/Subcarpathian Voivodeship/Myjnia samochodowa

Myjnia WALTER

Gen.W.Sikorskiego 38, 38-400 Krosno, Polska

Myjnia WALTER
Myjnia samochodowa
4.2
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
MQHJ+GP Krosno, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 00–24
Wtorek: 00–24
Środa: 00–24
Czwartek: 00–24
Piątek: 00–24
Sobota: 00–24
Niedziela: 00–24
Napisz recenzję
Michał Stajniak
Michał Stajniak2 lata temu
Bardzo przystępnie cenowa myjnia. Najniższa kwota kartą to 4 zł. Wystarczy, żeby zmyć wierzchni bród. 4 gwiazdki za to, że płyn w szczotce bardzo słabo działa, aczkolwiek i tak „przed” myciem da się zdrapać największy brud.
Jerzy Piątkowski
Jerzy Piątkowski2 lata temu
Kiedyś było super w tej chwili jest źle brak środków myjących nie ma możliwość zapłaty kartą. Na wszystkich stanowiskach ewidentnie skrucił się czas mycia. 😒
Ł. K.
Ł. K.2 lata temu
Szczotki niby są ale co z tego jak po zapłaceniu za mycie okazuje się że nie działa. Białe auto wyjeżdza z tej myjni niedomyte. Szkoda kasy
Tomasz Armata
Tomasz Armata2 lata temu
Na jednym ze stanowisk leci jesienna bryza nad użytkownikiem z węża. Przydałoby się postawić jakiś znak, że nieczynne stanowisko dopóki nie zostanie to naprawione.
Robert Kucia
Robert Kucia2 lata temu
Myjnia jak każda inna, chociaż w ostatnim czasie nie dba o klientów, nie działa czytnik kart, nie działa szczotka domywajaca, ale samochód można spokojnie umyć.
Jakub Cholewa
Jakub Cholewa2 lata temu
Daję 2 gwiazdki bo już od dłuższego czasu nie można płacić kartą. Żadnej informacji nie ma, można by chciaż wywiesić kartkę żeby nie trzeba było czekać w kolejce 15 minut a potem odjechać bo się auta nie umyło. Byłem dzisiaj, program mycie zasadnicze i prawie zerowe ciśnienie oraz brak jakiego środka do mycia. Nie polecam
Stan Buczek
Stan Buczek2 lata temu
Bywa awaryjna, ale dzisiaj... OK!
A
A2 lata temu
Z powodu awarii myjni nie udało mi się umyć samochodu. Zaplaciłem za mycie kartą, lecz po wybraniu jakiegokolwiek programu myjnia nie reagowała. Zgłosiłem awarie telefonicznie, a osoba z którą rozmawiałem zapewniła, że pieniądze zostaną zwrócone po przesłaniu danych do przelewu. Minął tydzień, a zwrotu na koncie brak. Za marne kilka złotych straciliście klienta, który przynajmniej raz tygodniu korzystał z waszej myjni.
Zalecane lokalizacje