/Greater Poland Voivodeship/Centrum medyczne

Rodzina s.c. NZOZ. Zespół lekarzy rodzinnych

Wolności 24, 63-400 Ostrów Wielkopolski, Polska

Rodzina s.c. NZOZ. Zespół lekarzy rodzinnych
Centrum medyczne
2
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
JRX6+M7 Ostrów Wielkopolski, Polska
+48 62 736 23 52
swiatprzychodni.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 8–18
Wtorek: 8–18
Środa: 8–18
Czwartek: 8–18
Piątek: 8–18
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Agnieszka michalska
Agnieszka michalska2 lata temu
Nie można się dodzwonić i to nie tylko jesienią, gdy zachorowalność jest większa. W środku lata, w godzinach rannych, po trzech, widocznie zbyt natarczywych próbach dodzwonienia, włączono mi infolinię z wiadomością, że jestem 19-sta. Po dziesięciu minutach byłam w przychodni, nie zastając NIKOGO przy okienku. Termin za trzy dni, bo cyt. "tyle osób teraz choruje". W całej przychodni było wtedy jedno chore dziecko. Panie w rejestracji raczej niemiłe (zwłaszcza jedna). Pytanie przez obsługę rejestracji "A co się dzieje" i zmuszanie do wyznań, przeznaczonych dla lekarza, jest po prostu (słowa raczej niecenzuralne). No chyba, że pani rejestratorka udzieliłaby mi porady, zwolnienia i zapewniła trochę więcej intymności w wyznaniach, bo przyznam, że trochę się krępuję. Lekarze kompetentni, empatyczni i NIEDOSTĘPNI (zwłaszcza teraz). Płacąc składki nie mam TU dostępu do podstawowej opieki zdrowotnej (tej "szybszej", a ta "mniej nagła" też jest utrudniona). Na pytanie "co mam robić", proponują całodobową opiekę ( po 18-tej). NIE POLECAM.
Marzena Nowicka
Marzena Nowicka2 lata temu
Niestety muszę potwierdzić większość negatywnych opinii o tej przychodni. O ile nie mam żadnych zastrzeżeń do Pani Doktor, z której porad od wielu lat korzystam, to już próby dostania się na wizytę, to wielkie wyzwanie (Prawdę mówiąc, nie pamiętam, kiedy zwieńczone sukcesem).
Nie chciałabym powtarzać opinii moich licznych przedmówców, jednak ze swej strony mam jeszcze coś do dodania. Wspomnę o dwóch absurdach. Pierwszy, to kiedy będąc już przed drzwiami przychodni w godzinach popołudniowych, proszę uprzejmie o umówienie mnie na wizytę do lekarza na dzień następny, a pani z rejestracji mówi mi, że jutro trzeba dzwonić. A oczywiste jest, że się nie dodzwonię (!!!!)
Drugi natomiast to taki, kiedy proszę grzecznie o konsultację, choćby telefoniczną, to ZAWSZE ze strony pani z rejestracji pada pytanie "A co się dzieje?"
Ta sytuacja jest dla mnie bulwersująca i karygodna!!! Na samo wspomnienie nagle, nie wiem skąd, ale zdaje się, że znam łacinę... Czy tak trudno jest wpaść na to, że skoro chcę rozmawiać z lekarzem, to Jemu, a nie pani po drugiej stronie słuchawki, chcę powiedzieć o swoich problemach?! Bo to lekarz, a nie ktoś przypadkowy, jest osobą, której ufam!!! I NA PEWNO nie zamierzam wybrać się tam z wizytą towarzyską.
Nawiasem mówiąc, kiedy rejestracja odbywała się bezpośrednio w przychodni, kilkakrotnie byłam świadkiem dokładnie takiego samego przepytywania - przy świadkach wypełniających korytarz od rejestracji do drzwi wejściowych...
Może zatem czas najwyższy uświadomić personel, na czym polega takt, szacunek i wzbudzanie zaufania?
Jerry Ricky
Jerry Ricky2 lata temu
Nawet jedna gwiazdka to za dużo by ocenić pracę Pań z rejestracji.

Jak ma się człowiek zarejestrować do lekarza na wizytę po południu jeśli od samego rana musi być w pracy? Telefonicznie ale to graniczy z cudem nawet jeśli marnuje się na to czas od godziny 8:00 i non stop się wybiera numer tylko po to by usłyszeć, że jest sygnał ale szanowne Panie mają gdzieś by odebrać telefon, a jak się już telefon rozłączy to oczywiście przy następnym wybieraniu numeru jest linia zajęta - odkładanie słuchawki na bok to chyba hobby Pań z rejestracji.
W końcu po nieustannym dzwonieniu przez ponad godzinę łaskawie zostaje odebrany telefon, przez którąś z Pań i co można usłyszeć? Otóż, że nie ma już miejsc! Szkoda tylko, że za każdym razem to się słyszy...
Nie rozumiem jak można tak nie fair traktować pacjentów z zarejestrowaniem do lekarza?! Może pora usunąć telefon z przychodni skoro i tak nie jest tam potrzebny lub zmienić personel, który będzie normalnie odbierać telefon tak by każdy miał możliwość zapisania się do lekarza na taką godzinę, która odpowiada pacjentowi...
Nie każdy ma możliwość stać od 06:00 pod przychodnią lub co najgorsze brać specjalnie wolne na zarejestrowanie się do lekarza i iść w godzinach przedpołudniowych na wizytę.

Od zawsze było ciężko się dodzwonić do tej przychodni ale od ponad roku jest z tym jeszcze gorzej! Ewidentnie jest to robienie z człowieka (za przeproszeniem) debila.
Andrew Hyla
Andrew Hyla2 lata temu
Jeśli już się dodzwonisz, to pewnie zostaniesz poinformowany, że dzisiaj Cię nikt nie zarejestruje, zadzwoń jutro. Spróbuj jeszcze raz. Żadnej innej możliwości prócz karteczki do skrzyneczki. SMS, Email, komunikator - nie tutaj. Dużym błędem było powierzenie swojego zdrowia tej przychodni. Nie popełnij go!
Grzegorz Kaleta
Grzegorz Kaleta2 lata temu
Dzwoniłem dziś 276razy w tym około 20 połączeń było z sygnałem i nikt nie odebrał. Pojechałem pod przychodnie cały czas dzwoniąc, pani pielęgniarka gdy otwarła drzwi w tle nie było słychać w recepci dzwoniącego telefonu masakra nie wspomnie ze 30 min czekałem aż pani pielęgniarka otworzyć drzwi. Teraz czekam półtora godziny za tele porada i końca nie widać.
Sandra Duczmal
Sandra Duczmal2 lata temu
Tragedia stałam z gorączka 1.5 h z czego 40 minut na dworze. Pani w okienku poinformowała mnie z wielką łaską, że może mnie zapisać do lekarza który nie jest moim lekarzem rodzinnym. Na godzinę 11.30 więc musiałam czekać prawie 3h.Non stop jakiś problem jest dodzwonić się nie ma co marzyć :( jestem w tej przychodni zapisana od kiedy pamiętam i tak źle jak od jakiegoś czasu to nie było chyba nigdy.
Ania Kunegunda
Ania Kunegunda2 lata temu
Najgorsza przychodnia w województwie wielkopolskim. Panie z recepcji okropne. Porażka co do lekarzy to powiem tak jest tam jedna taka Pani doktor ktora powinna być na emeryturze ale przyjmuje chociaż wypaliła się zawodowo doszczednie ale jest na nieszczescie pacjentów. Czas na zmiany Panie kierowniku. Tak jak już wspomnialam recepcja tez masakra opryskliwe, nie miłe, chamskie, łaskę robią, zero empati
Szymon Andrzejak
Szymon Andrzejak2 lata temu
Dzwonie i dzwonie oni sobie sprawy nie zdają człowiek chory co ma umierać? no pewnie tak najlepiej! taka etyka lekarska że się w głowie nie mieści chyba za karę tam siedzą strajki i podwyższki żądaja za co?
Zalecane lokalizacje