/Silesian Voivodeship/Kawiarnia

Lili CAFFE

Zamkowa 2/4, 44-200 Rybnik, Polska

Lili CAFFE
Kawiarnia
4.3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
3GVR+XV Rybnik, Polska
+48 533 625 525
lilicaffe.com
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–20
Wtorek: 9–20
Środa: 9–20
Czwartek: 9–20
Piątek: 9–21
Sobota: 9–21
Niedziela: 11–20
Napisz recenzję
Grzegorz Korbel
Grzegorz Korbel2 lata temu
Jedna z lepszych kawiarni w Rybniku. Wraz z narzeczoną mieliśmy ochotę spróbować sezonowych nowości, więc zamówiliśmy naleśnika piernikowego z mascarpone i powidłami śliwkowymi, a do tego klasyka - szarlotka na ciepło z lodami (palone masło) oraz bitą śmietaną. Całość dopełniła sezonowa herbata Malinowy - chai oraz kawa Pumpkin spice latte. Słodkości smakowo rewelacja, nadzienie naleśników bardzo pobudziło moje kubki smakowe, to jest to czego oczekiwałem. Możliwość wyboru smaku lodów do szarlotki na duży plus, ciastko przyjemne a jabłka słodkie. Herbata rozgrzewająca, wyczuwalna słodycz i smak świąt, co do kawy mało wyczuwalny smak dyni, ale kawa smaczna i delikatna. Serdecznie polecam, duży wybór, rewelacyjny wystrój i sporo miejsca aby zjeść w środku. Kawiarnie odwiedziliśmy w godzinach popołudniowych, był to Piątek.
Rowerowy Blog
Rowerowy Blog2 lata temu
Zamówiliśmy m.in. Crème brûlée, pankejki, mojito oraz herbatę brzoskiwniową - wszystko bardzo dobre i przepięknie podane. Pankejki - bardzo duża i smaczna porcja.
Warto odwiedzić te miejsce, bo jest słodko i orzeźwiająco.
Piątej gwiazdki brakuje, tak jak miejsc dla większej ilości osób :( byliśmy w 6, największe miejsce zarezerwowane a reszta stoliczków posiada max 4 miejsca.
Nie można dołożyć krzeseł do stoliczka, ponieważ "jest zakaz".
Łukasz Zalewski
Łukasz Zalewski2 lata temu
Przed wizytą w lokalu sprawdziłem menu w internecie. Miałem ochotę zjeść coś słodkiego w stylu naleśniki/gofry/pankejki. Niestety w niedzielę około 18 usłyszałem od kelnera, że tego typu rzeczy już się "skończyły". Automatycznie mniej więcej połowa menu odpadła ;). Zamówiłem ciasto z bezą i mango. Biszkopt na spodzie zbyt suchy. Góra dobra, ale bez zachwytu. Beza słodka, galaretka z mango średnia, bita śmietana ok. Nie wiem czy jeszcze tu wrócę, ale na zachętę daję 3 gwiazdki :).
Iwona Staniszewska
Iwona Staniszewska2 lata temu
Ładny wystrój, pyszna szarlotka z lodami (18zł) z dodatkiem pomarańczy, bardzo ciekawy smak. Tiramisu też dobre (16zl), choć jadłam lepsze. Ogólnie polecam
Jarek Sch.
Jarek Sch.2 lata temu
Miejsce na 3*. Przyczyną jest obsługa klienta. Niestety Panie trochę nie ogarniają tego co się dzieje. Musieliśmy kilka razy powtarzać co chcielibyśmy zamówić. Sam sernik i beza bardzo smaczne. Desery lodowe ok.
Rina
Rina2 lata temu
Byłam dziś w Lili ok 14:39 zamówiłam kawę mrożoną na mleku bez laktozy, z lodami bez bitej śmietany, zawsze taka zamawiałam i nigdy nie problemu z wykonaniem takiej kawy. Kelnerka przyjęła zamówienie za które zapłaciłam, po czym przyszła po chwil i powiedziała że Pani z kuchni nie zrobi tej kawy bo w lodach też jest laktoza i bez sensu żeby robić kawę bez laktozy z gałka lodów w której jest laktoza. Nie mam alergii na laktoze ale wiem ile mój organizm może jej tolerować. Jeśli mogę sobie pozwolić na troche przyjemności w postaci jednej małej gałki loda to Pani z kuchni powinna zaakceptować moje zamówienie i wykonać jak każde inne widocznie to nie klient decyduje co może tylko Pani z kuchni. Co więcej, Pani z kuchni przekazała przez kelnerkę informacje że kawa jest przygotowywana wcześniej w dzbanku i że teraz nie ma... nie wiem co to ma do rzeczy, skoro nie ma to chyba wypadałoby zrobić i podać skoro została zapłacona, po za tym czy kawa nie powinna być świeżo zrobiona??? Nie wzięłam paragonu z ogródka gdzie złożyłam i zapłaciłam zamówienie, więc nie upomniałam się o różnice w cenie kawy która zamówiłam a która została mi zaproponowana w zamian, mój błąd. Nie pozdrawiam Pani z kuchni.
Mateusz Buchman
Mateusz Buchman2 lata temu
Kawy i desery bardzo dobre i ładnie podane, czasami trzeba długo czekać lub obsługa coś pomyli ale to pewnie przez duży ruch.
Paulina Sołtanowicz
Paulina Sołtanowicz2 lata temu
Jedzenie zawsze było pyszne, natomiast za każdym razem kiedy chcę zamówić coś z karty, brakuje składników. Przy dzisiejszej wizycie pomimo małego natężenia gości, zamówienie zostało przyjęte po 25 min czekania, przy czym zostałam poinformowana, że nie mogę już nic ciepłego zamówić o godzinie 18:30. Niestety szkoda było mojego czasu, mogłam udać się do innego lokalu i już otrzymać zamówienie bez większych problemów. Szkoda
Zalecane lokalizacje