Sklep rowerowy Colex
Jana Henryka Dąbrowskiego 24, 60-841 Poznań, Polska
4.8
8 komentarze
CW65+HJ Poznań, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 10–18
Wtorek: 10–18
Środa: 10–18
Czwartek: 10–18
Piątek: 10–18
Sobota: 10–14
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 10–18
Środa: 10–18
Czwartek: 10–18
Piątek: 10–18
Sobota: 10–14
Niedziela: Zamknięty
Doceniam fachowość obsługi, szczególnie podczas konfiguracji roweru. Pomimo trudnej obecnie sytuacji z częściami rowerowymi byłem zaskoczony dostępnością akcesoriów marki Trek.
Jednocześnie zostawiłem w serwisie rower syna. Już na drugi dzień otrzymałem telefon ze szczegółową listą elementów do wymiany i kosztami. A to znaczy, że rower nie został odstawiony w kąt tylko ktoś się od razu nim zajął.
Na razie sklep i serwis oceniam na 5 gwiazdek.
Zobaczymy jak to będzie dalej podczas kolejnych serwisów mojego nowego sprzętu
Serdecznie polecam każdemu, aby przy zakupie roweru zdecydował się na wybranie sklepu Colex.
Jestem rozczarowany sytuacją, której rozwiązanie znalazło koniec niedawno, dlatego dopiero teraz dziele się opinią.
Zostawiłem rower (Cube cross race) w serwisie z luzem w tylnej piaście, w nadziei zlikwidowania luzu, bądź zaplecenia koła na nowej piaście.
Wycena miała potrwać do 7 dni. Po 10 dniach gdy sam zadzwoniłem poinformowano mnie, że Pan przyjmujący zlecenie jest aktualnie na L4, nikt inny się nie zajmie moim rowerem i muszę poczekać aż ów Pan wróci. Po 2 tygodniach od momentu pozostawienie roweru skontaktowano się ze mną w celu ustalenia, na jakich podzespołach mają zapleść nowe koło, bo stara piasta jest zużyta - zdecydowałem się na Bontragera ( koszt 600 zł). Po kolejnych paru dniach zadzwoniono do mnie z informacją, że stara kaseta nie pasuję do nowej piasty a z dostępnością nowych kaset (teoretycznie pasujących) jest problem i czas serwisu się wydłuży. Odbierałem rower w ciągu 3-4 tygodni od pozostawienia go na serwisie, jednak płacąc zwróciłem uwagę na to, że w dalszym ciągu na tylnym kole jest luz. Oświadczono mi, że wina leży po stronie wyeksploatowanej ramy i z tym nic nie zrobią. Koszt całości tj. piasta, zaplecenie, kaseta, łańcuch, dętka (wentyl wystający na tyle mało ze stożkowych obręczy, że pompka nie chciała się trzymać) serwis piasty przedniej i serwis ogólny to ponad 1400 zł.
Rower przez zimę stał. Latem po przejechaniu raptem kilkuset km oddałem w innym miejscu na serwis gdzie powiedziano mi, że prawdopodobnie endcupy są nie od tej piasty (co było błędnym założeniem) i skierowali mnie do serwisu, który mi to zaplótł w celu reklamacji (nie zdecydowałem się ze względu na brak paragonu i opinie przy odbiorze, że to wina roweru). W końcu wybrałem się do sklepu sprzedającego i serwisującego piasty bontragera, w którym rozwiązali problem od ręki, wskazując przyczynę luzu, a mianowicie: bębenek piasty przeznaczony był do kaset 10 rzędowych (u mnie 11) stąd też brak kompatybilności ze starą kasetą i naciągniecie mnie na nową pasującą, ale pozostawiającą luz. Koszt nowego bębenka pasującego do piasty, kasety i roweru (tak że nie ma luzu) to 400 zł.
Straciłem dużo pieniędzy, czasu i nerwów, a pozostał mi sprawny bębenek i kaseta.
Pozdrawiam niezadowolony klient.
Mój rower został przetestowany na 1000% w 4 dni przejechałam na nim ponad 400 km ze Świnoujścia na Hel i działa bez zarzutu, gorąco polecam :)
Wybrałem model Marlin 7.
Jest to mój pierwszy Trek i na moje potrzeby w pełni wystarczający.
Polecam sklep Colex i ocenia na 5.😃
Polecam sklep jak i sam rower Marlin to dobra konstrukcja sprawdzająca się na naszych szlakach leśnych!
Jestem mega zadowolony i polecam cieplutko ☺️