/Subcarpathian Voivodeship/Bank

VeloBank S.A. Oddział

3 Maja 4, 35-030 Rzeszów, Polska

VeloBank S.A. Oddział
Bank
2.4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
22P2+XJ Rzeszów, Polska
+48 664 919 797
velobank.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–16
Wtorek: 10–16
Środa: 10–16
Czwartek: 10–16
Piątek: 10–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Alicja Chabowska
Alicja Chabowska2 lata temu
Bank nie przyjazny klientowi. Na miejscu Ci nie pomogą bo każą dzwonić na infolinię. Na infolinię niestety nie można się dodzwonić. Po pół godzinie słuchania dennej muzyczki, zrezygnowałam. Mówiąc to Pani z banku powiedziała że ją to nie interesuje. Taka to pomoc Pani z banku w Pasłęku. Po co istnieje ta placówka skoro są zamykane drzwi przed nosem klienta. Rozumiem że ktoś może mieć np wizytę u lekarza czy inną pilną sprawę do załatwienia ale dlaczego nie ma innego pracownika do obsługi? Nie polecam.
Renata Bialy
Renata Bialy2 lata temu
Obsługa Getin Banku zeszła na psy. Pan Krzysztof wprowadził mnie w błąd. Poza tym kilkakrotnie byłam świadkiem jak w niemiły i nieprofesjonalny sposób traktuje się klientów ( zwłaszcza
starszych), dla których nie wszystko jest jasne. Do tego kolejki i długi czas oczekiwania nawet na infolini.
Piotrekr248
Piotrekr2482 lata temu
Prace techniczne prowadzone w dzień... cały dzień bez dostępu do środków na koncie, nie można się zalogować, płatność kartą przez internet nie działa... ten bank to kiepski żart... do tego aplikacja chodzi tak wolno że szlag człowieka trafia
Frania Mania
Frania Mania2 lata temu
Kolejki .... wszystkie opcje z jednej ...
Kamil Kicilinski
Kamil Kicilinski2 lata temu
Najgorsza placówka w jakiej byłem. Kolejki, urządzenie które nadaje numerki nie działa. Nikt nawet nie próbuje reagować by nie trzeba było spędzić tam godziny. Dno totalne.
Klaudia klaudia
Klaudia klaudia2 lata temu
Obsługa na 1, w największym ruchu panie idą sobie na przerwę a cała sala ludzi
Nanver
Nanver2 lata temu
nie polecam getin banku, tydzien temu zablokowali mi mozliwosc placenia karta bo tak.
wybralem sie porozmawiac odnosnie tego i naprawili to.
dzisiaj znowu zablokowali mozliwosc placenia karta.
Jak mam co tydzien wybierac sie by odnawiac mozliwosc placenia karta zwlaszcza przy tak duzych kolejkach to sie w ogole nie oplaca.
Asia
Asia2 lata temu
Bardzo mili i profesjonalni pracownicy. Serdecznie polecam tę placówkę.
Zalecane lokalizacje