/Subcarpathian Voivodeship/Bank

Bank Pekao

Sokoła 4, 37-100 Łańcut, Polska

Bank Pekao
Bank
1.7
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
368J+39 Łańcut, Polska
+48 17 875 57 52
pekao.com.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 8–16
Wtorek: 8–16
Środa: 8–16
Czwartek: 8–16
Piątek: 8–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Tygrysek750 tygrysek
Tygrysek750 tygrysek2 lata temu
Najgorszy bank w którym załatwia się sprawy .
Jedna kasa otwarta , kas sześć kolejka jak za stanu wojenego.
Powinno się wymienić całą obsade to może by się coś zmieniło .
W całości potwierdzam opinie poprzedników.
Sylwia Piela
Sylwia Piela2 lata temu
Nie polecam, nie mila i nie profesjonalna obsługa. Pani za karę w pracy i z pretensjami do klienta. Zastrzeżenie karty zajęło jej raptem 3 minuty a przy tym ile się o narzekała. Kobieto więcej empatii i profesjonalizmu do Klienta!
Ireneusz Kaszowski
Ireneusz Kaszowski2 lata temu
W tym banku z 15 osób czeka do jednej kasy . Pracowników banku na sali 5-ciu.
TRAGEDIA z obsługą.
Krystian Kluz
Krystian Kluz2 lata temu
Brak slow. Tyle stanowisk a jedno otwarte.
Vicki M
Vicki M2 lata temu
Jeżeli ktoś chcę sobie zafundować dawkę frustracji, to jest idealne miejsce na to! Pracowników na sali chyba z 10, a klientów przyjmują dwa okienka. Wygląda na to, że reszta gra w gry komputerowe.
Irena Powroźnik
Irena Powroźnik2 lata temu
Kontakt z tym oddziałem jest bardzo trudny. Pracownicy nie wywiązują się ze zobowiązań, nie czytają dokumentów ze zrozumieniem, tworząc niepotrzebne zamieszanie, sprawy są przeciągane, kontaktu brak. Klient musi kontrolować każdy krok, prosić i w kółko się przypominać, bo inaczej nie dość, że będzie to trwało, to zdarza się, że nie będzie zrobione prawidłowo. A to niestety klient mierzy się potem z konsekwencjami. Jestem niezadowolona z poziomu obsługi i lekceważącego podejścia do klienta.
Ania Słupek
Ania Słupek2 lata temu
Od dwóch lat wypowiadam kartę kredytową odbierają dokument zgodnie z umową a opłaty ciągle są pobierane. Telefonów nie odbierają. Błędy w dokumentach.Niedopuszczalne traktowanie klientów narażanie ich na koszty. Szokujące, że coś takiego jest możliwe.
Bernard Górny
Bernard Górny2 lata temu
Sześć okienek jeden pracownik. Czas oczekiwania na obsługę około godziny. Bank tylko dla naprawdę wytrwałych.
Zalecane lokalizacje