/Masovian Voivodeship/Sklep rowerowy

RoweryDAX

Henryka Sienkiewicza 12, 05-120 Legionowo, Polska

RoweryDAX
Sklep rowerowy
4.6
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
CW2Q+53 Legionowo, Polska
+48 22 774 10 11
rowerydax.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–18
Wtorek: 10–18
Środa: 10–18
Czwartek: 10–18
Piątek: 10–18
Sobota: 10–14
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Michał (michalrynkiewicz.pl)
Michał (michalrynkiewicz.pl)2 lata temu
Drobna serwisowa pomoc przy moim gravelu udzielona błyskawicznie, miło i profesjonalnie. Bardzo polecam :)
Pafnucy von Stopke
Pafnucy von Stopke2 lata temu
Miła i bezproblemowa obsługa. Ceny atrakcyjne. Szybki czas realizacji. To tak w żołnierskich słowach.
Ogólnie rzecz ujmując, warto tam zajrzeć gdy ma się rowerowy problem.
MAXPRO CNC
MAXPRO CNC2 lata temu
Bardzo dobrze I terminowo wykonana usługa serwisu za rozsądną cenę. Jak na tak mały sklep to dość fajnie wyposażony w akcesoria i części zamienne. Polecam
Krysti An
Krysti An2 lata temu
Moim zdaniem bardzo drogo zapłaciłem za wymianę łańcucha i korby oraz dętki, bez serwisu czy przesmarowania, (który dodatkowo kosztuje 250 zl) a ja zapłaciłem 369. Nastepnym razem podziękuję i sam się zajmę swoim rowerem.
Kacper Sobczyk
Kacper Sobczyk2 lata temu
Świetna obsługa. Wszystkie zakupy związane z rowerem rozpoczynam od wizyty w tym sklepie. Jestem klientem od kilku lat. Polecam.
Lukasz Jaworek
Lukasz Jaworek2 lata temu
Słabi fachowcy, tak naprawdę to nadają się tylko do naprawy rowerów dziecięcych i składaków, właściciel 3x dokręcał mi kasetę i nadal jej nie potrafił dokręcić. Nie potrafił naprawić prostej sprawy z chamulcami przy szosie, mało przyjemny ignorant
Tomasz Kalinowski
Tomasz Kalinowski2 lata temu
Sklep radzę omijąć szerokim łukiem - panowie wcisnęli mi za duży rower i naciągnęli na pieniadzę na serwisie, żeby nie powiedzieć wprost, że oszukali.

Zaczynając od początku, wszedłem do sklepu i poprosiłem pracownika o pomoc - jeżdzę starym góralem do pracy, a chciałbym coś szybszego i się zastanawiam nad gravelem/szosą. Pan jedynie co, to wskazał dostępne rowery, na prośbę o dalszą pomoc w wyborze, jedynie oznajmił że "zależy gdzie będę jeździł" i zniknął za rogiem. Zero pomocy, zero rozmowy, doradztwa i kontaktu z klientem.

Wybrałem Meridę Silex 200, kupiłem i tutaj zaczyna się ukazywać partactwo pracujących tu panów:
1. Pan wcisnął mi o rozmiar za duży rower, powinienem jeździć S, nie M. Prosiłem o pomoc, mówiłem że się nie znam, pytałem się czy rozmiar dobry - pan potwierdzał i zachwalał. Mimo tefo że Silex to najbardziej komfortowy gravel na rynku, to ze względu na za duży rozmiar, mam bóle pleców u góry, jestem napięty, podczas jazdy tak naprawdę przeprostowany. Dwa tygodnie temu na stacji benzynowej w kampinosie spotkałem dziewczynę co miała też silexa tylko 400, ale w rozmiarze S - przejechałem się nią i utwierdziłem w przekonaniu, że wciśnięto mi za duży rower. Nawet na stronie Meridy jak wpisuję swój wzrost 171 i wymiary, to doradza rozmiar S.

2. Po miesiącu i zrobionych 400km zgłosiłem się na przegląd. Zgłosiłem problem z głośnym działaniem napędu na większym blacie. Na kolejny dzień zadzwonił Pan, że potrzeba wymienić łańcuch i kasetę. Na pytanie o przyczynę hałasowania, odpowiedział że NIE WIE , jeszcze nie sprawdzono i to raczej łańcuch. Rozumiecie to Państwo? Nie sprawdzono roweru i napędu, a Pan już chce wymieniać napęd i mi zaczął mowić przez telefon ile będzie kosztował serwis, zmienił temat i zaczął mówić o droższych łańcucach. Typowe naciąganie klienta - roweru jeszcze nie sprawdzili, ale już chcą wymieniać i brać pieniadzę od klienta

3. I co najważniejsze, co mi się w głowie nie mieści - wymiana łańcucha i kasety w NOWYM rowerze po 400km... Normalnie łańcuch starcza, zależnie od jazdy i innych czynników, na 1500-3000kilometrów, a kaseta przeżywa dwa łańcuchy. Tutaj nie dość ze łańcuch padł po 400kilometrach, to jeszcze zajechał kasetę. Opcje są dwie:
1. Panowie oszukali na przeglądzie i obie części były dobre i po prostu wyciągnęli pieniądze.
2. Panowie sprzedali mi rower z już zajechaną kasetą i łańcuchem
Nie wiem co gorsze.

4. Za przegląd roweru zapłaciłem 50 złotych, a panowie tak naprawdę przeglądu oprócz samego napędu nie zrobili. W weekend po przeglądzie przyszła mi pompka i sprawdziłem ciśnienie w oponach - 30 i 31 psi, gdzie minimalne w oponie to 35 do 50. Skoro panowie na przegladzie nie sprawdzili nawet cisnienia w oponie, to co oni sprawdzili? Zapewne nic.

Dlatego zalecam omijać szerokim łukiem - brak doradztwa, pomocy i w dodatku wyciąganie pieniędzy od klienta i oszukiwanie - nawet Pan przez telefon kłamał prosto do słuchawki.
Piotr Mika
Piotr Mika2 lata temu
Sklep z towarem z różnej pułki ale zawsze coś można dopasować do każdego portfel obsługa bardzo ok.
Zalecane lokalizacje