/Greater Poland Voivodeship/Salon piękności

Adams - Estera

Młyńska 2a, 64-000 Kościan, Polska

Adams - Estera
Salon piękności
4.7
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
3JJV+Q4 Kościan, Polska
+48 65 511 40 67
adams-estera.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 8–18
Wtorek: 8–18
Środa: 8–18
Czwartek: 8–18
Piątek: 8–18
Sobota: 8–15
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Kazimiera stachowiak
Kazimiera stachowiak2 lata temu
Miałam w tym salonie zabieg oczyszczenia twarzy. Pani kosmetyczka bardzo miła, sympatyczna, nie byłam jednak usatysfakcjonowana samym oczyszczaniem. Trwało ono bardzo krótko, szczerze mówiąc nigdy nie miałam tak krótkiego oczyszczania. Gołym okiem dostrzegłam po zabiegu kilka nieoczyszczonych miejsc. Uważam, że zapłata 200 zł za zabieg zobowiązuje. A tu z 8 minut oczyszczania i koniec. Sama sobie oczyściłam w domu resztę, kilka miejsc zostało. Tak więc ogólnie plus za atmosferę, poza tym nie byłam zadowolona.
Kamila Kamila
Kamila Kamila2 lata temu
W rozmowie telefonicznej z dnia 22 lipca w której umówiłam córkę w salonie kosmetycznym na przekłucie uszu, pytając o koszt usługi zotałam poinformowana o cenie 80 zł co pozwoliło podjąć mi szybką decyzję o umowieniu w Waszym salonie wizyty następnego dnia w godzinie 11: 30

Przychodząc na umowioną wizytę z dzieckiem, czekałam aż ktoś przyjdzie i się zainteresuje Nami, gdyż nikogo w recepcji nie było, Pani kosmetyczka wyszła po 15 min oczekiwania. Ponad to nie zostałam poinformowana o zmianie ceny za usługę, usługa została wykonana, jednak podczas regulowania płatności za przekłucie uszu spotkałam się z niemiłą sytuacją Pani naliczyła mi 100 zł kiedy poinformowałam Panią o wcześniejszej rozmowie i ustaleniach z dnia poprzedniego oraz podanej cenie 80 zł za usługę, Pani odpowiedziała ze cena została zmieniona. Zapytałam, "jak to możliwe ? Wczoraj w południe podczas umawiania wizyty zostałam poinformowana o koszcie 80 zł" Pani odpowiedziała że widocznie koleżanka musiała się pomylić.

Czy w takim salonie jak Wasz takie rzeczy są możliwe ?! Czy to klient/klientka musi ponosić koszta pomyłki pracownika ?!

Nie ukrywam ze czuję się oszukana i rozczarowana takim potraktowaniem klienta w Waszym salonie !
P.s. wysłałam miała na adres salonu jednak do dziś nie uzyskałam żadnej odpowiedzi !
Sylwia Sałacka
Sylwia Sałacka2 lata temu
Korzystam z usług fryzjerskich od wielu lat. Bardzo dobry fryzjer, świetna atmosfera. Polecam
Ola Klimkowska
Ola Klimkowska2 lata temu
Pani Klaudia to przemiła i profesjonalna osoba. Zabieg który miałam robiony jest dość bolesny ale przy miłej rozmowie minął szybko. Wrócę do Pani Klaudii z całą pewnością i polecam innym.
Urszula Szulczewska
Urszula Szulczewska2 lata temu
Miejsce wydaje się czyste i miłe ale w gabinecie kosmetycznym BRUD,BRUD I JESZCZE RAZ BRUD! Frezarka do paznokci cała umazana,kurz czy pył był wszędzie na półkach i stoliku a lampa przy stoliku po prostu upaćkana a byłam pierwszą klijentką tego dnia .Czystość przede wszystkim i higiena pracy .
Marta
Marta2 lata temu
Pełen profesjonalizm że strony Pani Małgosi fryzjerki.
Anna Matuszkowiak
Anna Matuszkowiak2 lata temu
Profesjonalizm. Wspaniała atmosfera, znające się na rzeczy kosmetyczki 😉
Ewa Kwasniewska
Ewa Kwasniewska2 lata temu
Bardzo profesjonalne miejsce. Oby takich więcej. Warto polecić!
Zalecane lokalizacje