4Mobility SA
Fabryczna 5, 00-446 Warszawa, Polska
3.5
8 komentarze
62FR+P6 Warszawa, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 00–24
Wtorek: 00–24
Środa: 00–24
Czwartek: 00–24
Piątek: 00–24
Sobota: 00–24
Niedziela: 00–24
Wtorek: 00–24
Środa: 00–24
Czwartek: 00–24
Piątek: 00–24
Sobota: 00–24
Niedziela: 00–24
Edit: To, ze jesteście oszustami wyjdzie prędzej niż później. Wystarczy zobaczyć ostatnie opinie. Nadal czekam za udostępnieniem nagrań rozmowy z Państwa konsultantem i ciekawe dlaczego ciagle jej nie dostaje, czyżby coś do ukrycia? ;)€
I zabrali mi auto z portfelem w schowku
Złodzieje i oszustwo nie wiem jak się wydostać z gór a infolinia mówi ze niczym mi nie pomogą
W pierwszym wynajmie auto było zaniczyszone, w kilku miejscach zarysowane, w środku nie sprzątane od dłuższego czasu. Podczas jazdy nagle, samoczynnie uchyliły się wszystkie szyby. Po tym incydencie wymieniłem auto. Stan drugiego był zbliżony, tj. zabrudzenia, zarysowania, sporo kurzu i piachu w środku.
W drugim wynajmie auto również było brudne od zewnątrz. Zabrudzenia są niestety stare, według mnie kilkumiesięczne. W środku nieład- spora plama na siedzeniu, piasek na podłodze, na desce rozdzielczej warstwa kurzu, jaką normalnie widuje się po kilku miesiacach, w bagażniku liście itp. Powstrzymam się od publikowana zdjęć.
Użytkowanie auta w tym stanie niestety nie należy do przyjemności. Myślę, że przy tym segmencie auta zadbanie o czystość jest raczej oczekiwaną praktyką, a w moim przypadku zastany standard był mocno rozczarowujący.
Auta od czasu do czasu miały też kłopot z zamykaniem przez aplikację. W takich przypadkach konieczne było skontaktowanie się z infolinią, co w większości przypadków dało efekt w postaci zamknięcia auta przez pracownika firmy. Jeden raz czas oczekiwania na linii (przy powtarzanym komunikacie, aby czekać na połączenie) trwał 10 min i ostatecznie włączyła się poczta głosowa. Auto udało się zamknąć po ok 20 minutach. Niestety w tym czasie musiałem pozostać przy aucie, żeby nie ponosić odpowiedzialności za ewentualne szkody, które mogła wyrządzić dowolna osoba (nie zamknięte auto jest gotowe do jazdy). Wszystko wieczorem przy padającym deszczu. Mailowa prośba o wymianę auta na czyste i sprawnie zamykające się pozostaje bez odpowiedzi po 24h. Zakładam, że pomimo solidnych uchybień w standardzie usługi pobrana przy rezerwacji kwota nie ulegnie zmniejszeniu.
Poza tym auta są sprawne, aplikacja działa w miarę poprawnie, auta są dość dostępne. Szkoda, że w zakresie czystości problem wydaje się być powtarzalny, co pewnie trochę świadczy o niektórych użytkownikach, ale w dużej mierze o obsłudze, bo widać sporo zabrudzeń, które są stare i nie byłoby ich gdyby auta były sprzątane w sensownych odstępach czasu.