/Masovian Voivodeship/Myjnia samochodowa

Ręczna Myjnia Samochodowa NEPTUN Rafał Świstak

Królewska 114, 05-822 Milanówek, Polska

Ręczna Myjnia Samochodowa NEPTUN Rafał Świstak
Myjnia samochodowa
4.2
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
4M9F+J4 Milanówek, Polska
+48 510 195 943
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 8–17
Wtorek: 8–17
Środa: 8–17
Czwartek: 8–17
Piątek: 8–17
Sobota: 8–14
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Oskar Witkowski
Oskar Witkowski2 lata temu
Fatalna Usługa, bez rozmowy o cenie panowie mieli wyczyścić samochód tak by wyglądał jak nowy, zapłaciłem 150zł za opryskanie go wodą oraz niestaranne zdarcie naklejek z maski. Pan zobowiązał się do poprawy usługi lecz najwyraźniej stracił ochotę na dalszą współpracę. Stanowczo odradzam.
Al
Al2 lata temu
Po godzinie odebrałam brudny samochód. Niechlujnie odpacykowany, m.in. brudna szyba pod wycieraczkami, niedomyte progi. Usłyszałam, że dokładne mycie kosztuje 500 zł i trwa 4-6 godzin. Panie aroganccy. Skandal. Nie polecam.
E.M.M.C Kowaski
E.M.M.C Kowaski2 lata temu
Fatalna jakość wykonanych usług. Właściciel posiada brak jakiejkolwiek kultury osobistej.
Bartosz P.
Bartosz P.2 lata temu
Po tym co zobaczyłem, po rozwinięciu dywanu, który oddałem do tej "myjni", czy też "pralni", wiem jedno, na pewno nie powierzę więcej, ani samochodu, ani dywanu, ani nawet ręcznika, czy ścierki kuchennej. Dywan po podwójnym myciu (przy pierwszym odbiorze śmierdział stęchlizną) ma zaschnięte plamy brudu praktycznie na całej powierzchni bocznej, nie mówiąc już jak wygląda od spodu. Wystarczyło dywan tylko rozwinąć delikatnie na podłodze, żeby cała została pokryta piaskiem, kamykami, kawałkami plastiku, opiłkami, Bóg wie czym jeszcze. Przy reklamacji właściciel pralni stwierdził, że nie ma pojęcia, skąd piasek w dywanie i, że został na pewno wyprany należycie oraz, że w trakcie odbioru nie było żadnych skarg...no, bo jak miały być? Dywan miał zostać rozwinięty na piasku i kamieniach przed myjnią we celu jego oględzin? Oczywiście nie było mowy o zwrocie pieniędzy za super usługę. No cóż, żeby nie być gołosłownym, załączam zdjęcia obrazujące jego stan faktyczny, po tym należytym wypraniu. Pieniądze wyrzucone, dosłownie, w błoto, gdzie również, zapewne, lądował ten nieszczęsny dywan. Nie polecam i odradzam każdemu!

PS.
W odpowiedzi na odpowiedź właściciela:
1' Otóż Szanowny Panie, jak Pan określił błędnie, nie jest to żaden dywan z lat 80 ^^ tylko zakupiony w Komforcie, roku 2013, bądź 2014, zwykły, najprostszy model Shaggy, to tak dla wyjaśnienia pochodzenia.
2' Użytkowany tylko i wyłącznie na potrzeby salonowe, gdzie narażony był na plamy po różnego rodzaju, standardowych, płynach, czyli takie, na które narażony jest KAŻDY dywan umiejscowiony w salonie. Dodam, iż w moim mieszkaniu nie chodzi się, absolutnie, w butach, co dyskwalifikuje zawarte w nim pokładu w/w pisaku, kamieni itp. Co do plam, mogę się zgodzić, iż mogły być ciężkie do usunięcia, ale na Boga, nie oddałem tego dywanu, żeby otrzymać go w jeszcze gorszym stanie! I już na pewno nie było na nim takich zaschniętych plam na całej szerokości jego boków.
3' Co do transportu, przytoczony przez Pana, worek na śmieci, w którym przewożony był dywan, służył tylko i wyłącznie do tego, aby dywan w trakcie podróży się nie rozwinął, i to tyle, nie wiem, może moja fanaberia.
4' Odbiór. Otóż mieszkam w Warszawie, gdzie również pracuję. Dyskwalifikuje mnie to z możliwości częstego przyjeżdżania do Milanówka. Otóż, będąc pod wpływem, wcześniejszych dobrych opinii a propos usługi prania dywanów, postanowiłem poświęcić swój czas i zaryzykować, oddając go w Pańskie ręce do czyszczenia. Puenta jest taka: nie miałem możliwości odebrać go osobiście, ba, nawet nie miałem czasu odebrać go od członka rodziny, który to uczynił, w czasie krótszym niż dwa tygodnie, nie cztery ( licząc od momentu kiedy pierwszy raz przyjechałem go odebrać i śmierdział stęchlizną ), dodam, iż ta osoba, jako, że jest bardzo pedantyczna, nawet przykryła go pościelą, do momentu, aż go nie odbiorę, żeby się nie zakurzył. Więc nie było żadnej możliwości, żeby mógł ulec takiemu zabrudzeniu i pokryciu piachem, w ciągu tych 14 dni, od momentu odbioru z Pańskiej firmy, do moich oględzin. Stąd brak jakiejkolwiek możliwości zarzucenia mi, iż dywan uległ takiej dewastacji, po Pańskiej zakończonej usłudze. Oczywiście nie mam możliwości potwierdzenia tego dowodami , to logiczne, nie robię zdjęć przy każdej trywialnej okazji, decyzję co do autentyczności moich słów, pozostawiam czytającym.
5' Nie wiem, może jest to po prostu kwestia któregoś z pracowników, który upuścił dywan na stertę piachu i olał jego późniejsze, chociażby, wytrzepanie, nie wiem. Prawda jest taka, że dywan po zakończonej usłudze jest w gorszym stanie, niż przed moim jego oddaniem. Czy Pan był tego świadom, czy nie, każdy wyprany dywan, należałoby sprawdzić przed oddaniem i w razie co przyznać się do porażki i zadośćuczynić to zwrotem uiszczonej opłaty za cudowną usługę.

Reasumując, oddałem dywan do prania, zapłaciłem, muszę oddać go z powrotem, i zapłacić, zapewne drugie tyle, aby mieć w końcu wyprany dywan (teraz to również dywan bez piachu i opiłków), mało opłacalny biznes.
Mateusz Zalewski
Mateusz Zalewski2 lata temu
Bardzo dobra myjnia ręczna, zarówno mycie z zewnątrz jak i sprzątanie w środku na wysokim poziomie, ceny przystępne, adekwatne do wykonanej usługi. Polecam.
Włodzimierz „Włodek” Kołakowski
Włodzimierz „Włodek” Kołakowski2 lata temu
Mycie odbywa się szybko i sprawnie. Cena przystępna.
Przemyslaw G
Przemyslaw G2 lata temu
Mitsubishi Outlander pranie tapicerki
Jestem zadowolony.
Jacek Łukaszuk
Jacek Łukaszuk2 lata temu
Niewiele jest takich myjni, szybko i b.dokładnie a przy tym niewygórowane cena.
Zalecane lokalizacje