Credit Agricole Bank Polska S.A. - Placówka Bankowa
Sokola 2, 26-110 Skarżysko-Kamienna, Polska
4.6
8 komentarze
4V8J+W6 Skarżysko-Kamienna, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 10–17
Wtorek: 9–16
Środa: 9–16
Czwartek: 9–16
Piątek: 9–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 9–16
Środa: 9–16
Czwartek: 9–16
Piątek: 9–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Zalecane lokalizacjeJakub Wilamowski2 lata temu
Swoimi nowymi produktami i aplikacją rozbili rynek! A w skarżyskiej placówce pracownik otworzył mi konto w niecałe 45 minut. Polecam ten francuski bank z rolniczymi korzeniami!
Bartłomiej Wiatr2 lata temu
Okazało się żę to są oszuści którzy wprowadzają w błąd klientów juz od samego początku. Odradzam i unikać jak ogania tego banku i takich placówek które wprowadzając bezczelnie w błąd a na infolinni i czatach każdy powołując się na punkty z regulaminów nawet jak warunki np. otwarcia konta z premią są spełnione to odsyłają do działu reklamacji i mają klienta gdzieś. Oszuści i złodzieje odradzam ten bank i tą placówkę banku bo to banda złodzieji i oszustów.
Marcin Materek2 lata temu
Ponad godzina oczekiwania na zmianę danych osobowych . Ewidentny brak personelu. Bank oszczędza na personelu.
Emilia Kuźniar2 lata temu
Wspaniala I bardzo pomocna obsluga.Nie ma rzeczy niemozliwych DLA Pani Krystyny Ciuk.Pozdrawiam.
Olga Gębska2 lata temu
Zdecydowanie nie polecam. Niestety obsługa bardzo niekompetentna, celowo wprowadzają klienta w błąd, co bardzo łatwo można zweryfikować poprzez kontakt z infolinią banku. Dobrze, że podjęłam już decyzję o zakończeniu współpracy z tą placówką.
Beata Miernik - Bilska2 lata temu
Bardzo uprzejma i profesjonalna obsługa. Polecam szczerze. Większość spraw załatwiam drogą elektroniczną, ale i bez najmniejszego problemu załatwiam sprawy na miejscu - bardzo szybko i sprawnie,dodatkowym plusem są częste promocje produktów bankowych. Panie przesympatyczne 🙂 jedynym minusem są wiecznie narzekający na wszystko emeryci, dla których stanie w kolejce i narzekanie są chyba jedyną rozrywką 😉
Daniel Sikorski2 lata temu
Obsługa nie kompetentna, zadając proste pytania przy obsłudze rachunku Panie albo nie wiedzą lub nie mają ochoty odpowiadać na pytania. Permanentna kolejka do wszystkiego. Nie zależnie do dnia tygodnia czy godziny aby coś załatwić trzeba swoje wystać z godzine gdyż na cały odział pracuje jedna osoba reszta przechadza się z kawą i świeżymi ploteczkami. Obsługa pokomunistyczna wyznaje zasadę czy się stoji czy się leży... Inaczej ma się sytuacja gdy pani chce wsisnac kretyt lub inne umowy i zobowiązania wtedy wszystko staje się prostsze. Nie polecam prowadzenia konta w tym banku lub omijania szerokim umiem tego odziału.
Wojciech Białek2 lata temu
Czekałem 25 minut na umówioną wizytę.