/Lesser Poland Voivodeship/Centrum medyczne

Miejskie Centrum Medyczne Sp.z o.o. w Libiążu

9 Maja 2, 32-590 Libiąż, Polska

Centrum medyczne
1.9
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
483H+RH Libiąż, Polska
+48 32 627 14 21
mcm-libiaz.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 7–19
Wtorek: 7–19
Środa: 7–19
Czwartek: 7–19
Piątek: 7–19
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Ryba
Ryba2 lata temu
Jakby była możliwość dałabym zero gwiazdek, bo jedna to aż za dużo. Chcesz się spokojnie umówić do ginekologa? Nie ma mowy, pani w rejestracji cię poniży za twój wiek. Najlepiej dzwonić jak już wcześniej masz zły humor 🙃
Monika
Monika2 lata temu
Przeczytałam opinie poniższe i nie mogę się z nimi zgodzić. Już któryś raz dzwoniłam, to 3 nasza wizyta.Tyle co dzwoniłam, panie odebrały a terminy zaproponowane też były konkretne razem z informacją, że jak pilny temat to można podejść do pani laryngolog i podpytać czy zdąży przyjąć. A Pani doktor Luboń bardzo konkretna, miła i pomocna.
Marek Boroń
Marek Boroń2 lata temu
Przychodnia w Libiążu niestety reprezentuje większość problemów polskiej służby zdrowia, ale w zdecydowanym spotęgowaniu: po pierwsze zupełny brak kontaktu telefonicznego - brak sygnału, odrzucanie połączeń czy niemiłosiernie długi czas oczekiwania na połączenia to norma. Można wybierać numer do rejestracji kilkadziesiąt razy i nadal się nie dodzwonić. Wybierając się osobiście do tej placówki trzeba się przygotować na bardzo długie stanie na zewnątrz przed drzwiami, bo najczęściej czynne jest tylko jedno ,,okienko" rejestracji i tempo jest ślimacze. Sama obsługa bardzo często jest niemiła i pacjent czuje się wtedy jak intruz. Czekanie na teleporadę z kolei jest tak rozłożone w czasie, że w praktyce czeka się cały dzień (np. ,,doktor będzie dzwonił między 11:00 a 17:00). Jeżeli chodzi o samych lekarzy, to bywa różnie. Wobec niektórych nie można złego słowa powiedzieć, ale wielu zachowuje się, jakby pracowało tam za karę, a pacjent to problem, który zaburza spokój. Nie generalizuję: są pracownicy przychodni w Libiążu, którzy są bardzo pozytywni i oddani, ale całość placówki jest tragiczna. W Libiążu najlepiej nie chorować.
Krystyna szewc
Krystyna szewc2 lata temu
Przychodnia masakra Pracę tam organizują rejestratorki ktore są ważniejsze od lekarzy ! Ostatnio przez kilka dni probowałam zarejestrować się do lekarza pierwszy dzień telefonicznie niestety lista pełna dzień 2 poszłam osobiście bylo około 7 .20 brak miejsc ok za póżno przyszłam 3 dzień przyszlam grubo przed 7 w kolejce byłam 5 ,nikt nie rejestrował się do mojej lekarki ,doszłam do okienka około 7.10 i okazało się że znów brak miejsc ! Czy może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego tak jest ? a może to jest prywatna przychodnia rejestratorek ?
Joanna kosowska-grynkiewicz
Joanna kosowska-grynkiewicz2 lata temu
Nie chce być odebrana zle ale nie można pozytywnie ocenić 45 minut oczekiwania na połączenie przy łącznej próbie łączenia się tylko 11 pacjentów. Wreszcie pani lub centralka w rejestracji, gdy byłam pierwsza (zaznaczam, że automat przez 20 minut podawał, że jestem pierwsza!) skasował moje połączenie. Pokazuje to funkcjonowanie rejestracji i obojętne przechodzenie obok sygnalizującego połączenie telefonu.
Lekarze są uprzejmi i pomocni (wiele dobrego-Dziękuję!) ale personel niższy powinien być zdyscyplinowany-pracowac!
Katpok
Katpok2 lata temu
To skandal i niedorzeczność , dzwonie od rana non stop i cały czas jestem w kolejce oczekiwania a gdy mój czas się zbliża znowu nagle mam czas oczekiwania 25min. Panie chyba mają cały czas odłożoną słuchawkę bo skoro jest pandemia i lekarze nie przyjmują pacjentów to czym się zajmuje rejestracja? Czy tam nie ma żadnego kierownika, który pilnuje porządku? Skandal!!!!!!!!!!
Malgorzata Janczyk
Malgorzata Janczyk2 lata temu
Mój mąż miał termin do lekarza laryngologa na dzisiaj tj 1 wrzesień Pani w rejestracji powiedziała że ma czekać na teleporadę od godziny 12 do 17 o 16 jeszcze telefonu nie było więc mąż pojechał do poradni kazali mu czekać. O godzinie 17.15 lekarz pojechał do domu więc poszedł się zapytać co jest czekał na termin tydzień a w rejestracji powiedziała żeby przyszedł jutro mąż odpowiedzial że dzisiaj wziął wolne z pracy a jutro już nie dostanie wolnego. Okazało się że Pani go wogole nie zapisała bo go nawet na liście nie było. Brawo Panie w rejestracji dość że telefonów nie odbieracie to jeszcze pracę odwalacie .Wsyd!!!!
Aurelia Szczeklik
Aurelia Szczeklik2 lata temu
Trudno oceniać w czasie pandemii.
Ale organizacja przyjęć pacjentów w rejestracji jest niedostateczna mówiąc delikatnie. Może kierownictwo by się tym zainteresowało!? Dziewczyny się dwoja na prawo i lewo ale to nic nie da. A tak właściwie teraz lepiej umierać niż się leczyć. Brak kontaktu z lekarzem w gabinecie doprowadza wielu pacjentów do następnej nieuleczalniej choroby, choroby związanej z psychiką.
Zalecane lokalizacje