/Lesser Poland Voivodeship/Centrum medyczne

Piast. Sp. z o.o. Centrum Medyczne NZOZ

Osiedle Piastów 40, 31-625 Kraków, Polska

Piast. Sp. z o.o. Centrum Medyczne NZOZ
Centrum medyczne
1.8
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
32X7+CX Kraków, Polska
+48 12 648 43 46
nzoz-piast.org
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
Napisz recenzję
Monika Mirek
Monika Mirek2 lata temu
Nie można się dodzwonić całymi dniami,terminy i uprzejmość recepcji oraz lekarzy pozostawiają wiele do życzenia
Marta N
Marta N2 lata temu
Na to co dziś zobaczyłam nie ma nawet komentarza.
Mariola Mroczka
Mariola Mroczka2 lata temu
Jedna tylko dlatego że trzeba coś dać. Obsługa jak za komuny, a kiedy lekarza nie ma to nawet nie raczą zapracowane zadzwonić. Szkoda gadać
S S
S S2 lata temu
Na drzwiach pisze ze rejestracja telefoniczna od 7 a okienko od 8. Dzwonię i nikt nie odbiera, a jak odbierze słuchawka zostaje odłożona. O godz. 8 próbuje się zarejestrować do lekarza, odpowiedź niemiłej pani z rejestracji: proszę nie czekać w kolejce do rejestracji bo nie rejestruje. Oburzeni pacjenci tłumaczę, że nikt nie odbiera telefonu ani nie ma chęci zarejestrować osobiście, na co pani odpowiada: nie będę tego komentować. Nie żeby jedna osoba, ale całą kolejka potwoerdzila, że nie można się dodzwonić ani zarejestrować przy okienku od kilku dni. Mimo tego, że lekarze są w przychodni ale niewiadomo co robią, bo rzekomo "nie są w stanie przyjąć tylu pacjentów" co także powiedziała pani w rejestracji. Starsza pani umówiona na odbiór wyników o godz. 8 próbuje je odebrać, jednak odpowiedź brzmi posobnie: "kto pani powiedział że o 8 będą do odbioru?" "proszę podać telefon zadzwonię do południa". Starsze osoby naprawdę chore, nie mogą dostać się na zwykła wizytę, nie mają gdzie pójść,tak samo jak inni pacjenci.
Kacper Obcowski
Kacper Obcowski2 lata temu
Przychodnia jest reliktem przeszłości. Organizacja I system rejestracji jest tragiczny, Pani w recepcji nie odbiera telefonów, chcąc się zapisać do swojego lekarza jak najszybciej, trzeba przyjść I się go zapytać w czasie miedzy przyjęciami (inaczej terminy są takie że czeka się pare miesięcy albo dłużej, do lekarza ogólnego). Lekarz w czasie odpowiadania ludziom czy ich przyjmie traci mnóstwo czasu. I tak przyjmuje dodatkowe osoby, wiec czemu są takie długie terminy? Gdyby system rejestracji działał sprawnie to mógłby przyjąć jeszcze więcej osób. Od 6 rano pod przychodnią można zobaczyć tłum starszych osób czekających do rejestracji. Zyjemy w XXI wieku gdzie organizacja informacji jest na bardzo wysokim poziomie, a w tym miejscu odnosze wrażenie że zatrzymali się w erze średniowiecza. Niektóre panie bardzo nie miłe.
S. B.
S. B.2 lata temu
Szkoda że najmniejsza ocena to jedna gwiazdka bo to miejsce zasługuje na 0 gwiazdek. Lekarzom polecam zapoznać się z
Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej. Jak się Państwu nie chce pacjentów przyjmować polecam emeryturę a nie wprowadzanie swoich zasad przyjmowania pacjentów. To coś powinno być zamknięte bo swojej funkcji nie spełnia. Szkoda pieniędzy podatników.
Michał Fabrycy
Michał Fabrycy2 lata temu
Omijać z daleka.. Komuna pełną parą. Na rejestrację nie można się dodzwonić, opryskliwe 'panie' na rejestracji mające w głębokim poważaniu pacjentów. Zero informacji o odwołanych wizytach. Cały personel pracuje tam za karę. To miejsce pasowałoby zaorać i postawić na nowo z nowym personelem. Od 20 lat nie zmieniło się nic na lepsze.
Proszę omijać szerokim łukiem! Można się tam tylko pochorować ale na pewno nie wyleczyć z czegokolwiek - nawet z przeziębienia.
Takie traktowanie pacjentów w XXI wieku to po prostu wstyd i hańba!
Małgorzata Tomala
Małgorzata Tomala2 lata temu
Oceniam tylko sam budynek ktory jest rodem z PRL'u. Wszystko starte. W przychodni jest apteka, optyk.
Zalecane lokalizacje