/Świętokrzyskie Voivodeship/Bank

MBank

Świętokrzyska 20 (CH Echo, 25-406 Kielce, Polska

MBank
Bank
2.8
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
VJJX+43 Kielce, Polska
+48 783 300 800
mbank.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–21
Wtorek: 9–21
Środa: 9–21
Czwartek: 9–21
Piątek: 9–21
Sobota: 9–21
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Padalec
Padalec2 lata temu
Najgorszy mbank godzinę czekałem by założyć lokatę natomiast później jeden z pracowników nie umiał jej założyć nie mili pracownicy i wolna obsługa
Magdalena Michniak
Magdalena Michniak2 lata temu
Bardzo miła , pomocna I profesjonalna obsluga przez Pana Jarosława Prędki Dziekujemy :)
Dawid2110
Dawid21102 lata temu
NAJGORSZY bank w Kielcach. Omijać ten oddział szerokim łukiem . Chcąc założyć konto firmowe firmowe wyczekałem sie godzine informowany od Pani przy wejściu do banku że muszę zaczekać 10 minut !!! Jednak najgorsze jest to że po wejściu do pokoju Pani stwierdziła że nie ma czasu mi tego rachunku założyc !!!!! Inny bank nie miał z tym żadnego problemu. Dziwne że zarząd pozwala na takie odstraszanie klijentów!!!!!!
Krystian Łuszczynski
Krystian Łuszczynski2 lata temu
Bardzo miła i profesionalna obsługa oraz bardzo miłe godziny otwarcia dla klijenta
Centrum Klejów Kielce
Centrum Klejów Kielce2 lata temu
28.05.2022 Bardzo miła i kompetentna Pani obsługująca w godzinach rannych tego dnia ,,robi różnicę".
Hubert Hubi
Hubert Hubi2 lata temu
Chciałem wypowiedzieć zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ten żałosny bank, pracownik zdziwiony, odpowiedział że on o niczym takim nie wie, i że to samo wygasnie(bzdura) i u nich niczego takiego się nie składa! Zadzwonił do placówki na IX wieków (byłem tam wcześniej pani uznała ze mój dowód jest uszkodzony, co jest nie prawda bo wszystkie dane są czytelne, i w dwóch innych bankach załatwiłem sprawy bez problemu) i dopiero wtedy orzekł ze dowód jest uszkodzony, a sam wcześniej tego nie zauważył!!! Jak najdalej od tego bank, NIE POLECAM!
D Ki
D Ki2 lata temu
Byłem z wizyta u Pana zastępcy dyrektora. Był zajety, wiec pracownik poprosił żebym usiadł i poczekam. W środku byli klienci, słychać było śmiechy itd., nic, czekałem dalej. Po 40 min wyszli. Podchodzę i dostaje informacje, że szanowny Pan musi iść i mnie nie przyjmie. Żadnego pytania w czym, z czym problem itd. Dzień wcześniej pracownik banku polecił mi przyjście do szanownego Pana bo mi nie umiał pomoc (klient biznesowy). Reasumując straciłem 2 dni i nic się nie dowiedziałem, tylko pocałowałem klamkę... aaa Pan mi powiedział żebym próbował się dodzwonić do niego... po takim przywitaniu to jakiś żart! Dla mnie podejscie do klienta beznadziejne! Na pewno nie skorzystam z tego miejsca i innym tez odradzam! Zreszta widać po komentarzach! Dno.
Ko Pi
Ko Pi2 lata temu
Tragedia. "Punkt Obsługi Klienta" Kielce, Galeria "Echo". Jedna pani owszem częstuje kawą i prosi żeby "chwilę" poczekać. Ta chwila trwa z 30 min, potem gdy wydaje się, że pan z obsługi jest już wolny, on znów karze sobie czekać. Po czym okazuje się, że on już nie będzie obsługiwał, bo właśnie kończy pracę, a do pani obok podchodzi "umówiony" klient. Pozostali czekający zaczynają się irytować, a na komentarz: "że czeka się jak do lekarza", pani "zza lady" wyskakuje i grozi, że zaraz "zadzwoni" po "coś tam", czy po "kogoś tam"...? I klienci będą usuwani - no się szczerze uśmiałem.
Zalecane lokalizacje