Eurorent Sp. z o.o./ Sixt rent a car. Biuro główne.
Arabska 9, 03-977 Warszawa, Polska
3.4
8 komentarze
63CC+X7 Warszawa, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 8–16
Wtorek: 8–16
Środa: 8–16
Czwartek: 8–16
Piątek: 8–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 8–16
Środa: 8–16
Czwartek: 8–16
Piątek: 8–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Na e-maile nikt nie odpowiada. Poza automatyczną zwrotką "Zajmiemy się Twoją prośbą i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe". Wysłane kilka maili, minęło kilka tygodni i zero odpowiedzi.
Przez telefon też nie za wiele można się dowiedzieć. Po 15 minut oczekiwania, pani informuje, że nie zna odpowiedzi i prosi o wysłanie e-maila (!). Jak mówię, że już wysłałem i nikt nie odpowiedział, to Pani przyznaje, że zapewne e-maile zostały przez nich przesłane dalej do centrali w Niemczech, gdyż oni w Polsce niewiele mogą i wciska kit, że to ze względu na moje dobro i ochronę danych osobowych. Pytam się, więc jak długo potrwa uzyskanie odpowiedzi z centrali. Pani tłumaczy, że ono nie mają wpływu jak działa centrala i nie wie, kiedy będzie odpowiedź.
Czyli generalnie nic nie wiedzą, nie chcą wiedzieć ani pomóc.
Żałuję mocno, że skorzystałem z usług wynajmu rocznego w tej firmie. Na koniec wynajmu dorzucili bardzo dużo opłat, których nie było w umowie. W ogóle nie można się było z nimi porozumieć, dogadać w wielu sprawach. Żaden pracownik nie umiał odpowiedzieć na proste pytania. Jeszcze mieli czelność, po wystawieniu wszystkich dodatkowych faktur, zaproponować przedłużenie wynajmu. Porażka. Dno. Na rynku jest o wiele lepiej zorganizowanych firm.
Obsluga tragiczna, telefonow nie odbieraja.
Auta 2 x drozsze niz np w Berlinie.
Kaucje trzymaja do 2 tygodni.