/Silesian Voivodeship/Bank

Oddział PKO Banku Polskiego

Zielonogórska 1, 40-710 Katowice, Polska

Oddział PKO Banku Polskiego
Bank
4.1
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
6XGG+8H Katowice, Polska
+48 32 358 57 60
pkobp.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Kamil Sgoda
Kamil Sgoda2 lata temu
Ten oddzial banku może służyć za wzór dla innych placówek!! Pracownicy zawsze chętnie i z uśmiechem pomogą/doradzą. Swoje "sprawy" powierzyłem Pani Joannie - pełny profesjonalizm i uczciwość, którą można odczuć już po kilku minutach rozmowy 👏👏👏
Załoga godna zaufania i polecenia!!!
Tomasz Kurnik
Tomasz Kurnik2 lata temu
Oddział godny polecenia. Załatwiałem kilka tematów z Panem Łukaszem. Wszystko załatwione w miłej atmosferze i bardzo profesjonalnie w ciągu jednego spotkania. Polecam gorąco!
Jan Sgoda
Jan Sgoda2 lata temu
Od lat jestem klientem tego oddziału i serdecznie go polecam. Miła, serdeczna i profesjonalna obsluga, doradztwo na bardzo wysokim poziomie. Pani Beata, Ola, Agnieszka, Dominika to są Anioły, a Pani Asia, to jest Anioł wśród Aniołów, którymi zarządza wspaniały Dyrektor. Dziękuję Wam, jesteście Wspaniali i tak trzymajcie.
Mateusz Zapotoczny
Mateusz Zapotoczny2 lata temu
Oczywiście, dzwoniłem do Państwa 16 razy w 4 różne dni i nikt nie odebrał. Zakładam że jak firma podaje telefon na swoje wizytówce to jednak go obsługuje...
EWELINA G.
EWELINA G.2 lata temu
Super obsługa, pani Beata wraz z zespołem bardzo pomocni, mili i ogarnięci 😁👍
Beata Haida
Beata Haida2 lata temu
Bardzo profesjonalna obsługa ze strony Pana Łukasza. Pomocny i kompetentny doradca. Polecam ten oddział.
Hoh lol
Hoh lol2 lata temu
Niestety nie polecam tego miejsca
Jeżeli ktoś chce prywatności to nie w tym oddziale. Starsze osoby głośno mówią ile mają pieniędzy na koncie,podają swoje numery,a pracownicy nawzajem się przekrzykują. Poza tym często podczas obsługiwania klienta rozpraszają się rozmawiając z koleżanką siedzącą obok. To z kolei powoduje,że jeden klient jest bardzo długo obsługiwany, a reszta oczekujących się denerwuje. Pierwszy raz widziałam , że pracownik banku zamiast skupić się na obsłudze zaczyna wchodzić w jakąś prywatną konwersacje z klientem. Obsługa nie należy do miłych, Pani,która mnie obsługiwała robiławręcz łaskę,że mnie przyjęła.W tym oddziale RODO nie istnieje
Tomek Watkins
Tomek Watkins2 lata temu
Bank a raczej oddział który mogę z pełną odpowiedzialnością polecić jako instytucje zaufania publicznego co w dzisiejszych czasach jest raczej nie za często spotykane. Miła i pomocna obsługa a Pan dyrektor placówki to człowiek pełen profesjonalizmu i empatii.
Sprawa która wydawalaby się nie do zrobienia,dla Pana dyrektora nie stanowiła większego problemu. Jeszcze raz dziękuję i na pewno będę korzystać z waszych usług w przyszłości.
Zalecane lokalizacje