/Silesian Voivodeship/Bank

BNP Paribas Bank Polska S.A.

Koszarowa 1, 44-240 Żory, Polska

BNP Paribas Bank Polska S.A.
Bank
2.3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
2MVV+XJ Żory, Polska
bnpparibas.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–18
Wtorek: 8–16
Środa: 8–16
Czwartek: 8–16
Piątek: 8–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Kamil Lipiński
Kamil Lipiński2 lata temu
Jest to opinia zbierana już od kilku lat. Kiedyś jeszcze to jakoś szło, teraz żeby np. wpłacić pieniądze trzeba czekać czasami 30 min. Pań jest 4 ale tylko jedna jest od wszystkiego i trzeba czekać. Nawet jeśli jestem klientem biznesowym również muszę czekać. Nie wspomnę o dniach kiedy Ukraińcy przychodzą wypłacić/wpłacić pieniądze wtedy wszystko trwa dwa razy dłużej.

Edycja 4.07.2022 w końcu dorobili się wpłatomatu ale jak to w tym banku bywa jak coś nie działa to teraz nie ma jakiejkolwiek innej formy wpłaty pieniędzy. Np w dniu dzisiejszym nie działa cały dzień a w środku panie siedzą i nic, nie wiedza kiedy bd naprawione. Jak byś się dało dał bym 0.
A B
A B2 lata temu
Bank w centrum, obsługa klienta na pewno nie na najwyższym poziomie. Czasem problem z parkingiem.
Kamila eR
Kamila eR2 lata temu
To niewiarygodne że w XXI w. stoisz prawie pół godziny w kolejce i w tym czasie została obsłużona jedna, JEDNA!, osoba. A przede mną 5. Wpłatomatu nie ma! Na szczęście mam jeszcze konto w innym banku więc tam poszłam i po kilku minutach było już po sprawie. Tu spędziłabym pół dnia w kolejce.
Krzysztof Polak
Krzysztof Polak2 lata temu
Bardzo miło, szybko, profesjonalnie. Mimo iż przyszliśmy przed samym zamknięciem Panie z uśmiechem, bez problemu załatwiły nasze sprawy. Polecam i dziękuję
Agnieszka Nowak
Agnieszka Nowak2 lata temu
Ignorowanie klientów,pomimo, że w banku pracują 4 panie i jeden Pan praktykant to trzeba czekać wiecznie aż 1 pracownica obsłuży poprzedniego klienta. Bo reszta tylko klika i gapi się w monitor albo w tel i ma się wrażenie jakby udawali tylko, że są aż tak zajęci. Nie polecam
M SZ
M SZ2 lata temu
Niekompetencja, arogancja wobec klienta i zupełny brak dobrej woli aby pomóc rozwiązać problem, który w każdym innym banku nie byłby problemem.
Dlatego solidarnie ostrzegam przed korzystaniem z usług BGŻ BNP Paribas jeśli chcecie Państwo oszczędzić sobie nerwów i zdrowia.
Andrzej BELA
Andrzej BELA2 lata temu
Dodzwonić się nie można,sprawy reklamacji załatwiane nie są realizowane,tam pracują niekompetentni ludzie..Napisałem do banku przez internet, po tygodniu i 11miesiacach od reklamacji bank postanowił zrobic ze mnie idjote,...........,faktycznie jest to bank zmieniającego się swiata.robiąc klientów w ..... i trzeba jescze zadac sobie pytanie dlaczego ten bank ma tyle negatywnych opini
Celty Rysuje
Celty Rysuje2 lata temu
Co chwila wysyłają smsy o tym że bank będzie lub nie będzie czynny. Co mnie to obchodzi? Nigdy nie miałam do czynienia z tym bankiem, nie chce mieć i już nawet nie mieszkam w Żorach.
Zalecane lokalizacje