotz2 lata temu
Pracownicy nie znają swoich produktów. Niekompetentni, niepomocni.
Bożena Szut
Bożena Szut2 lata temu
Obsługa porażka,długie oczekiwanie,panie pracujące w banku po załatwieniu interesantów znikały ( w pomieszczeniu gdzie się pije kawę)mając w nosie ,że oczekują ludzie,jak już zostaliśmy poproszeni to niestety pani obsługująca bez empatii,pokazując swoją wyższość i tak udzieliła złej inf.a mówili kiedyś klient nasz pan,cieszę się,że nie jestem klientem tego banku
Ana Akophova
Ana Akophova2 lata temu
chciałam zmienić dane osobowe w systemie. Po pół godziny klikania czegoś na komputerze, Pani zdecydowała, że jednak potrzebuje dodatkowy dokument ode mnie. W innym oddziale załatwili to za 10 min i bez "dodatkowych dokumentów".
Zalecane lokalizacje