/Subcarpathian Voivodeship/Bank

ING Bank Śląski placówka bankowa w Rzeszowie

aleja Tadeusza Rejtana 20B, 35-310 Rzeszów, Polska

Bank
4.4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
22G8+RC Rzeszów, Polska
+48 32 357 00 69
ing.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–17
Wtorek: 10–17
Środa: 10–15
Czwartek: 10–17
Piątek: 10–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Moje konto
Moje konto2 lata temu
Placówka Banku która ukrywa się przed własnymi klientami w jakiejś mysiej dziurze.
Brak miejsc postojowych. Najbliższe miejsca postojowe dopiero na terenie MILLENIUM a i tak bardzo ciężko znaleźć wolne miejsce szczególnie po południu w szczycie zakupów gdy klienci MILLENIUM robią zakupy. Co z tego że w promieniu 100 metrów od budynku jest sporo bezpłatnych miejsc parkingowych skoro wszystkie zajęte ☹.
Zmiana lokalizacji na obecną to krok do tyłu i próba zniechęcenia klientów do odwiedzania placówki i poważne utrudnienie w dostępie do i tak niewielu (dwóch) bankomatów w mieście co powoduje że wasz bank przegrywa z szeroką konkurencją.
Pozdrawiam i nie wróżę sukcesów w dalszej działalności.
Rafał S
Rafał S2 lata temu
Nie wiem dla kogo jest ten bank ale na pewno nie dla ludzi pracujących, zgaduje, że dla bezrobotnych bo oni może mają czas żeby przed 15 zdążyć do banku (środa). Proszę dać znać jeżeli będzie u Państwa etat. Nawet urzędnik pracuje dłużej (6h bank jest czynny) niż "przemiłe" Panie z banku. Odnoszę wrażenie, że tam nie można nikogo zwolnić. Tempo pracy i nastawienie do klienta to chyba sami pracownicy wyznaczają. Pozdrawiam klient z ponad 20 letnim stażem.
Bogdan Bogdan
Bogdan Bogdan2 lata temu
Witam. Jestem klientem tego banku od 13 lat. I tego co mnie dziś spotkało jeszcze nie było. A mianowicie chciałem porozmawiać z kimś w banku ale jak podszedłem do Pani ekspendietki to nie ma możliwości aby ktoś ze mną porozmawiał bo trzeba się umówić i od ręki nie załatwię nic. Powiedziałem że to pilny temat i muszę z kimś porozmawiać ale Pani proponuję żebym przyszedł za 3 godziny to będzie szansa. Powiedziałem że w takim wypadku wypowiem wszystkie produkty który mam w ING i zakończę współpracę. A Pani w kręconych włosach na to że mogę to zrobić przez aplikację bądź na Sobieskiego.
Więc zrobiłem tak jak obiecałem.
Przykre po tylu latach usłyszeć co takiego.

Dla pracowników banku którzy to czytają proszę sobie sprawdzić nagrania wideo w dniu dzisiejszym tuż po godzinie 11.

Życzę Powodzenia
Krzysztof Kulka
Krzysztof Kulka2 lata temu
Nie czekałem wogole i załatwiłem bezproblemowo. Świetna atomsfera i podejście w oddziale.
Antoine Guedes
Antoine Guedes2 lata temu
Super dokladna i szybka obsluga przez Pani Szajnicki. Bardzo dziekuje jako nowy klient tego oddzialu w Rzeszowie i nowy uzytkownik aplikacji Moje ING mobile ktora zainstalowala ze mna blyskawicznie. Bardzo dziekujemy
Xxzoja Em
Xxzoja Em2 lata temu
Drugi raz gdy przechodziłam obok tego banku, jakiś mężczyzna, a w zasadzie pracownik mnie zaczepił z chęcią zaproszenia mnie tam.. zachowywał się tak prostacko i mimo mojego powiedzenia ,,nie, dziękuję" szedł za mną i dalej coś do mnie mówił..
Krzysiek Żołądek
Krzysiek Żołądek2 lata temu
Wszystko w jak najlepszym porządku, szybko i profesjonalnie. Gorąco polecam.
Chrupka
Chrupka2 lata temu
Byłam kilka dni temu otworzyć konto mobi dla dziecka. Uzyskałam odpowiedzi na wszystkie zadane pytania. Pani Agnieszka Szajner to bardzo profesjonalna kobitka. Polecam serdecznie!
Zalecane lokalizacje