/Świętokrzyskie Voivodeship/Bank

Oddział Millennium

plac Niepodległości 1, 25-560 Kielce, Polska

Oddział Millennium
Bank
2.6
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
VJF9+XG Kielce, Polska
+48 801 331 331
bankmillennium.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–17
Wtorek: 10–17
Środa: 10–17
Czwartek: 10–17
Piątek: 10–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Iga Bętkowska
Iga Bętkowska2 lata temu
Panie pracujące w tym oddziale mają w nosie klientów i ich sprawy. Przy kolejce 9 osobowej, interesantów przyjmuje tylko jedna Pani a pozostałe 3 ukrywają się w pomieszczeniach socjalnych. Rozumiem wszytko, że przerwa, że trzeba wypełniać papierki itp. Ale w godzinach między 15 a 17 logiczne jest że ruch będzie wzmożony bo ludzie kończą pracę. To już kolejny raz kiedy czuję brak zainteresowania ze strony pracowników. Konkurencja jest duża, więc radzę wybrać inny bank bo w Millennium źle się traktuję zwykłego klienta.
Marcin Toporek
Marcin Toporek2 lata temu
Omijać szerokim łukiem, jestem klientem banku od prawie 7 lat i nigdy nie zaznałem sprawnej obsługi. Kolejki po 10 ludzi i dwie osoby obsługują. Darmowe bilety prakingowe po 45min nie wystarczaja i mandaty sie sypią! Patologia
Piotr Adamski
Piotr Adamski2 lata temu
To jest dramat co się dzieje w tej placówce. Kazda wizyta trwa strasznie dlugo, sa kolejki, a do tego personel, który zachowuje się jakby byl wiecznie obrażony
Anna Kusak
Anna Kusak2 lata temu
Witam z taką niekompetencja jaką spotkałam się w tym banku już dawno nie miała doczynienia nie dość że kobieta w ciąży to prosi aby podeszła do okienka gdzie nie ma jak usiąść więc ale to jest nic z tym że powinni swoich pracowników dokształcić i nawet jeżeli Pani popełniają błąd to i tak mówią że nie i koniec nawet nie próbują faktycznie pomyśleć że coś jest nie tak ale na szczęście drogie Panie macie jeszcze kolegów w innych oddziałach gdzie walczą o to aby błąd wasz poprawić i wyjść z twarzą proponuje naprawdę trochę zainteresować się swoją pracą bo ktoś kto ma problem i nie zapyta gdzie indziej może naprawdę wiele stracić przez was powodzenia
Gadzik63
Gadzik632 lata temu
Brak personelu klienci dwa razy byli wypraszani z banku na półgodzinne przerwy. Masakryczny czas oczekiwania na obsługę.
Karol
Karol2 lata temu
Pomocna, miła obsługa
Piotr Grucha
Piotr Grucha2 lata temu
Wpłatomaty x2 szt. Prawię nigdy nie działają do kasy kolejki bo czynne 2 z 7
Tragedia
S Obserw
S Obserw2 lata temu
Pomimo dających się zaobserwować problemów kadrowych, wszystko można załatwić.
Zalecane lokalizacje