Bavaria Boss Logistics CAR FLEET MANAGEMENT
Sikorskiego 45, 40-282 Katowice, Polska
2.6
8 komentarze
722R+VP Katowice, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 8–20
Wtorek: 8–20
Środa: 8–20
Czwartek: 8–20
Piątek: 8–20
Sobota: 9–18
Niedziela: 9–18
Wtorek: 8–20
Środa: 8–20
Czwartek: 8–20
Piątek: 8–20
Sobota: 9–18
Niedziela: 9–18
Co do odpowiedzi :
Ciekawe, bo jakoś wasz pracownik dzwonił do męża nie długo po zamieszczeniu opinii z prośbą o jej usunięcie, bo dbacie o reputację firmy. Szkoda tylko, że o klientów nie dbacie.
Mój komentarz z tamtego czasu został usunięty.
Minął prawie miesiąc od naszego wesela łudziłam się że jakoś się z tym pogodzę ,ale niestety z każdym dniem mam coraz większy żal i niesmak. Miałam powód by wynająć samochód w wypożyczalni gdyż bardzo zależało mi na Mercedesie a menadżerka gwarantowała że jeśli wyniknie nieprzewidziana sytuacja marka samochodu zastępczego będzie taka sama. Dziwna sytuacja pojechaliśmy z Panią podpisac umowę do biura a odbyło się to na korytarzu dosłownie na stojąco , że wtedy nie dało mi to do myślenia. I niestety 2 dni przed weselem okazało się że auto na które podpisaliśmy i opłaciliśmy umowe zostało uszkodzone i zaproponowano nam BMW. Pani która się ze mną kontaktowała obiecała że zrobi wszystko żeby jednak był to Mercedes następnie dzień przed ślubem napisała jedynie sms-a że będzie to BMW. Mieliśmy związane ręce, gdyż nie mogliśmy zrezygnować ponieważ wiązałoby się to z utratą 700 zł. W dzień ślubu okazało się że szofer nie wiedział gdzie ma przyjechać gdzie odbędzie się ślub gdzie odbędzie się przyjęcie weselne i nie bardzo zna okolice musieliśmy całą drogę mu mówić jak ma jechać. Pan był gburowaty jak na tą zapłatę to nie przypominam sobie żeby chociaż raz otworzył mi drzwi. Wiele ustaleń nie zostało spełnionych. Pan miał być pod krawatem ,znać plan ,a dekoracja samochodu również nie była taka jaka była ustalona. Kiedy jechaliśmy po ceremonii do lokalu prócz tego że musieliśmy wskazywać drogę słuchaliśmy reklam w radiu. Moim zdaniem żenada. Kiedy zajechaliśmy na miejsce pan pozwolił zrobić parę zdjęć przy aucie i najzwyczajniej zmył się a usługa która miała trwać 4 godziny trwała od 13:30 do dokładnie 15:00. Wszystkich nowożeńców przestrzegam dajcie sobie spokój z tą wypożyczalnią nie macie żadnej gwarancji że otrzymacie to co zamawiacie a dodatkowo cena jest dość zawyżona.
Dzień który miał być dla nas wyjątkowy zaczął się fatalnie równie tak samo się skończył, ale to już inna historia.
Marta
Otrzymałem zamówiony samochód 15.06.2018r. Samochód był zgodny z opisem. Wyposażenie tak jak w podpisanej umowie i bez zarzutów. Zwrot samochodu zastępczego odbył się bez żadnych zgrzytów, bez wymyślania uszkodzeń, czyli wszystko z pełną kulturą, duży plus dla Pana Grzegorza, który się zajmuje tymi sprawami. Dopiero po czasie dotarło do mnie, że samochód, który odebrałem miał stan licznika 0000000 co jest nie spotykane nawet w nowych samochodach z salonu. Kiedy zestawimy to z faktem, że zauważyłem w samochodzie niewielkie ślady używania i faktem, że data pierwszej rejestracji samochodu była w 2016r. oznacza to, że pojazd nie był nowy a licznik został cofnięty. Oczywiście nie dramatyzujmy, przebieg musiał być niewielki tak jak np. w samochodzie demo. Warto tutaj też podkreślić, że nie stanowiło to dla mnie wielkiego problemu ale dość dużo mówi o uczciwości firmy. Dzisiaj już powoli zbliżam się do końca umowy z BBL i generalnie po za opisanymi powyżej problemami nie było żadnych więcej zgrzytów. Samochód działa bez zarzutów i wszystko było ok. Nawet po ochłonięciu przeszło mi przez myśl, że przedłużę umowę z BBL, no bo może firma nauczyła się na swoich błędach i już jest ok, bo co jak co oferta cenowa jest całkiem niezła. Jednak tutaj spotkał mnie nie wielki chłodny prysznic, bo okazało się, że wszystkie numery do tej firmy które miałem zapisane są nie aktywne. Nie mogę się skontaktować z Panią Wroniką i z Paniem Grzegorzem. Aktywny jest numer kierownika Pana Kamila ale on i tak nie odbiera ode mnie telefonu. Jest również aktywny telefon infolinii, którego odkąd pamiętam nigdy nikt nie odbierał. Chciałem nieco poprawić swoją opinię na temat tej firmy, ale zacząłem się zastanawiać: a co gdybym dzisiaj rozbił wypożyczony samochód i potrzebowałbym pomocy pracowników BBL ? Co gdyby samochód się zepsuł ? Generalnie bez stresu, bo napewno skontaktują się ze mną, żeby odebrać auto. Jeszcze dzisiaj miałem, wrażenie że ta firma nie jest tak całkiem beznadziejna i chciałem jakby zacząć kontakt z nimi od nowa i podpisać nową umowę ale teraz myślę, że może się jeszcze wstrzymam i poczekam, czy oddzwonią. Starałem się napisać moją opinię jak najbardziej obiektywnie, wszystkie opisane wydarzenia mam udokumentowane i mam nadzieję, że moja przydługa ale rzetelna opinia przyda się komuś, kto będzie chciał skorzystać z usług tej firmy. Czyli nie ma tragedii ani dramatu ale trzeba się przygotować ta pewne kłopoty, w zamian dostajemy dość tanią ofertę, więc sam musisz kliencie zadecydować, czy chcesz im dać zarobić. Ja planowałem im wybaczyć, ale co będzie dalej to zobaczymy...
Otrzymanie auta zostalo opoznione o tydzien czasu a po zwrocie auta kaucja do tej pory nie zwrocona (mijaja juz 2 tygodnie a miala byc zwrocona po 2 dniach) .
Mam nadzieje , ze teraz się odezwiecie bo kontaktu telefonicznego brak tylko meil jeśli chcecie kasa to znacie tel i meil a tak to bardzo ciężko.
Łatwiej u Papieża dostać audiencje niż z wami się skontaktować !!!!!
Poszukujemy wszystkich osób które zostały pokrzywdzone ( oszukane ) przez firmę BBL w realizacji umowy celem pozwu zbiorowego.
Jest nas już kilka osób im więcej nas będzie tym mamy inną kwalifikacje czynu zabronionego ... zapraszam do kontaktu na forum lub fb