/Silesian Voivodeship/Bank

ING Bank Śląski placówka bankowa w Dąbrowie Górniczej

3 Maja 1, 41-300 Dąbrowa Górnicza, Polska

ING Bank Śląski placówka bankowa w Dąbrowie Górniczej
Bank
4.8
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
85GM+2G Dąbrowa Górnicza, Polska
+48 32 357 00 69
ing.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–17
Wtorek: 10–17
Środa: 10–15
Czwartek: 10–17
Piątek: 10–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Seweryn N.
Seweryn N.2 lata temu
Dobra placówka. Bankomat w środku i na zewnątrz. Obsługa kompetentna i pomocną. Z minusów to parking, trzeba stawać po osiedlach lub przy pogorii i robić kilometry pieszo. Jest podjazd dla inwalidów. Pod względem dostępu z auta, wygrywa placówka w Dąbrowie Górniczej Piłsudskiego 19 - jest kilka miejsc pod bankiem, obok myjnia i stacja benzynowa.
Iwona Bialoglowska
Iwona Bialoglowska2 lata temu
Czas oczekiwania w placówce 45 min, sprawa trwała 5 min. Szkoda ze nie mozna bylo akurat tej sprawy załatwić on line
Edyta K.
Edyta K.2 lata temu
Profesjonalna i miła obsługa ale zawsze komplet klientów i trzeba poczekać w kolejce
Edyta Bierwiaczonek
Edyta Bierwiaczonek2 lata temu
Obsługa przez specjalistę p. Małgorzatę Musialik bardzo profesjonalna i rzetelna.
Beata Lipka
Beata Lipka2 lata temu
Profesjonalna i miła obsługa ale długi czas oczekiwania na wizytę pozdrawiam
Krystyna S
Krystyna S2 lata temu
Chcę podziękować Pani Annie Misiak za profesjonalną pomoc w waszym banku oraz za wyjątkową cierpliwość w zakładaniu konta internetowego w euro i instrukcji obsługi.Nadmieniam, że mam 75 lat i nie jest dla mnie łatwo zrozumieć nowe technologie.
Jestem bardzo wdzięczna za pomoc.
Nadmienię ,że nie wszystkie wasze pracownice są tak miłe i cierpliwie.
Proszę dyrekcję o przekazanie Pani Annie Misiak moje podziękowanie
Z poważaniem
Krystyna Stolarska
Monika MONIKA
Monika MONIKA2 lata temu
Polecam bardzo miła i profesjonalna obsługa.
Kapi_ bara
Kapi_ bara2 lata temu
Bardzo mnie dziwią poniższe pozytywne opinie. Atmosfera w tym oddziale jest bardzo średnia. Znudzona niezainteresowana klientem pani patrząca spod byka, która widać bardzo nienawidzi swojej pracy. Kolejni konsultanci obok nielepsi, strzelają kpiącymi minami. Zerowe zainteresowanie klientem. I to nie pierwszy już oddział ING, w którym byłam i pozostawia wiele do życzenia. Jedyny plus to bardzo fajna przestrzeń i ogranizacja obsługi. Weszłam do konkurencyjnego banku obok i zupełnie inna atmosfera, panie uśmiechnięte, pomocne. W ING jak widac pracują tylko niezadowoleni ludzie. Zamykam tam konto, bo ten bank wciąż nie zdaje sobie sprawy z tego, że dobry produkt to jedno, ale to obsługa i fachowe traktowanie klienta jest najwazniejsze.
Zalecane lokalizacje