/Subcarpathian Voivodeship/Bank

Oddział Banku Millennium

Franciszkańska 3, 37-700 Przemyśl, Polska

Oddział Banku Millennium
Bank
3.9
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
QQJC+P8 Przemyśl, Polska
+48 801 331 331
bankmillennium.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–16
Wtorek: 9–16
Środa: 9–16
Czwartek: 9–16
Piątek: 9–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Adrien
Adrien2 lata temu
Wszyscy i wszystkie mówiąl o oszczędzaniu prądu a tu wszystko włączone, nawet nie są urządzenia na uśpieniu. Często przechodzę i widzę że wszystko jest włączone telewizor (wyświetlający reklamy, komputery, drukarka.

Mam nadzieję że pracownicy przynajmniej wylogowują się na komputerach.
Wiktoria
Wiktoria2 lata temu
Bardzo polecam ten oddział. Panie bardzo miłe z duża empatią, wiedza i cudownym podejściem do klienta. Chciałabym aby każdy oddział banku Millennium tak wyglądał. Jeszcze raz bardzo polecam
Zbigniew Pasiński
Zbigniew Pasiński2 lata temu
Polecam oddział na ulicy Franciszkańskiej. Panie są bardzo pomocne, zawsze pomogą gdy mam problem.
Marlena Gaj
Marlena Gaj2 lata temu
Najlepszy bank i obsługa. Polecam szczególnie ten oddział. Wszystkie Panie bardzo miłe i pomocne.
Norbert Kałafut
Norbert Kałafut2 lata temu
Nie polecam Brak zainteresowania Klientem. Byłem umówiony przez infolinię na rozmowę nt konta przyszedłem przed 16 panie o niczym nie wiedziały. Po drugie chciałem wybrać środki z konta technicznego lecz też poinformowały mnie, ze nie mogą tygo zrobić gdyż była złożona dyspozycja przelewu na konto. dsyłając mnie do Banku na Władycze. Po drugie się spieszyły bo już zamykały. Uważam że przydało by się małe szkolenie ze Standardu Obsługi.....
Dziękuję pracownikom Banku Millenium przy ul Władycze za kompetentną i profesjonalna obsługę. 😊👍
Tomasz Samotach
Tomasz Samotach2 lata temu
Przeszedłem do Millenium już ponad 10 lat temu / jeszcze jak moim doradcą był Mariusz T/
Obecnie moimi pieniążkami i całą obsługą zajmuje się Pani Aleksandra/ taka w ciemnych włosach/
Nikty nie było czegoś nie "halo".
Zawsze potrafiła doradzić a nie "wcisnąć".
Chodź widziałem że nie raz miała "różnych klientów"... Takich że tylko za drzwi I zakaz wstępu.
Nie raz myślałem że będzie dobra zadyma... A Ona potrafiła "pieniacza" zagłaskać. Profesjonalista w tym co robi.
No i bardzo rzetelna i uczciwa... Da się wyczuć że pracę z "klientem ma we krwi"
A wierzcie że czasami infolinia potrafi być tragiczna... A tam zawsze wszystko załatwię.
Karolina Stadnik
Karolina Stadnik2 lata temu
Polecam w 100% - cudowna atmosfera, w pełni profesjonalne podejście do klienta względem jego potrzeb. Zaskoczyło mnie szukanie rozwiązań, które przyniosły same korzyści. Dziękuje w szczególności Pani Aleksandrze Sidor- Fortuna, jestem wdzięczna oraz zobowiązana!
Agnes Radon
Agnes Radon2 lata temu
Nie polecam. Obsługa niekompetentna. Przychodząc specjalnie do Banku Pani odsyła na infolinię albo do aplikacji bankowych, które starsze osobny używają niechętnie. Brak podejścia do osób niepełnosprawnych. Poirytowana poszłam do Banku ING obok gdzie załatwiłam sprawę bez problemu.
Zalecane lokalizacje