/Masovian Voivodeship/Wypożyczalnia samochodów

Eurorent Sp. z o.o./ Sixt rent a car. Biuro główne.

Arabska 9, 03-977 Warszawa, Polska

Eurorent Sp. z o.o./ Sixt rent a car. Biuro główne.
Wypożyczalnia samochodów
3.4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
63CC+X7 Warszawa, Polska
+48 22 511 15 50
sixt.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 8–16
Wtorek: 8–16
Środa: 8–16
Czwartek: 8–16
Piątek: 8–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Ini Contact
Ini Contact2 lata temu
Jak wygląda obsługa klienta przez SIxt.
Na e-maile nikt nie odpowiada. Poza automatyczną zwrotką "Zajmiemy się Twoją prośbą i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe". Wysłane kilka maili, minęło kilka tygodni i zero odpowiedzi.
Przez telefon też nie za wiele można się dowiedzieć. Po 15 minut oczekiwania, pani informuje, że nie zna odpowiedzi i prosi o wysłanie e-maila (!). Jak mówię, że już wysłałem i nikt nie odpowiedział, to Pani przyznaje, że zapewne e-maile zostały przez nich przesłane dalej do centrali w Niemczech, gdyż oni w Polsce niewiele mogą i wciska kit, że to ze względu na moje dobro i ochronę danych osobowych. Pytam się, więc jak długo potrwa uzyskanie odpowiedzi z centrali. Pani tłumaczy, że ono nie mają wpływu jak działa centrala i nie wie, kiedy będzie odpowiedź.
Czyli generalnie nic nie wiedzą, nie chcą wiedzieć ani pomóc.
Wojtek Mazur
Wojtek Mazur2 lata temu
Zdecydowanie NIE POLECAM! Beznadziejna firma, beznadziejna obsługa, BARDZO DROGIE CENY w porównaniu do konkurencji.
Żałuję mocno, że skorzystałem z usług wynajmu rocznego w tej firmie. Na koniec wynajmu dorzucili bardzo dużo opłat, których nie było w umowie. W ogóle nie można się było z nimi porozumieć, dogadać w wielu sprawach. Żaden pracownik nie umiał odpowiedzieć na proste pytania. Jeszcze mieli czelność, po wystawieniu wszystkich dodatkowych faktur, zaproponować przedłużenie wynajmu. Porażka. Dno. Na rynku jest o wiele lepiej zorganizowanych firm.
Andro998
Andro9982 lata temu
Firma pobiera opłatę 246 zł za wysłanie JEDNEGO krótkiego e-maila z imieniem, nazwiskiem i adresem kierowcy do zarządu dróg miejskich... Dramat.
Ewa Wójcik
Ewa Wójcik2 lata temu
Nie rekomenduje współpracy z firmą Sixt przy wynajmie długoterminowym. Bardzo słaba komunikacja z doradcami. Po wielu próbach kontaktu z mojej strony dowiedziałam się, że samochód, który miałam odbierać za 2 dni tak naprawdę nie jest jeszcze dostępny i niewiadomo kiedy będzie można go odebrać. Osoby obsłujące zmieniają się bez informowania o tym klienta, następnie znikają pozostawiając klienta bez żadnych informacji. Bardzo duże rozczarowanie przy tak globalnej i wydać by się mogło prestiżowej marce za jaką uważa się SIXT. Nie polecam
Marcin Spurtacz
Marcin Spurtacz2 lata temu
Nie dość, że drogie to jeszcze po roku potrafią przysłać wezwanie do zapłaty za fakturę, której nigdy nie otrzymałem. Kontakt z nimi też bardzo utrudniony. Sprawa w sądzie się skończyła i ciągnęła się prawie rok. Stanowczo ODRADZAM jak chcecie spać spokojnie.
Iwona niewiadomska
Iwona niewiadomska2 lata temu
Bezwzgędna firma obwarowana prawnikami .Strach ogarnia nie polecam i przestrzegam.
Konrad Madejczyk
Konrad Madejczyk2 lata temu
Stanowczo odradzam !!! Jeśli nie wykupisz „nieobowiązkowego” ubezpieczenia licz się z dodatkowymi kosztami. Tak było u mnie. Pracownik firmy dwa dni po oddaniu przeze mnie auta dopatrzył się rysy na dole zderzaka długości 0,5 cm. Koszt naprawy wycenili na 470 zł !!!!!! Reklamacja została bez odpowiedzi. Szkoda bo firma na zachodzie ma dobrą renomę, ale Polskę i Polaków traktują jak dzikisów - czyli stosują typowo wschodnie standardy ... zwyczajnie ... złodzieje
Tomasz Urbański
Tomasz Urbański2 lata temu
jestem bardzo zadowlony z uslug SIXT w calej europie, tylko nie w Polsce !
Obsluga tragiczna, telefonow nie odbieraja.
Auta 2 x drozsze niz np w Berlinie.
Kaucje trzymaja do 2 tygodni.
Zalecane lokalizacje