/Warmian-Masurian Voivodeship/Bank

VeloBank S.A. Placówka Partnerska

Warszawska 5/21, 11-500 Giżycko, Polska

VeloBank S.A. Placówka Partnerska
Bank
3.3
7 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
2QPC+FQ Giżycko, Polska
+48 664 919 797
velobank.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–16
Wtorek: 9–16
Środa: 9–16
Czwartek: 9–16
Piątek: 9–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Urszula Górska
Urszula Górska2 lata temu
Placówka dla nas się sprawdza bardzo dobrze, ale na szczególną pochwałę zasługuje Pani Natalia, która zawsze jest bardzo miła i pomocna. Nigdy nie spotkałam się u niej z jakąś złośliwością czy niechęcią do klienta. Zawsze obsługuje nas na najwyższym poziomie.
Monika Surdykowska
Monika Surdykowska2 lata temu
Okropna obsługa klienta. Nie polecam Pani kierownik - blondynka. Opryskliwie odzywa się zarówno do klienta jak i do swojej podwładnej. W trakcie rozmowy z klientem odbiera prywatne telefony. Nie wykazuje chęci pomocy. Na próbę uzyskania informacji odzywa się w stylu" nie interesuje mnie jakie Pani ma informacje". Okropna osoba, która nie nadaje się do pracy z ludzmi.
Monika Baran
Monika Baran2 lata temu
Próbowałam złożyć dyspozycjię zmiany adresu do kredytu hipotecznego. Pani, która, o zgrozo, okazała sie dyrektorką placówki stwierdziła, że się NIE DA. Argument? Bo kredyt był brany w DomBanku a oni jako franczyza nie mają dostępu do formularzy. Oczywiście na infolinii zostałam poinformowana, że to bzdura. Wróciłam do placówki i poinformowałam jak należy podjeść do tematu, jaki formularz wydrukować i jak go wysłać a Pani na to, że mam sobie sama wydrukować i przynieść do nich formularz bo oni nie mają. Na szczęście pracownik franczyzy zadzwonił na infolinię i się okazało że sie jednak DA! A Pani dyrektor placówki nadal twierdzi, że ma rację, choć jej pracownik pod moje dyktando i dyktando infolinii dał radę. Brawo dla Pana, współczuję, że ma taką szefową. DRAMAT.
Wniosek. Jak chcesz tu coś załatwić to sprawdź jak to zrobić, najlepiej wydrukuj w domu kwity i uzbój się w cierpliwość.
Michał Sokołowski
Michał Sokołowski2 lata temu
Bardzo miła obsługa wszystko załatwione szybko
Wojtek Maślak
Wojtek Maślak2 lata temu
Bardzo sprawna i miła obsługa. Bank zaskakuje mnie coraz bardziej pozytywnie. Załatwiałem wyrobienie karty po utracie - od ręki.
Karolina Nowacka
Karolina Nowacka2 lata temu
Damian Nowak
Damian Nowak2 lata temu
Zalecane lokalizacje