/Lesser Poland Voivodeship/Wypożyczalnia samochodów

Global

Kapitana Mieczysława Medweckiego 1, 32-083 Balice, Polska

Global
Wypożyczalnia samochodów
1.5
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
3RC2+R4 Balice, Polska
+48 517 299 495
global-rent-a-car.com
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 7–23
Wtorek: 7–23
Środa: 7–23
Czwartek: 7–23
Piątek: 7–23
Sobota: 7–23
Niedziela: 7–23
Napisz recenzję
Viola Tchórzewska
Viola Tchórzewska2 lata temu
Nie polecam, wręcz odradzam wypożyczanie samochodu z firmą global i flex to go!! omijać szerokim łukiem!!! Wiele ukrytych kosztów już po zdaniu auta, ściągają z konta pieniądze.. zawsze róbcie zdjęcia jak zdajecie samochód, nawet kluczyków i bilecików za parking
Radek Galezowski
Radek Galezowski2 lata temu
Moge powiedziec ze niemal same pozytywy. Choc jeszcze miesiac temu po znalezieniu watku na wykopie zalowalem ze zrezygnowalem z rezerwacji na Qashqaia oferowanego przez Budget. Koniec koncow zostalem przy Globalu (auto znalezione przez Kayak, zarezerwowane przez Holiday Autos, na wyciagu z karty widnieje Car Hire). Lot przez ocean, opoznienie na przesiadce w Wiedniu, 6h czekania i w koncu Krakow. Szybka i sprawna obsluga, nikt nie pytal o polskie prawo jazdy, amerykanskie przeszlo bez problemu. Nie bylo zadnego klopotu z tym ze odbior z uwagi na opoznienie tez sie przesunal o ponad godzine. Depozyt 1000 euro na karte.
Z wczesniejszego maila wynikalo ze jesli nie bedzie Mercedesa GLA to dadza Audi Q2 albo Peugeota 3008. Dali Q2. Po paru minutach bylismy juz w drodze, zmeczeni ale zadowoleni ze jednak nie trzeba bylo podrozowac do centrum Krakowa gdybysmy zdecydowali sie na ten Budget.
10 dni minelo, pewne zdziwienie pojawilo sie przy tankowaniu przed oddaniem auta, bo przy odbiorze bak ponoc pelny pokazywal 540 km do przejechania, a po moim tankowaniu do pelna pokazal 660 km. Auto oddawane przy pracowniku, mimo ze sobota ok 15. to ktos tam byl i czuwal. Zaznaczyl ze czyste, zatankowane i bez uszkodzen. Protokol dostalem.
Co do spalania to wytlumaczyl sie tak ze ten licznik to jest szacunkowy i aktualizuje sie na biezaco, oni tez jezdza tymi autami i jak mowil bardzo nieekonomicznie stad moglo byc 540. Ja poruszajac sie glownie autostradami moglem dobic do 660. Czy tak jest naprawde, nie wiem, tu moglby odpowiedziec jakis wlasciciel Q2. Po paru dniach depozyt zostal odblokowany w calosci.
Ciezko powiedziec co decyduje o tym czy "wytypuja" kogos zeby z niego zedrzec czy nie. Moze tak jak pisalem miesiac temu warto zainwestowac w mocna karte. Taka ktora przejmie na siebie ubezpieczenie i taka firma jak Global nie bedzie jakiejs mocnej firmie podskakiwac, a jak trafi na zwyklego Kowalskiego to bedzie probowac dodatkowych sztuczek.
Bartosz Musial
Bartosz Musial2 lata temu
Dałem jedna gwiadkę ale nie należy się żadna.
Zamówiłem auto z 2 miesiecznym wyprzedzeniem ,rozmawiałem z kolesiami w Global wypożyczalni aut i informowałem że moge się spóźnić przez lądowanie samolotu .Nikt mnie informował o DODATKOWYCH KOSZTACH przy odbiorze po czasie !! ( po czasie to krótszy czas wynajmu więc powinno być taniej !)
Spóźniłem się 15 min i skasowano mnie dodatkowo 34€ !! Za 15min po czasie odbioru .
Złodziejstwo w biały dzień !! Nie polecam ,wręcz omijajcie ten punkt szerokim łukiem !!
Seba Nochowicz
Seba Nochowicz2 lata temu
Punkt wynajmu aut na krakowskim lotnisku. Totalna porażka. Całkowite lekceważenie klienta, zero chęci pomocy. Szczególnie jeden z panów, z paraliżem twarzy. Żadnych oznak emocji. Panu nie spodobały się karty płatnicze wiec samochodu nie wydał. Zażądał 200€ dopłaty - „bezzwrotna kaucja”.. Taniej było wypożyczyć z marszu auto tuż za ściana, tam wszystkie karty były bez zarzutu. Wystarczyło wspomnieć tylko Global, a znaczący uśmiech pod nosem pracowników tego punktu od razu dał do zrozumienia, ze to nie pierwsza taka sytuacja i panowie są znani z takich „manewrów”.
Zwrot pieniędzy za nie wykorzystane auto oczywiście niemożliwy. Nauczka na przyszłość by sprawdzać recenzje na Google zanim się zarezerwuje i zapłaci. Zastanawiające jest tylko, ze właściciel tego punktu nie widzi nic złego w tym, ze jeden tępy koleś robi mu taką anty-reklamę. Ta sama firma w Austrii działa bez zarzutu.
Omijać szerokim łukiem, są najtańsi tylko pozornie.
Wojciech Gontarz
Wojciech Gontarz2 lata temu
Rezerwowalem auto 2 razy w tej firmie. Oceniam na 3 gwiazdki, bo:
- za każdym razem musiałem czekać na pracownika: pierwszy raz pracownik zapomniał o mojej rezerwacji (godz. 23), czekałem na pracownika ponad pół godziny, w zamian dostałem wyższa kategorię auta, rezerwacja na golfa, otrzymałem citroena C4 grand, auto brudne w środku i na zewnątrz,
- za drugim razem, kiedy wszedłem do biura, pracownik stwierdził, że spieszy się na zajęcia i muszę zaczekać na kogoś, kto zaraz przyjedzie z myjni, rezerwowałem volkswagena polo, dostałem toyotę yaris, auto z wieloma uszkodzeniam na karoserii, bez kołpaków,
- ze zwrotem nigdy nie było problemów, kaucja wraca po około tygodniu od zakończenia wynajmu, nie dostałem nigdy żadnego potwierdzenia po zwrocie auta, gdzie poinformowano mnie, że wyślą w 15 minut po zwrocie kluczyków,
- ogólnie cena adekwatna do jakości, płacisz mniej niż w innych firmach, ale obsługa i czystość aut pozostawia wiele do życzenia.
Piotr Wysiadecki
Piotr Wysiadecki2 lata temu
Bardzo nie polecamy. Zarezerwowany WV Golf otrzymaliśmy Fiata Tipo. Brak możliwości zmiany modelu. Naciągnęli nas na drugie zupełnie nie potrzebne ubezpieczenie! Stan i czystość odebranego pojazdu zostawiał wiele do życzeni. Był opłacony z góry. Klienci przed nami też mieli problemy! Jeszcze raz, nie polecam! Tańczy jest nawet Sixt.
Rafal Szydlowski
Rafal Szydlowski2 lata temu
Unikajcie tej firmy ! Ponad miesiąc temu wynająłem auto w tej firmie. Miałem wykupione ubezpieczenie , Pan w agencji namówił mnie na pełne (excess zlikiwidowany do zera ). Ponieważ miałem "całkowite" ubezpieczenie mogłem zwrócić tylko kluczyki do skrzynki , bez spotkania z przedstawicielem firmy. Jakież było moje zdziwienie dzień później - z mojego konta zostało ściągniete kolejne 115 euro. Po dwóch telefonach z Global Rent a Car , dowiedziałem się że Pan odbierający auto , "wyczuł zapach zwierzęcia w aucie" , a w umowie było że nie wolno przewozić zwierząt , jeżeli nie mam wykupionego jeszcze jakiegoś dodatkowego ubezpieczenia. 15 lat przebywam poza granicą Polski. Nie mam żadnego zwierzęcia w Polsce! Przyjechałem tylko na tydzień. Do dzisiaj nie otrzymałem żadnego wyjaśnienia na piśmie. Szkoda mi zdrowia na ciągniecie tego po sądach . Przynajmniej ostrzegę ludzi aby trzymali się z daleka od tej firmy!
Stan Popczyk
Stan Popczyk2 lata temu
Jestem zadowolony. Czysty samochód, prawie nowy. Jeden minus, że nie było gumowych wycieraczek. Obsługa bardzo uprzejma , jednak był problem - nie mogłem się do nich dodzwonić. Po zaparkowaniu, musiałem pójść do biura i wrócić do samochodu z pracownikiem na oględziny. Ogólnie polecam
Zalecane lokalizacje