/Subcarpathian Voivodeship/Bank

Bank Pekao

Kościuszki 4, 38-500 Sanok, Polska

Bank Pekao
Bank
2.8
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
H653+XP Sanok, Polska
+48 13 465 68 68
pekao.com.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 8–16
Wtorek: 8–16
Środa: 8–16
Czwartek: 8–16
Piątek: 8–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Derek Kosalka
Derek Kosalka2 lata temu
Najgorszy bank z jakim się spotkałem. Personel banku bez przeszkolenie nie wiedza co mówią. Prostą sprawę żeby załatwić w tym banku trzeba poświecić 2-3 dni. Oddział w Sanoku ma swoje prawa żeby upoważnić osobę do konta trzeba przyjść z tą osoba i przynieść oryginalny akt urodzenia tej osoby to jakaś PARODIA ! Żeby wpłacić lub wybrać pieniądze trzeba swoje odczekać 15-20 minut. Omijać ten bank z daleka !!!
Damian Gierula
Damian Gierula2 lata temu
Bardzo profesjonalna i mila obsluga. Zalozenie konta trwalo 15 minut bez zbednych formalnosci. Jasne i klarowne objasnienie zasad. Stan zdrowia nie pozwala mi zakladac maski i niestety w konkurencyjnym czerwonym banku na przeciwko uslyszalem niemily komentarz i odmowiono mi zalozenia konta. Tutaj bardzo mila pani nawet nie spytala o to. Bardzo mile wrazenia. 5+ ♡
Konrad Pelczarski
Konrad Pelczarski2 lata temu
niestety po przejęciu sporej liczby klientów z dawnego PBS czas obsługi w placówce wydłużył się niewyobrażalnie na wpłatę pieniędzy trzeba teraz przeznaczyć godzinę w kolejce - i nie chodzi tu o obsługę po prostu jest za mało personelu - druga kwestia kiedyś kasa była i służyła wyłącznie do wpłat i wypłat teraz do wszystkiego co jeszcze bardziej wydłuża czas w kolejce no i na koniec z 7 stanowisk kasowych czynne 2

NIE POLECAM - CZAS ZOZEJRZEĆ SIĘ ZA INNYM BANIKIEM
Krzysztof Borek
Krzysztof Borek2 lata temu
Najlepszy Bank w Polsce? Bez wątpienia! A zastanawialiście się gdzie znajduje się jego NAJGORSZY oddział? To na pewno ten Sanoku na ul. Kościuszki :)
Solina Fishing
Solina Fishing2 lata temu
Jeżeli ktoś nie jest ubrany w garnitur wchodząc na pierwsze piętro może być pewien że nie zostanie potraktowany poważnie
Justyna Jagodzińska
Justyna Jagodzińska2 lata temu
Niepomocna i cfana obsługa, nie interesuje ich dobro ludzi tylko ich własne.
Alicja Wierzbicka
Alicja Wierzbicka2 lata temu
Bardzo profesjonalna obsługa klienta. Szczególne podziękowania dla Pani Anny Styczynskiej za pomoc w odblokowaniu konta.
Marcin Makowski
Marcin Makowski2 lata temu
Może tragedii nie ma, ale niektóre panie nie potrafią doradzić i nie znają dobrze oferty banku.
Zalecane lokalizacje