/Pomeranian Voivodeship/Myjnia samochodowa

KlifAutoSpa | Myjnia Ręczna | Detailing

Parking, aleja Zwycięstwa 256, poziom 1, 81-525 Gdynia, Polska

KlifAutoSpa | Myjnia Ręczna | Detailing
Myjnia samochodowa
4.5
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
FHF2+PQ Gdynia, Polska
+48 780 112 411
myjniaklif.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–19
Wtorek: 9–19
Środa: 9–19
Czwartek: 9–19
Piątek: 9–19
Sobota: 9–19
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Nikos Gronet
Nikos Gronet2 lata temu
Kilka Range Roverów mi ogarnęli. (Mycie, odkurzanie, czyszczenie wnętrza)
Fajna obsługa, duża dokładność. Bardzo uczciwe podejście. Jestem mega zadowolony. I co też ważne - punktualność.
Będę waszym kolejnym stałym klientem. Tak trzymać panowie !
Bicuxxx
Bicuxxx2 lata temu
Zawsze oddaje auto do Pana Radosława i zawsze za każdym razem jestem zadowolony. Pracownicy przykładają się do wykonywanej pracy i auto jest oddawane jak nowe a jestem bardzo wymagający co do tej kwesti. Praca zawsze jest gotowa na czas.
Gorąco polecam.
Milena Szmorhun
Milena Szmorhun2 lata temu
Nie ma lepszej myjni w Trójmieście! Profesjonalna i przemiła obsługa, produkty wysokiej jakości i przede wszystkim każdorazowo zadowalający efekt końcowy, niezależnie od rodzaju świadczonej usługi - super! Polecam!!!
Piotr Joniak
Piotr Joniak2 lata temu
Polecam auto po detailingu wyjechało jak nowe,obsługa szybka i miła znająca się na temacie
Radosław Janicki
Radosław Janicki2 lata temu
Nowa myjnia w Galerii Klif - myjnia ręczna-wodna. Stawiamy na JAKOŚĆ - Przyjedź i przekonaj się sam 💧🚙🥇
S Z
S Z2 lata temu
Korzystałem z czyszczenia środka i auto wyglądało super. Bardzo jestem zadowolony.
Artur Nowak
Artur Nowak2 lata temu
Byłem jednym z pierwszy klientów, których na pewno wlaściciel nie chce pamietać. Przyjechałem umówić się na usuwanie kamienia z szyb i ogólne mycie samochodu. Panowie chcieli pokazać jak sobie poradzą z kamieniem od razu. Niestety okazało się, że sobie nie poradzili, zostawili tylko rozmazane, tłuste plamy na szybie. Przyjechałem następnego dnia na umówioną godzinę. Myjnia była zamknięta z karteczką, że pracownicy są na szczepieniach. Rozumiem, nie ma problemu chociaż mogli panowie dać znać bo byliśmy umówieni. Po telefonie powiedziano mi, że " tak, przepraszamy, proszę przyjechać za pare godzin". Przyjechałem, po raz trzeci, jednak tym razem był inny problem. Okazało się ze dostawa sprzętu będzie dopiero jutro i niestety dziś nic nie zdziałają. Zapewniono mnie, że za te wszystkie niedogodności mogą wykonać jeszcze jakąś usługę przy ustalonej wcześniej cenie. Następnego dnia, z utęsknieniem, pojechałem na myjnię do Klifu (po raz czwarty). Wszystko zapowiadało się dobrze, pracownicy są, klient jest, sprzęt jest, ciśnienie 1013 hPa, piękna pogoda w słoneczniej Gdyni. Można by stwierdzić: Czego chcieć więcej? A jednak. Okazało się, że w tym czasie będzie realizowane szkolenie pracownicze, dlatego wlaściciel tak chętnie zaoferował inne usługi (których nie pamiętam, bo nie były dla mnie istotne. Zależało mi głownie na usunięciu kamienia z szyb). Gdy dowódca szkoleniowiec przeprowadził oględziny mojego samochodu stwierdził, że musi to więcej kosztować. Uznał, że wcześniejsza cena, którą podał mi właściciel jest za niska i postawili mnie przed decyzja: albo drożej albo dziękujemy. Zgodziłem się na wyższą cenę chociaż w głowie zastanawiałem się czy wlaściciel aby na pewno łączy fakty i pamietam ostatnie dni naszej pięknej współpracy, która doprowadziła nas właśnie do tego miejsca. Szczęśliwy, że zapłacę więcej za usługę ale przynajmniej będę miał to z głowy, chciałem usiąść sobie w poczekali na wygodnej kanapie (tak tylko wyglądała bo nie miałem jednak okazji z niej skorzystać). Specjalnie wziąłem laptopa, żeby móc pracować zdalnie. Pomyślałem, 2-3 godziny góra i będę mógł odebrać samochód, a nie opłacało mi się jechać kolejny raz w tą i z powrotem. Niestety przebojowy szkoleniowiec jak i właściciel nie tak to sobie wyobrażali. Na ten dzień wzięli sobie jeszcze pare innych samochodów i chcieli robić je przez cały dzień. Fajnie, szkoda że o tym nie wiedziałem. Powiedziano mi, że no niestety ale muszę pójść bo to może trwać do wieczora albo do jutra nawet i dadzą mi znać. Z poczekalni tez nie mogłem skorzystać, ponieważ tam miały być omawiane wszelkie taktyki mycia samochodów. Ja jednak stwierdziłem ze chce zostać. Po krótszej dyskusji właściciel, pod presją szkoleniowca, z nadzieją, że mam zaniki pamięci, podziękował mi. Od razu pojechałem na inną myjnię, wykonali usługę i było po temacie. Tego samego dnia, gdy spacerowałem po orłowskim molo naszła mnie myśl: To niezła ta myjnia, aż chyba im opinię wystawię. Panie właścicielu, w nawiązaniu do Pana pytania, powód takiej oceny znajduje się powyżej. Oczywiście z wiadomych przyczyn będzie Pan próbował jakoś to wyjaśnić, najlepiej zrzucając winę na kogoś innego.

w skrócie:
przyjechałem 4 razy z waszej winy, szyba obsmarowana z waszej winy, usługa nie wykonana, cena w ostatniej chwili podwyższona jak za starych dobrych czasów,

Pozdrawiam ze słonecznej Gdyni,
Artur Nowak
Sandra
Sandra2 lata temu
Serdecznie polecam skorzystanie z usług. Profesjonalne podejście, fachowa obsługa i precyzyjnie wykonana robota w każdym calu. Nie miałam pojęcia, że da się w taki sposób odkurzyć, wyprać i umyć samochód. Samochód lśnił czystością jeszcze długo po wyjechaniu z myjni ze względu na zastosowany wosk i użyte wysokiej jakości kosmetyki samochodowe. Cena usług proporcjonalna do jakości! 👌
Zalecane lokalizacje