/Lesser Poland Voivodeship/Wypożyczalnia samochodów

Bulli Camper Olkusz

Krakowska 1, 32-300 Olkusz, Polska

Bulli Camper Olkusz
Wypożyczalnia samochodów
4.7
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
7HH6+C9 Olkusz, Polska
+48 881 306 306
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: 9–14
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Piotr Kula
Piotr Kula2 lata temu
Polecam wypożyczalnię Bulli Camper. Dziękuję za profesjonalne i obszerne wytłumaczenie jak otwierać i zamykać dach i za szczegółowe wytłumaczenie wszystkich przydatnych udogodnień w aucie. Za ekonomiczną skrzynię biegów DSG dziękuję już VW. Auto o mocy 150km 2,0tdi zużyło ok 6,8 litra on na dystansie 3800 km w Norwegii. Pozdrawiam
Grzegorz Girek
Grzegorz Girek2 lata temu
Polecam Bulli Camper Olkusz - dziękuję za super obsługę i fachowe doradztwo.Nowe Bulli Camper-y wygodne bezawaryjne VW. Bardzo udany zimowy wyjazd w Nasze Polskie Tatry.
Michał Kowalski (Michał)
Michał Kowalski (Michał)2 lata temu
Bez wątpienia Pan Rafał - właściciel to bardzo miły człowiek, ale musisz wiedzieć, że w bulli możesz nie dostać auta, jakie znasz z wypożyczalni, z przebiegiem do max 25-30 tys, gwarancją i pełnym wsparciem, w szczególności w sytuacjach awaryjnych.
Moje auto w chwili wynajmu miało ponad 100 tys przebiegu i ... mieliśmy pecha. W Olkuszu zostawiłem moje auto. Po około 4,5 godzinach jazdy californią odzywa się kontrolka: problem z silnikiem. W rozmowie z Panem Rafałem słyszymy: jak jedzie to jechać. Po godzinie nie ma wątpliwości - nie jedzie, nie ma mocy. W kolejnej rozmowie słyszymy, że mamy sobie szukać serwisu VW. Googlamy, dziś już niedostępny. Musimy zjechać, tam gdzie mamy zarezerwowany nocleg już nie dojedziemy. Zjeżdżamy na najbliższy parking. O świcie jedziemy do serwisu. Auto bez mocy, przy dodawaniu gazu biały dym z rury. 3 km przed celem telefon od Pana Rafała, stop, mamy zjeżdżać i czekać na mobilnego serwisanta. Auto jest ubezpieczone ale tylko holowanie zapewnia odszkodowanie. Ok... Dostajemy telefon na infolinii VW do serwisanta, słyszymy w na pewno was nie zholuję, mam zakaz holowania, serwis jest blisko, jak chcecie to czekajcie. Czekamy 3 godziny. Serwisant jak powiedział tak zrobił. Mamy jechać do serwisu, dym z rury nie robi na nim wrażenia. Czekamy w serwisie. Po 4 godzinach diagnoza: nie wiemy co to ale auto na pewno dziś nie wyjedzie, kiedy wyjedzie nie wiadomo. Poza tym jest po gwarancji i nie ma kasy nie ma roboty. Co teraz? Dzwonimy do Pana Rafała. Słyszymy hmmm może poszukajcie sobie w necie innego kampera ???. Googlamy po godzinie i kilku rozmowach upewniam się - to niemożliwe. Proponuję, trzeba wynająć zwykle auto, a w cenie wynajmu doby kampera (wysoki sezon) znajdę na booking bez problemu nocleg w raczej luksusowych warunkach. Trudno trzeba ratować urlop, trzeba zmienić plany. Pan Rafal wyraża w kolejnych rozmowach swój smutek w związku z sytuacją, słyszę tak zróbcie, zwrócę Panu pieniądze. Szukajcie sobie auta. Googlam, dzwonię, szukam, to wcale nie łatwe wynająć ot już auto, które jeszcze pomieści nasze biwakowe manele. Po kolejnych 2 - 3 godzinach telefonów lituje się serwis i wypożycza VW sharana. Jest godzina 17, wyjeżdżamy. Ledwo żyje, od rana jedynie na 2 herbatkach serwisowych. Proponuję Panu Rafałowi, że jeśli to zmniejszy koszty i kłopoty w tej przykrej sytuacji to może ktoś przyjedzie naszym autem zostawionym w Olkuszu, zamienimy auta i odda wynajętego sharana. Jest zgoda. Przyjeżdża właściciel. Zamieniamy auta. Wydaje się że jest ok.
Po powrocie rozpoczyna się proszenie o zwrot pieniędzy. Dzwonię proszę, słyszę będzie dobrze, już już. Mail, telefon, telefon, SMS i tak kilka cykli. Raczej mało przyjemne. Po 4 tygodniach dostaje na maila rozliczenie. Za paliwo do kampera, jasne ok. (choć mój spalił 12-13 l), za paliwo do sharana (?) przecież przekazałem zatankowany w 100%, za paliwo do mojego auta, za blabla car, którym Pan Rafał gdzieś jechał w mojej sprawie, no i oczywiście za wynajem kampera na 1 dobę, w końcu w nim spałem, to nic, że w drodze do serwisu. Razem wyszło około 1500 PLN. Nie próbuje dyskutować, jest szansa że cokolwiek odzyskam. Po kilku kolejnych telefonach i smsach w końcu dostaje przelew.
W ten oto sposób spędziłem chyba jedną z najdroższych wakacyjną dobę. Szkoda, że głównie w drodze do serwisu VW i w samym serwisie. Mogło być gorzej, mogłem nic nie odzyskać, stracić urlop. Dziękuję zatem Panu Rafałowi za gotowość do pomocy.
Czy jestem zadowolony ? Z pomysłu na urlop w kamperze raczej nie, z kosztów zdecydowanie nie, z urlopu ostatecznie bardzo. VW california czy hit czy kit - nie zabieram głosu, ostatecznie uznaję, że nie wypróbowałem. Nauczka dla mnie: starać się rozsądniej wydawać swoje pieniądze. Z tego powodu zdecydowałem się podzielić moją opinią, może pomoże Wam podjąć dobre decyzje.
Paweł Rymarczuk
Paweł Rymarczuk2 lata temu
Panie Rafale dziękuję za jakość i życzliwość .
A wszystkim zainteresowanym polecam firmę Bulli Capmer której dziękuję za radosne ferie które spędziłem wraz ze swoją rodziną na pokładzie komfortowej Californi.
Pozdrawiam
Bart Man
Bart Man2 lata temu
Profesjonalna obsługa,bardzo duży komfort jazdy samochodem i nieoceniona pomoc ze strony właściciela w przewiezieniu osoby chorej z Niemiec.Jeszcze raz bardzo dziękuję i zdecydowanie polecam !
Mateusz Zagalak
Mateusz Zagalak2 lata temu
Polecam, nowe samochody. Bardzo dobry kontakt z właścicielem. Pozdrawiam Pana Rafała.
Karol Ozimek
Karol Ozimek2 lata temu
Polecam, nowe auta, doskonale wyposażone, świetny kontakt z właścicielem, rozsądne ceny. Wrócimy za rok :)
Adrian Tomsia
Adrian Tomsia2 lata temu
Bardzo polecam dobre ceny i nowe samochody 😀
Zalecane lokalizacje